Hallmark 22.3.03
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »
Unity(f):[q]Mä jätän tääl kertaa väliin....
Meen ennemmin edelisenä päivänä glooriaan....
Sorry... Mut ens kerralla sit...*vink*[/q]
*suru**uuh**suru**uuh*
Täällä on tarkoitus nolata itseni ihan täysin. Hitosti viinaa ja hiton vammasia juttuja... Mauhahahahaaa kärsikää!
Juba jub........
Roger Roger:[q]Täällä on tarkoitus nolata itseni ihan täysin. Hitosti viinaa ja hiton vammasia juttuja... Mauhahahahaaa kärsikää![/q]
Joo ... viinaa niin paljon kun maha vetää ... (taitaa olla aika vähän *ding*)
Roger Roger:[q]Täällä on tarkoitus nolata itseni ihan täysin. Hitosti viinaa ja hiton vammasia juttuja... Mauhahahahaaa kärsikää![/q]
Mut mitäs uutta tossa nyt on??? Kärsitään...!!
Mmm joo pitäs päästä paikalle kyl jos vaa tää finanssi jubina sen sallii... vittu tää ökkö o muute iha himmee -->*ökkö*<--
Voisipa harkita tänne saapumista
Nezzz:[q]Mmm joo pitäs päästä paikalle kyl jos vaa tää finanssi jubina sen sallii... vittu tää ökkö o muute iha himmee -->*ökkö*<--[/q]
Aika aito örvelö joo
howdy:[q]Nezzz:Mmm joo pitäs päästä paikalle kyl jos vaa tää finanssi jubina sen sallii... vittu tää ökkö o muute iha himmee -->*ökkö*<--
Aika aito örvelö joo *iloinen*[/q]
Nii nii ja se viel jumppaa...
*joo**joo**joo*
Nii, mut tsekatkaa tätä....*purr* <- ihme tökkimistä eteenpäin... vähän ku roger roger *nauraa**nauraa**nauraa*
[muokattu 10.3.2003 15:33]
H:[q]Nii, mut tsekatkaa tätä....*purr* <- ihme tökkimistä eteenpäin... vähän ku roger roger *nauraa**nauraa**nauraa*
[muokattu 10.3.2003 15:33][/q]
Repeilee....
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
Ok... Mä en osaa päättää...
Tuun jos tuun...
En mä voi jättää Hennaa yksin meijän sekohärö porukan armoille...
*laittaa taas mietintä myssyn päähän**plur*
tuun tuun tottakai! oon säästelly tarmoa niin että jaksaa sekä gloriaan että tänne :D
Mun tarttee miettiä tarkoin tämä viikonloppu nyt.. Joko mä menen perjantaina gloriaan ja kuolen lauantaina duunis tai sitten la tänne... TAi sitten voin myös mennä kumpaankin, missä en onnistu.. Taidan matkata tänne turvallisuussyistä.. Harkitaan.
beware, PINDE tulee, oletko valmis?
-M
Jep jep, tänne tullaan.
ei täs muuta ku et ihan vitun täysii... ja pelkkää dänssinkii*pahis* tietysti pitää hieman sosialisoida*purr*mut loppujen lopuks*dissaa**dissaa**dissaa*PINDEdance kutsuu
*häh*
Täällä on taas pilailtu mun kustannuksella. prkl! Varokaa vaan mua tai puren varpaasta. Ei olis ensimmäinen kerta. Tänne olis kuitenkin tarkoitus eksyä heti kun olen käyny moikkaamassa äiti kultaa.
haha, tuut taas syömään mun varvasta hennalle?
-M
Hallmark
Saturday - 22.03.03 - Hesperia Nightclub
DJ TAB - Resident
COSMICMAN - 16inch Records
MANIAC - Fraction
nyt enää ilmastointi kuntoon niin vois sanoo ett on tulos meeelko hyvät bileet..*hih* Aivan pakko taas päästä pomppimaan ja miksei pääsis, jesh! "laa laa la lallallaa.."*ökkö*
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »