Hallmark 22.3.03
Cosmicman rokkasi kyllä viimeksi niin että oksat pois (hmm, joskus syksyllähän se taisi olla). Merkataanpa Hallmark siis taas kalenteriin...
iih! *sydän*
Tää on sit Mun Birthday Bash, joten eiköhän... Sattuipa somasti
*ökkö**joo*
jepjepjep
tuskin jää väliin.. *sydän**hellokitty**sydän*
Pakkohan se on raahautua paikalle!!! *sydän**sydän*
viimeksi oli niin mukavaa ni eiköhän sitä tännekin eksy...tosin 21.3 ollaan Turussa..kattellaan miten selvitään ja jne
no question about it, täällä ollaan Jannelle: cosmicman oli viimeks juu cosmic trancessa, eli siis lokakuun hallmarkissa. Ja voin kyllä myös yhtyä mielipiteeseen että miekkonen oli ISOSTI njam!
-M
Enköhän oman nokkani täält löydä...Hallmarkin tarjonta ollu sen verran hyvää aikaisemin, et en edes harkitse kyseisten tapahtumien väliinjättöä, ennen ku taso todistetaan toieksi.*joo*
Tänne tulemista ei edes mietitä, viimeksikin oli Halluissa(kuten aina*hymy*) niin mukavata että tänne eksyn pakostakin..*joo**ökkö**joo*
Pakkohan se on tulla!
Hmm... Kyllä mä varmaan saavun...
Edelisenä päivänä on kyl tosi hyvät bileet glooriassa...
Nooh pitää miettii.... Mä kyl en haluis missata näitä....
*laitan mietintä myssyn päähän*
kyllä mä jotain keksin....*iloinen*
*hellokitty**sydän**hellokitty**sydän**hellokitty**sydän**hellokitty**sydän**hellokitty*
EN VARMAAN TULE!!!! *nauraa**hih**nauraa**hih**nauraa*
tää menee ohi aiheen..mut oisko mahd vähentää joitakin hymiöitä postauksista... nimim. kyselenpähän vaan
jatkakaa..
Marski:[q]tää menee ohi aiheen..mut oisko mahd vähentää joitakin hymiöitä postauksista... nimim. kyselenpähän vaan
jatkakaa..[/q]
samaa mieltä! Ja nyt hieno aasinsilta, eli siis tätä EI ole kiva nähdä:
VITTU HALLMARK OLI NIINQ
*plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur*
*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*
*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
*pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa*
joo..
-M
:)
Mä jätän tääl kertaa väliin....
Meen ennemmin edelisenä päivänä glooriaan....
Sorry... Mut ens kerralla sit...*vink*
Kyll on aika pakko mennä tänne... *super**plur*
Toivottavasti rahat riittää...*ding*
Unity(f):[q]Mä jätän tääl kertaa väliin....
Meen ennemmin edelisenä päivänä glooriaan....
Sorry... Mut ens kerralla sit...*vink*[/q]
Buuuu!
Hallmark
Saturday - 22.03.03 - Hesperia Nightclub
DJ TAB - Resident
COSMICMAN - 16inch Records
MANIAC - Fraction
nyt enää ilmastointi kuntoon niin vois sanoo ett on tulos meeelko hyvät bileet..*hih* Aivan pakko taas päästä pomppimaan ja miksei pääsis, jesh! "laa laa la lallallaa.."*ökkö*