klubbarilaisten moottoripyöräkokoontumisajot oli su 3.7.2005

Back to yleinen keskustelu O

Täällä on kortillinen ja potallinen kuski ilman pyörää joka mielellään tulee pärräämään jos vaan pyörä löytyis lainaks.

Tämäpä kuulostaa hauskalta. *joo**sydän* Ehkä mäkin tolla pikkuprätkällä kehtaisin lähteä. On muuten ollut ihunat kelit ajella, kiwaa!

Kyytiin haluaa päästä!

kortti on mutta pyörää ei ja taas kauhee hinku päästä ajamaan. Pyörä meni lunariin pari kesää sitten(en ajanu itse) joten kyytiin kyllä uskaltaa tulla. Ei muuta ku liikkeseen ja pyörä koe ajoon:)

Tais jäädä caps lock päälle, kun otsikkoa kirjoitit.

[q]Vexe, 27.5.2005 11:58:
Tais jäädä caps lock päälle, kun otsikkoa kirjoitit.
[/q]

LASIKYYNEL.

-M

vexe-->häiritseekö se sua?

[q]tuisku, 27.5.2005 12:36:
[/q]

Näyttäis häiritsevän.

http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=3099;sivu=9999#loppu

;)

[q]tuisku, 27.5.2005 12:36:
[/q]

Ohjeet

[q]
Aiheen nimeäminen
Mieti aiheelle mahdollisimman kuvaava ja selkeä otsikko. Rajaa se järkevästi, ettei se ole liian suppea, muttei myöskään liian yleinen. Yksi kysymysmerkki riittää kysymykseen, huutomerkkejä ja pistettä ei tarvitse. ÄLÄ KIRJOITA ISOILLA KIRJAIMILLA, Caps Lock ei ole mikään 'awesome button'.
[/q]

Kaikki tarpeelliset löytyy intoa myöten eli I'M SO IN WITH CAPS ON!!! *släp*

Mukana ollaan kuskin kera*nauru*

http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=40624;sivu=9999#loppu

kaikest te jaksatte rueta whineen x) no ei se mitää jatkakaa.

nii ja mä oon messis.

Joo, kaippa sitä vois lähteekki.*joo*

Minä päivitin tän ozikon niin et ei o kapseil

Tätä vois harkita ajankohdasta ja säästä riippuen.
edit: kyytiinkin voi mahdollisesti päästä...

Tehnyt kyllä mieli käydä a-kortti ajamassa Tullut jo katseltua sopivaa pyörääkin mutta tänä kesänä taitaa jäädä väliin ellei joku ota tuuliviiriä kyytiin

mukaan voisin tullakkin jos olisi vain pyörä millä ajaa...
On tuo korttikin tuossa ollut jo 6v. ja kivaa on kyllä aina
ollut kun pyörällä on suhaillut...

Olin viimeisiä onnellisia(?) joka sai A-kortin "kaupan päälle". Ja samalla ensimmäisiä joka joutui kaksi vaiheiseen kortinajoon. Metriäkään en ole isommalla pyörällä ajanut. Ja sen verran kallista touhua vs. tämän hetken taloudentilanne, niin että antaa olla. Ja alkuun pitäisi ottaa todella varovasti. Ettei tyyliin mites tää kiihtyy kun kahvan kääntää nurin?

Noniin, nyt on tullut niiin paljon innokkaita vastauksia aiheeseen : klubbarilaisia prätkärientoihin , että laitoin jo alustavaksi päivämääräehdoitukseksi 3.7.2005. Nyt vaan kalentereita pläräämään ja laittamaan tänne viestiä jos päivä sattuu Sinulle sopimaan. Laitathan myös viestiisi maininnan että tuletko omalla pyörälläsi, mahtuuko kyytiisi joku vai toivotko kentien mahtuvasi jonkun kyytiin.

Jep, eli näin: su 3.7.2005 klo 14.00-->
tapaamispaikka: hietsun hiekkaparkkis

Ja tietenkin muistetaan katsoa ulos ikkunasta ennen lähtöä, että jos sataa kaatamalla, niin tapaamiseen luultavimmin harvempi vaivautuu. Tässä tapauksessa mietitään jotain muuta päivää tilalle.

O