Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

[q]cjet, 8.11.2006 14:56:
---
Danskuh, 8.11.2006 14:19:
*hihu*pusuja..

---

[/q]

jeee tätä lisää*hih*

Uudet jalat, nykyisillä ei pysy edelleenkään pystyssä.

Mä haluun just tällä hetkellä vähintään viikon loman töistä. Väsymys painaa niin ettei hereillä tahdo pysyä.. Yhdessä koulutuksessa muutama päivä sitten joutui itseään pistelemään kynällä käsivarteen, että pysyi tolpillaan. Oli aika mielenkiintoinen käsi tilaisuuden päätyttyä.

[q]Danskuh, 8.11.2006 14:58:
---
cjet, 8.11.2006 14:56:
---
Danskuh, 8.11.2006 14:19:
*hihu*pusuja..

---

---

jeee tätä lisää*hih*
[/q]

Mä haluun..

hassunhauskan, iloisen yllätyksen keskelle tätä tympeästi alkanutta päivää.
Vaikkapas hymyn, taikkas tosi monta tuhatta euroa. niin.

Massia et sais kaikki laskut maksettua pois kerralla........

[q]domi, 9.11.2006 23:34:
---
RiD, 9.11.2006 23:33:
Söpöillä.

---

*pussail*
[/q]

*plut*

9000E rahaa, asunnon, työpaikan ja jonku kivan miehen kainaloon... Eli oikeestaan kaikkea! *tou*

...taas olis hali paikallaan...
Hitto että ahistaa tuo pinnallinen meininki baareissa. Tekis oikeesti mieli tutustua johonkin kivaan bilekisuun, muuta kaikilla tuntuu olevan gaziljoona rautaa tulessa illanvietoissa. Lavalla saa kivoja katsekontakteja aikaiseksi, mutta se tuntuu aina jäävän siihen, kun ei jaksa itse aina pyrkiä ihan pulteissa. prkle! Mistä tietää milloin tyttö kaipaa vakavissaaan seuraa ja milloi ei?!? *huokaus*

..tai haluisin.. olla pieni valkonen mauku, joka saisi vaan nukkua ja olla paijattavana. Tai vahtoehtosesti haluisin itelleni seuraksi tollasen pienen kisun. :)

..viikkoon yhen päivän lisää!

Että asiat ois jo 100% varmoja.

vaikka nyt ensin ton ens lauantain

Lähi-itään. Nythetisamantien.

[q]Josssu, 12.11.2006 18:28:
Palmun alle löhöilemään Niin ja vähintään +30 astetta lämmintä kiitos.
[/q]

Hähää! Keskiviikkona onkin lähtö lämpimään!
partyparty!!

kaverin kylään oitis.

[q]
[size=4]Sitä mä muuten kaipaan seurustelussa: Olisi hyvä syy vain lööbailla sängyssä keskellä päivää tekemättä oikeestaan sen kummempaa. Nauttisi vain toisen seurasta ja siitä rauhasta.[/size]
[/q]

I second that.
Voi kun elämä olisikin niin helppoa ja mustavalkoista

[q]KooKie, 14.11.2006 01:14:
[size=4]Sitä mä muuten kaipaan seurustelussa: Olisi hyvä syy vain lööbailla sängyssä keskellä päivää tekemättä oikeestaan sen kummempaa. Nauttisi vain toisen seurasta ja siitä rauhasta.[/size]
[/q]

et mun kaikki "säädöt" nyt onnistuis vaikkei managerisopparii saatukkaan aikaan :/ mutta helppiä kuulemma antaa jos jottai erikoista tulee.. huoh.. kerpele..mä haluuuu..******** !!1!1!

[q]Hurjimus, 14.11.2006 01:48:

Voi kun elämä olisikin niin helppoa ja mustavalkoista
[/q]

Jos elämä olisi yhtä söpöilyä ja tyynysotaa, niin mihin tarvittaisiin enää uskoa taivaaseen? :)

O