Hallmark 22.3.03
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »
Kivaa, Rogerki tulee...
Mut et varpaan syöntiä mun luona??? Eikös viime kerta riittäny??*hih**nauraa**nauraa**hih*
ehei, viime kerralla pääsin vasta sekoilun makuun, ens kerralla voisin lyödä ISON vaihteen päälle voi olla et sillon katoo esim keittiövälineitä
-M
voiei,joutuukohan nyt jopa jättää bileet väliin, ennenkuulumatonta..*häh*no onneks on glorian bileet perjantaina*hih*
vai meinaatte te taas hävittää keittiövälineitä? *heiii**nauraa*
eiks yks kerta jo riitä..? musta alkaa tuntua että naapuria on jo sponsattu ihan tarpeeksi.. *kettuilee* mut ei siitä sit sen enempää...
ja muistakaa kaikki varoa samia ja samin hampaita..ne tekee lopun varpaista ja mahasta..auuuuh!
mut kaikki hallumarkiin hikoileen!
naihin pitäisi koittaa tosissaan tulla..viime kerralla oli kyl maan mainiot hallmarkit!! toivottavasti nää on yhtä mainiot!
niin ja nyt on cosmicmani kiksuttelemassa!! ..hiiih...*ökkö*
Paikalla ja läsnä. Aivan varmasti.
uh, jaksaakohan lähtee? Masentaa sit taas kuiteski *häh*
tonppa:[q]uh, jaksaakohan lähtee? Masentaa sit taas kuiteski *häh*[/q]
Voi Reiska, sulla on asennevamma... Lähe vaan, taukoiluakin tulee taukoilla säännöllisin väliajoin!
ja oottakaas vaan...meitin porukalla on taas monta kameraa mukana. *nauraa**heiii*
puuh, mä en eksy LÄHELLEKKÄÄN teiän kameroita enää, sen verran sairaita otoksii tullu lähiaikoina
-M
MITÄ MITÄ, nehän on ollu oikee loisto otoksii!!!
No joo, ehkä parii lukuunottamatta...
mut mehän näytetään niissä aina hyviltä... ku kukaan ei pysty todistaan et me oltais tyhmiä.. *kjäh*
Tässä teille ja kamerallenne!
http://www.click-smilies.de/sammlung/aktion/action-smiley-075.gif
-M
Oi kuinka söpö pikku pylly, tosta nyt on ainaki otettava foto!
Roger Roger:[q]Täällä on taas pilailtu mun kustannuksella. prkl! .[/q]
No aivan varmasti *pahis**iloinen**heiii*
jeee..tahtoo kuvaan markin pyllyn!!!
sopii yrittää!
http://www.click-smilies.de/sammlung/waffen/violent-smiley-010.gif
mä aion sheikata äässiäni niin tehokkaasti lattialla, ettei siihen pysty zoomaa mitää ku se heiluu
-M
ootas vaan..kyl mä suun äässistä kuvan saan! *uhoaa raivoisasti*
Sheik tät ääss!!!
Jees hallut on kyllä aina visiitin arvoiset..
..toivottavasti ilmastointi on kunnossa..
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »