Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

Jotain kivaa tekemistä hyvässä seurassa päiväunien jälkeen!

... PALJON enemmän, lisää, kokoajan/jatkuvasti, äärettömästi seksiä!

...jotain tekemistä. Nyt!

bileisiin!*jiihaa*

[q]pirpeli, 24.11.2006 18:40:
---
Real Charly, 24.11.2006 18:39:
nipsnaps

---

no sain mä sieltä sen ironiankin :) mut joo...mä voisin haluta vaikka tässä kohtaa uuden pään. ja niskalihakset.
[/q]

Haluisin isommat rinta -ja vatsalihakset + hauiksen ja 9" isomman slerssin. Laita vaan paremmaksi! :DDD

[q]pirpeli, 24.11.2006 18:48:
---
Real Charly, 24.11.2006 18:46:
delete latest post!

---

deletoikaa nyt joku kaikkivoipa vaikka mut hetkeksi. varmuuskopion voi ottaa, niin voi sitte palauttaa...EN yllytä. Yllytänpäs. Mä haluuuuuuuuuuun...

Just 18 vuotta täyttäneen skeittaripörröpään mulle orjaksi.
(aika kesyä)
[/q]

Ainakin meillä "snadisti" erilainen maku! :DDD

[q]pirpeli, 24.11.2006 19:01:
---
Real Charly, 24.11.2006 18:59:
Joo.. voidaan "JAKAA" ilo! xDDD

---

jakaminen on kivaa^_^
varsinki nuorille pörröpäille. mut niiden pitää käyttäytyä hyvin ja totella....
[/q]

NYT LOPETA! :D

[q]pirpeli, 24.11.2006 19:06:
---
Real Charly, 24.11.2006 19:02:
NYT LOPETA! :D

---

ok :(

(haluisin kyllä yhden sellaisen tekemään...mulle................juttuja. esim. hieromaan....pi...pikkusen niskoja)
[/q]

LOMG :D

sakset!!! vois vähän leikellä näitä kauhtuneita latvoja hiussista pois. Minne ne kerpuleen sakset on taas hävinny?!

PIRIIIIII!

[q]RainChild, 24.11.2006 19:53:
sakset!!! vois vähän leikellä näitä kauhtuneita latvoja hiussista pois. Minne ne kerpuleen sakset on taas hävinny?!
[/q]

Muistan ostaneeni sulle tuparilahjaksi sakset

[q]larzizi, 25.11.2006 14:39:
---
RainChild, 24.11.2006 19:53:

---

Muistan ostaneeni sulle tuparilahjaksi sakset
[/q]

Juujuu, juurikin ne on hukassa, vieläkin

...poronkaristysta ja perunamuussia...

nukkumaan... on taas sellanen olo ettei taida uni tulla... ku ei oikeestaan hirveesti väsytäkään mut tietää et aamulla joutuu herää aikasin... pöh

7000e, loput koulukurssit hyvillä arvosanoilla läpi ja sitten maailmalle matkusteleen vaikkapa 6kk:ksi hyvässä seurassa. Ja varma duunipaikka olis tietty kans kiva, ennen matkalle lähtöä.

opintopisteitäääääääää

Seksiä tyttöystävältäni heti kun menen kotiin... =)

...jonkun hyvän leffan, jota EN oo kattonut, mättösafkaa ja jonkun kainaloon

Että joku löytää sen täältä Turusta kadonneen pojan mahd. nop. ja hengissä. Ahdistaa, kun melkein jopa tunteekin kyseisen ihmisen. Lähtenyt kännissä ilman takkia, rahaa, avaimia ja kännykkää... kunhan nyt vain löytyisi.

mä haluun nyt naisen

O