päivän :(

Back to häröily O

Mä tykkään et on viileetä.

Uah. Kylläpä väsyttää.

Kahvinjuonnin kun aloittaa jo nyt, niin kuinkahan monta kuppia sitä tulee kiskoneeksi 16h kestävän työpäivän aikana?

Ihmisten typeryys.

Ei ymmärretä mitään Koposesta, sen tehtävästä tai TeliaSonerasta, mutta silti spekuloidaan kovaan ääneen sitä, että kenen rahoista erorahat lähtee, että sijoittajat on verenimijöitä ja kaikkea aivan absurdia.

Kateus on aivan kauheaa.

[q]Galadhan:
Uah. Kylläpä väsyttää.

Kahvinjuonnin kun aloittaa jo nyt, niin kuinkahan monta kuppia sitä tulee kiskoneeksi 16h kestävän työpäivän aikana?
[/q]

Itselläkin tänään samanpituinen setti edessä. Tosin ite juon vain pari kuppia kahvia yöllä. Muuten vaan vettä litkitään.

todellakin VITTU.

joku saatanan runkkaripaska on källinyt mun vinttikomeroni tyhjäksi.
Ei mitään ollu jätetty. jotku housutki jotka oli joltain jääny sinne viimevuosisadalta oli viety siitä narulta roikkumasta.
Tuntu jotenki käsittämättömältä kun avasi sen oven sinne komeroille ja katto omaa tyhjää kopperoaan..

siellä oli niin paljon kaikkea millä oli niin paljon muisto ja tunne arvoa ja en vaan saanu niitä mahtumaan tänne yksiöön.. :'(
Luulisin ettei puolillakaan niistä tavaroista oo kenellekkään mitään merkitystä.
Paitsi mulle.
Tuntuu sitäpaitsi tyhmältä itkeä. Tavaroitahan ne vaan..

no siin se sit oli... jos elämä jaksaa potkia päähän, niin potkis ees kunnolla niin että tuntuis jossain! *kasa ärräpäitä*

[q]Astaroth:
No, edes jotain hyvää edes täällä keskemmällä Suomea, aurinko porottaa niin maan p*rkeleesti.
[/q]

Miiiissäspäin Suomea olevinaan aurinko paistaa?

Tämän vuoden vielä pääsee stand-by:lla, suuntana siis Kuopio.

Duunipaikan cd-soitin soittaa hyvin 5-6 ekaa biisiä, alkaa sen jäljäljäljäl----kkekekekeeen pätpätpätpätpätkikiiikiipätkimmmmmmmmmääääämämääännn---n--n-n-n-- jonkun biisin aikana ja stoppaa soittamisen lopulta kokonaan.

Tämän seurauksen niiden parin mukana olevan lätyn alkupuolen biisit alkaa olemaan aika hyvin muistissa.

Tajusin taas tänään miten törkeä olen ollut kahdelle mulle todella tärkeälle ihmiselle. Ei vaan osaa käyttäytyä tai tehdä mitään koskaan oikein. Ne saa aina pettyä muhun todella paljon. Mutta koitan skarpata tulevaisuudessa, jos nyt edes osaan ku olen niin tajuttoman tyhmä.

Viel ei tiedä näänkö mun söpöläistä tänään.

Ärh, paska olo. Junnaan vittu vaan paikallani vaikka ois miljoonia asioita mitä pitäs tehdä. En vaan osaa tehdä mitää oikeen. Tää päivä ei oo kyl niitä parhaimpia.

Ero tytöstä jota olen rakastanut 4vuotta enemmän kuin elämää...

[q]sapeli:
---
Jonulih:
Se, etten mä saa sitä yhtä vaikka miten haluaisin.
PERKELE! *igor**piru*

---

Samat sanat, paitsi että mä en ees voi yrittää... Komplikaatioita...
[/q]

Et voi yrittää? Kuis?

nyt jos joskus olisi tarvetta niska-selkä-hartia hieronnalle! vapaaehtoisia!?!

Olen niin helvetin vittuuntunut, kun mä olen aina se joka tekee ihmisten vuoksi mitä vain, mutta kukaan ei tee mun eteen yhtään mitään!

Vois käydä kaupan kautta ja vetää naamat! *igor**känni*

[q]Jää~*:
Joku puri mua

Luulen, että se oli vain itikka, mut ranne on nyt turvonnu about kaksinkertaiseksi ja koko kättä pakottaa kyynärpäähän asti
[/q]

Purikohan muakin joku samainen ötökkä, paitsi sillä seurauksella että mulla on nilkka ihan turvoksissa, sitä vaan pistelee*grr* saakeli jos ei huomenna pääse Milleniumiin kuin seinäruusuksi tai vaan töpöttelemään tanssilattialle kunnon jamituksen sijasta*nyyh**uuh*

Raksu on juuri nyt lentokoneessa matkalla saksaan ja minä olen yksin kotona ikävää potemassa.

[q]sapeli:
---
Marianne:
---
Jää~*:
Joku puri mua
Luulen, että se oli vain itikka, mut ranne on nyt turvonnu about kaksinkertaiseksi ja koko kättä pakottaa kyynärpäähän asti
---
Purikohan muakin joku samainen ötökkä, paitsi sillä seurauksella että mulla on nilkka ihan turvoksissa, sitä vaan pistelee*grr* saakeli jos ei huomenna pääse Milleniumiin kuin seinäruusuksi tai vaan töpöttelemään tanssilattialle kunnon jamituksen sijasta*nyyh**uuh*
---
Jos näin käy niin mä voin opettaa sulle mun kuuluisaa mato-tanssia (tm) Siinä nääs ei jalkoja tarvita - eikä selkää, eikä oikeastaan paljon mitään

[muokattu 9.7.2004 00:29]
[/q]

Kiits kaikki apu otetaan tällä hetkellä vastaan, ku koipi ei näytä paranemisen merkkejä, rullaan rollaattorilla paikalle nii opetellaanpa toi sun tanssi*muhaha*

Tulin matkalta takas Suomeen ja ahdistaa, kun ei ole valoa ja pitäis taas olla ahkera ja fiksu(kin).*taputapu*

O