päivän :(

Back to häröily O

Se yöllinen myrsky. tuol sataa. pitää kävellä töihin. uaa. on niin kivointa ku on maanantai.

Uskomattoman väsynyt olo ja pitäisi töihin lähteä 15 tunniks. Suosittelen varomaan pitskun suunnilla liikkuvan vartijan autoa.

siskon poikakaveri on joutunu vaikeuksiin...*uuh*

[q]Nefertete:
Läheisellä ratsastuskoululla oli viime yönä käyty, ja kilpahevosia päästetty vapaaksi jne.
Yhdeltä oli katkennut/katkaistu jalka ja se jouduttiin lopettamaan..
Ei pysty ymmärtämään, että joku pystyy tekemään moisia tekoja.
[/q]

Ne on niitä saatanan kukkahattukettutätiwannabesaatananhippejä jotka moista idiotismia harrastaa.

Mä vihaan tuntien laskemista.

Lasketaas.

80 tuntia. kahdeksankymmentä helvetin tuntia

Lisätäänpä vielä piiiiiitkään jatkunut flunssaposkiontelontulehdusräkätautitaiihanmikävaanhitto. Sepä vasta kruunaakin tämän päivän.

Ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa kun yrittää jatkaa opiskeluita. Kursseille ilmottautuminen on taas alkanut ja kaikki opiskelijat ryntäävät ilmottautumaan samaan aikaan. Tästä seuraa se että palvelin on ihan jumissa eikä sinne pääse. Tästä seuraa se että kaikki kurssit täyttyvät jonka jälkeen opettajat sanovat että ei voi mitään, et mahu kurssille. Yritä siinä sitten sijoittaa kurssi päällekäin muiden kurssien kanssa, suorittaa kurssi myöhemmin uudelleen tai haistattaa maikalle paskat ja mennä vaan kurssille luvan kanssa tai ilman. Haistakaa paska koko saatanan Laurea. Tällä hetkellä motivaatio lopettaa koulu ja jatkaa loppuelämän tekemällä paskaduunia on yllättävän suuri.

sapeli:

Viisaudenhammas?
Etkö voi mennä yksityiselle niin pääset nopeammin?

Tänään ei kyllä mikään ole onnistunut oikein. Kaikki huono alkoi siitä kun joutui nousemaan sängyltä kullan vierestä ja lähtemään töihin... Sinne saavuin 15min. etuajassa ja jouduin samantien purkamaan rekkalastia... kolme duunikaveria kattoi vaan vierellä ja istuskelivat välillä se pisti vituttamaan ja pahasti. Patterit loppui kesken cd-soittimesta ja sen meinasin sit heittää seinään... (onneks en).. töistä pois päästyäni ja kaupan kassalla sitten maksettuani alkoi hälärit vinkumaan.. edellisessä kaupassa oli unohdettu ottaa hälyttimet pois tuotteen kyljestä Kassaneiti totesi että pitää kutsua vartija paikalle, kun mä näytin niin agressiiviselta siinä vaiheessa. jaahas... sitähän mä aina olen... *släp*
ja sitten vielä erään erittäin ikävän uutisen kuulin kesken duunin. En ehtinyt jutella RR:n kanssa kuin pari kertaa, mutta mukava ihminen oli. Osanottoni

Tänään kyl tekis niin mieli vetää kunnon *känni*

[q]Late:
Mun isomummo on joutunu sairaalaan.
[/q]

Se sun isomummo on niin supermummo että kyllä se tästäkin selviää..*joo*

yleisvitutus
rahat loppu, niskat jumissa, töihin pitäis vääntäytyä, sataa, ulkona on kylmä, yöllä pitää kävellä töistä, öh.

eilen tuli 7000 sakkoi

ei liikuntaa kuukausiin, ellei jopa vuosiin... selkään kohdistuvaa rasitusta pitää välttää mahdollisimman paljon, ellen halua tallata pitkin katuja kävelykepin kanssa kolmekymppisenä. Tekevälle sattuu :(

darra.
en juo enää koskaan

AS IF!!

[q]MiSSy*:
Mistään ei tule mitään! On paha olla...
[/q]
Toivottavasti tänään helpotti kulti *sydän*

Ei vois vähempää koulu kiinnostaa.

[q]Tres:
huh

Karsiiks toi kaiken kuntoliikunnan kävelystä
uimiseen?
[/q]

pari tuntia kävelemistä pistää jo särkemään ja puolituntiakin istumista tuntuu kuin olisi jotain pitkää ja terävää tungettu syvälle arseen! oakenfoldis/cattaneos:ssa huomasin, ettei tanssimisestakaan tule yhtään mitään ilman kipuja ja oli pakko luovuttaa...
Lekuri peloitteli jo leikkauksella ja on aika varma et mul on mennyt nikamien lisäksi hermot vähän vituralleen alaselän kohdalta oujee. Uintia ajattelin mennä kokeilee nyt vkonloppuna. Toivottavasti edes sitä pystyy harrastaa - luulis ainakin! *ding**vink*

[q]HRDance:

[/q]

Äläs nyt... *super**pus*, helpottiko yhtään..??

opettajat sucks! sain kurssinumeroks kuntoutuksen perusteista vain nelosen vaiks ryhmätentistä saatiin vitonen (täydet pisteet)...ja perusteluna tälle oli se että tein yhden kotitehtävän ranskalaisia viivoja apuna käyttäen...*grr* tein kyl opettajalle harvinaisen selväksi että olen hänen kanssaan asiasta eri mieltä...*pahis*

[q]Nectarine:
multa eilen poistettiin pari viisauden hammasta, ei se mitään et noi on kipeet mut ne vuotaa ja saan jatkuvasti syljeksiä pois jotain fakin verihyytymiä *yök* *yök* *yök* tätä pitäis kestää viel loppuviikko... *nyyh**eiei*
[/q]

Joo´o no mulla on tiedossa torstaina kahden hampaan poisto ja sit 30.päivä toiset kaks lähtee... eli innolla odotan samaa *uuh**puistuttel*

O