päivän :(

Back to häröily O

MAANANTAI

9. varasija pääsykokeissa.
Noh, torstaina tuleva tulos on varmaan vielä huonompi

tässä päivässä ei oo mitään hyvää.....joutuu mennä vielä töihinkin*grr**grr**grr*

Ei oo rahaa

Koko päivä menny ihan päin helvettiä*grr* aamulla nukuin pommiin ja myöhästyin töistä ja nyt iltasuunnitelmat meni vituiks ja kaikki on vaan niin*grr* just ny.. taisin herätä väärällä silmällä*igor*

Nälkä ja väsy =/

Ikävä/inhottava/masentava asia tuo....otan ehdottomasti omalla panoksellani osaa kaikkien suruun....*uuh*

kahden tunnin yöunet *haukottel**grr*

[q]mayah:
Poistin vahingossa KAIKKI melkein 4000 kommenttiani profiilistani...

Yhdellä napin painalluksella kaikki katosi Mä en kestä..
[/q]
Ja mihin sä niitä kaikkia 4000 kommenttia olisit tarvinnut???

ikävä*uuh*

Rengas ja vanne meni soikeaksi kun jouduin yhtä vitun autoiliaa väistämään ja tietysti osuin kiveen. Olipas kiva ajaa n.170km melkein sliksillä vararenkaalla vesisateessa.*kivatsulle*

*grr**hmph**grr*

Sade koittaa pilata tän päivän

Katsokaa kalenterista, mikä viikonpäivä. Ei mulla muuta.

Illalla ei tullut uni ennen kello kahtatoista, huonosti nukutun yön jälkeen loppu vielä unet kesken. 10 pitäis olla töissä, mitä mä teen hereillä jo tähän aikaan vieläpä la aamuna??

massu pipi toista päivää,never ever alcoholic
myös stressi kun pitäs saada auto äkkii myydyks ja viel hyvään hintaan

Puusilmät liikenteessä. Motarillakin ajettaessa saa käyttää järkeä. Vittu.

pelkään että nyt flunssa sai hampaansa muhun...

Heräsin 30min sit ja koko päivä on pilal, nyt pääsee nauttii vaa ilta auringost. murr :E

Joku vitun idiootti on käyny sotkemassa meidän rapun hissin, bommaamiseksikohan sitä nyt kutsutaan. Vuokralaisten on aina paljon kivempaa olla tällaisten tempausten jälkeen, että kiitos! *kivatsulle**dissaa*
Ja ettei tuossa olisi ollut tarpeeksi, myös alakerrassa asuvien asukkaiden, jonka ikkunat on katutasolla ikkunoita pitkin oli sprayattu sellaista kivaa viivaa poikki ja myös talon seinään.

O