Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

nukkua

Mä HALUUN nukkumaan murmelin kainaloon

ettei tää päivää loppui ikinä*hih*

Jonkun hyvän, fiksun ja toimivan unirytmin, KIITOS

Toimivan pään.

Rauhan.

saada raahattua tavarat uuteen asuntoon

[q]Rubicon, 7.1.2007 22:24:
uuden duunin*senkin*
[/q]

Second that, huomenna takas paskaan työharjoitteluun :<

asunnon helsingistä ja uuden duunipaikan.. lottovoitto ois aika p0p. nii, ja lomaki ois kiva!!

Joku vois ny tuoda kipeälle iiison kupillisen jotain hyvää lämmintä keittoa *räpsyttsilmiään*.

Ainaki uudet kengät

Gallardon ja isomman vehkeen... Haluaminen on halpaa....*iloinen**pahis*

[q]KooKie, 8.1.2007 10:49:
---
madis, 8.1.2007 02:33:
Ettei intti ala huomenna.

---

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD HAJOO AAMUIHIS.
[/q]

Hiljaa nainen.

....hammaslääkäriin, mahdollisimman pian mielellään.

Australiaan! En ny ihan heti, mut ens vuonna. Haluun!

[q]bubbelgum, 4.1.2007 02:16:
Jonnekkin aivan vitun kauas pois suomesta. Täl hetkellä vaan ahdistaa kaikki mikä täällä on. Vois lähtee jonnekkin lämpimään ja alottaa vaan koko elämä uudestaan alusta, unohtaa kaikki se paska mitä täällä joutuu stressaa...
[/q]

Samat fiilikset!! Hollantiin tai Englantiin voisi lähteä...

Lunta tähän pimeyteen*joo**grr*
Pääsis hiihtään, laskeen ja pulkkamäkeen*plur*

Lisäksi haluaisin kullan kanssa matkalle (Lappiin tai alpeille)

... etten aina nukahtelis luennoil

[q]2la, 10.1.2007 20:25:
Mä haluan tehdä koivunlehdistä seppelettä, pumpata kaivosta vettä niin isoon saaviin että hädintuskin jaksan kantaa sen saunalle, istua maassa puutarhakeinun takana varjossa, nuuskia meren tuoksuista ihoa, kuunnella jäkälän rapinaa askelten alla, heitellä leivänpaloja joutsenenpoikasille varoen jäämästä niiden ja joutsenvanhempien väliin, pestä perunoita pihalla, poimia lähes kypsiä vehnäntähkiä pellosta, tuntea kuuman laiturin pyyhkeen läpi, kysyä "kukko vai kana?" timoteitä riipien, yrittää rapsuttaa pihkaa jalkapohjasta ja maistella ketunleipiä.

+3 C ei vielä ihan tee kesää.
[/q]

Shaitan. Ehkäpä parhaimman kuuloinen toive täällä pitkään aikaan :)

[q]2la, 10.1.2007 20:25:
Mä haluan tehdä koivunlehdistä seppelettä, pumpata kaivosta vettä niin isoon saaviin että hädintuskin jaksan kantaa sen saunalle, istua maassa puutarhakeinun takana varjossa, nuuskia meren tuoksuista ihoa, kuunnella jäkälän rapinaa askelten alla, heitellä leivänpaloja joutsenenpoikasille varoen jäämästä niiden ja joutsenvanhempien väliin, pestä perunoita pihalla, poimia lähes kypsiä vehnäntähkiä pellosta, tuntea kuuman laiturin pyyhkeen läpi, kysyä "kukko vai kana?" timoteitä riipien, yrittää rapsuttaa pihkaa jalkapohjasta ja maistella ketunleipiä.

+3 C ei vielä ihan tee kesää.
[/q]

O