päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 966
- 967
- 968
- 969
- 970
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Saara:
Joo, no silloin ku olin vielä teini-ikäinen, en voinu sietää koko kansaa johtuen siitä että asuin silloin sielläpäin Espoota (aivan, Suvela) johon ne kaikki asutettiin, koska sielläpäin oli kaupungin halvimmat vuokrakämpät. Aikuistuessa huomasin ettei ne kaikki ole ns. pahoja tyyppejä. En tosin siedä sitä että jengii ryöstellään jossain steissillä ja puolustaudutaan sillä ettei ne oo sopeunu. Tyhmyyttä ja näyttämistä että uskaltaa se on. Muutenkin osa vaikuttaa niin naurettavalta ku on olevinaan suoraan jostain Comptonista.
Mutta kyllä ne suomalaisetkin nuoret osaavat..... ei kaikki ole pakolaisten vika.
[/q]
Juu tietenkään kaikkia ei ole pakolaisten vikaa ja vain pieni osa pakolaisista nousee yleensä otsikoihin heidän aiheuttamiensa ongelmien vuoksi. Tosiaan idiootteja riittää kaikkialla. Pointti on vaan se että kun tuntuu ettei tuolle asialle uskalleta/kyetä tekemään mitään. Esim. yhdellä tekijälle on jo jotain 10 tuomiota hallussaan ja silti hän kulkee kaduilla edelleen. Jotenkin tuntuu että suomalaisten kohdalla tuohon puututtaisiin nopeammin. Tosin onpa näitä suomalaisia osaajiakin näkynyt ihan riittävästi. Ja tuosta Suvelasta/espoon cewntrumista niin en tietä mikä on mutta aika vähän omasta mielestäni noita tummia olen nähnyt enkä koskaan ole nähnyt mitään niiden uhoamista. Minua ei myöskään yhtään pelota kävellä kotiin yksin humalassa mitä on tullut täälläpäin tehtyä.
EDIT: mua vituttaa vaan noi samat vanhat juopot joita tuolla näkee päivittäin. Vähentäisivät niiden tukija niin pitäis valita juoko vai syökö.
[muokattu 28.5.2004 11:19]
En oo päässy täl viikol uimaan kertaakaan. 
Mut onneks nyt on vika saikkupäivä. ni ehkä sit huomenna, tai ylihuomenna.. :)
Ikävä.
Itiksessä duunissa.
Se että ei osaa nukkua. Luulisi unen maistuvan kun on valvonut noin vuorokauden putkeen josta puiolet viettänyt duunissa mutta paskat. Sitä herää muutamien tuntien katkonaisten unien jälkeen kohtuu vittuuntuneena ja räjähdysalttiina. Ja vaikka aivot saakin herätettyä kohtuu tehokkaasti piristeillä niin kroppa ei silti saa riittävästi lepoa. Tästä seuraa sitten voimatasojen ja palautumisen huonontumista minkä huomaa sitten salilla.
Vituttaa muuten vaan. Ihanaa!!
Kulta ollut tämän viikon riparilla isosena ja ens viikolla se menee viikoks kreikkaan... alkaa todellakin ottaa päähän, kun ei nähdä 
Noh onneks tänään sentään...
kamala ikävä
[q]MaSari:
Siis vähän niinku siin Vichy-mainoksessa mut vähän eri paikkaan?
Oo onnekas ettet krapula-aamuna odottanu et taivaalta lentäis vettä, ja lintu paskantais sun suuhun
paska tsägä.
[/q]
Paitsi että luulin että puusta vain ropisi vettä kun muutenkin oli satanut. Jatkoin siis duunin tekemistä tietämättäni että olen linnun paskassa. Oli kiva yllätys löytää sitä mm. käsistä ja miettiä mihin oli koskenut itseään lähiaikoina.
tänään ekaa päivää töihin puolentoista kuukauden tauon jälkeen. hikistä keskustelua ja asioistten vääntöö....kauheeta *aaaaaaaaarrrrrrrgggggggggg*
Yöllä duunissa lintu paskansi päälle. Kyllä hatutti.
Heräsin jälleen kerran pari tuntia ennen kellon soimista. Pakko kai se on sitten aikaistaa nukkumaan menoa jos ei kerran enää osaa nukkua kello kahdeksan jälkeen.
Kiinnostaa kun kilo paskaa lähteä töihin ruokapaussin jälkeen.
Yhdistä vitutus siihen että silmät tuntuu olevan turvonneet niin, ettei niitä saa kuin puoliksi auki. Duunikaverit kuuntelee vaan rokkia ja pitäis olla skarppina. Kyllä syö.
Tänään en näköjään ole ainoa, kenellä on työmotivazionen kanssa ongelmia.
Ei tartteis ees notkua täällä kuin pari tuntia enää, mutta silti tuntuu siltä ettei tämä aamupäivä pääty ikinä. Silmät ei aukee kuin puoliksi, muttei silti jaksa keittää kahvia. T u r r u t t a v a olo.
Tää vi*un sää! Missä se kesä on?? Viime kesänä kyl oli aika hyvä ku olin tampereella ja sitten siitä yks ulkomaalainen mies huikkas meille ohi mennen että \You call this summer???\ ja näytteli käsillää. Sillon sato ihan kaatamalla, niinkuin nytki on satanu varmaan jo monta päivää putkeen. Tai jos ei sada niin on kauhee myrskytuuli että ku päänsä ulos pistää meinaan melkeen fleda lähtee päästä.
Sataa. Väsyttää. Rahaa saa vasta ensiviikon alussa eli viikonloppu menee kotona jumitellessa jos sää on tällainen.
No ok ok, kyl mäkin sateesta pidän, en kyl voi sietää tollasta maata raiskaavaa myrskykaatosadetta ja siihen päälle vielä hurja tuuli.
Paljon kesäsempää olis jos aurinko paistais ja vettä satelis silleen hiljallee ja näkyis edes se sateenkaari joskus.
[q]MaSari:
Tää on taas yks sellanen päivä jollon olis pitänyt vaan nukkua..
vittuprklstna tai jotain. Sormi palo ja ketuttaa ihan älyttömistä syistä.. Noh.. Life is what you make of it.. 
[/q]
voi toista
Tää päivä on ihan jostain, mulla on niin paha olo, henkisesti ku fyysisestikki. Väsyttää ja viimiset darran rippeet repii musta kaiken energian ulos. Trinityn bileetki meni ihan ohi multa, muutenki vituttaa koko reissu. Ja taisin siinä ohessa pilatan muutaman muunkin tutun bileet olemalla niin hiton teiniangst. Mutta mitä sitä itselleen mahtaa. Voisin mennä solmimaan itelleni hirttoköyden, jos ois köyttä ja jos osais tehdä solmun. Joten en mene.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 966
- 967
- 968
- 969
- 970
- ...
- 1,566
- Seuraava »