Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

piparia

...kokovartalohieronnan (joka keskittyis tohon niska ja hartiaseutuun), kiitos

Viime yön jälkeen niska ja hartiat aivan totaalisen jumissa ja pelkästään pään ylhäällä pitäminen tekee kipeää.

pikkusen timmiytyä :( ennen valmistujaisia kiitos!

..vasaran. Just sellanen mitä ei ikinä muista ostaa ja sitä kuitenkin tarvii yllättävän usein.

kotiin..

Uuden hiiren ja hiirimattokin ois aika jees!

Ja postista pari pakettiakin jo! (no aika tyhmä venaa näin pyhäpäivänä jotain postia mut SILTI!) oon nii malttamaton

[q]Flügel, 2.12.2006 20:23:
Että joku löytää sen täältä Turusta kadonneen pojan mahd. nop. ja hengissä. Ahdistaa, kun melkein jopa tunteekin kyseisen ihmisen. Lähtenyt kännissä ilman takkia, rahaa, avaimia ja kännykkää... kunhan nyt vain löytyisi.
[/q]

(lievä OT) onko löytynyt tähän mennes jo?

[q]RainChild, 6.12.2006 20:53:
---
Flügel, 2.12.2006 20:23:
Että joku löytää sen täältä Turusta kadonneen pojan mahd. nop. ja hengissä. Ahdistaa, kun melkein jopa tunteekin kyseisen ihmisen. Lähtenyt kännissä ilman takkia, rahaa, avaimia ja kännykkää... kunhan nyt vain löytyisi.

---

(lievä OT) onko löytynyt tähän mennes jo?
[/q]

Ei ole kyllä näkynyt tai kuulunut. Varmaan nähdään seuraavan kerran, kun joesta naarataan.

...nukkua ei voi ihmistä väsyttää näin paljo

Treffit.

.... mä haluun viihdyttää sua kiihdyttää, tehdä sitä milloin vaan

Et kun aamulla herään niin tää hemmetin päänsärky taas vaihteeksi olisi vaikka hävinnyt.:(

Haluun Jonin tänne mun kans <3

Jäädä vaan kotiin tohon sängylle pötköttelee 10 minuutin päästä pitäis olla lähdössä takas kouluun..

Parantua pian päästä huomisesta tentistä läpi lukematta siihen yhtään,bilettää monta päivää putkeen ilman univelkaa (ja darraa) ja saada paljon pusuja wishfull thinking ..*hihu*

...selän kuntoon!!!

Keskittymiskykyä ja pitkää pinnaa, edes seuraavaksi kymmeneksi tunniksi.

Valtakunta niskahieronnasta.

Toyota Supra Mk. IV TT

O