päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 963
- 964
- 965
- 966
- 967
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Dementation:
---
Täällä on kolme kissaa, eikä ne pelasta tilannetta juuri nyt yhteen...
*Haluaa jonkun jota halia* 
[/q]
Parempi kolme kissaa kuin ei mitään, mä en saa edes nykyiseen asuntooni ottaa yhtään eläintä..*nyyh*
No, töissä onneksi saa ihan luvallisesti halailla..*vink*
Todellakin kamala onnettomuus, ihan tulee tippa linssiin..*uuh* omaisilla on varmaa tosi kamalaa, varsinkin ku siin bussissa oli niin nuoria...*lohduttel* mä oisin ihan hajalla jos joku läheinen ois ollu kyydissä..*nyyh*
viikonloppu himassa, ei saa lähtee ulos ku rajat loppu ja täytyis saada paino nousee 5kiloo ni sit taas jaksais...
Päivän ehdoton 
Uutiset. Liikkenneonnettomuus keskellä yötä. Paperirullia kuljettanut rekka törmäsi nuoria 17-20 vuotiaita täynnä olleeseen bussiin. Bussi oli lähtenyt Helsingistä Tampereen kautta Rukalle. Loukkaantuneita 15 ja kuolleita 24!! 
Osanottoni kyseisten nuorten tutuille
Mul on nälkä ja tekee mieli kaikkea hyvää.
[q]Displacer:
Mä en ole vieläkään kipeä vaikka kuinka yritin sitä viikonloppuna saavuttaa... nyt sit joutuu menee töihin 
---
HRDance:
mä voin luovuttaa tän flunssan ihan mielelläni pois 
---
Maihku:
mä voin kans luovuttaa sulle tän...mä oon kerran jo jakanut sen yhelle nimeä mainitsemattomalle ihmiselle*blush*
[/q]
montaks ajattelit tartuttaa
Tänään tuntuu vain kaikki menevän ihan pieleen, ikäviä uutisia satelee joka puolelta..*uuh*
Mä haluan kotiin pois ihmisten silmistä.
[muokattu 17.3.2004 09:06]
heräsin aamulla kellon soittoon, 5.30 ja sit vahingos suihkust tuli jääkylmää vettä.
aamu kahvia oli liian vähän ja töissä ei ollut edes siistii...*dissaa*
[q]UnityF:
lisää päivän :(
mä en voi juoda nyt teetä!!!
ja mä rakastan teetä..
kun juon niin tekee mieli tupakkaa ja koitan lopettaa.. 
oon päättäny et vain 2 tupakkaa per päivä enää tän viikon ja sit ens viikko 1 tupakka ja sit 0....
mut mä oon jo harjoitellu olemalla parii päivää ilman yhtään tupakkaakin ja onnistuin... mut nyt esim äsken kun keitin teetä niin huoh... ihan mitä vaan oisin tehny tupakin tähden.. pakko pitää teetaukokin kunnes mun tupakin himot vähän laskee..
[/q]
Tiedän tunteen..*uuh*
Mutta toisaalta, olo on vaan niin paljon parempi kun on polttamatta..*piis*
Ja ainahan sä voit soittaa ja äristä mulle kun tupakan himo yllättää..*iloinen*
Ärisen sulle takaisin..*nauru*
Kyllä me tästä selvitään, ihan varmasti*sydän*
Exä otti eilen yhteyttä, kiukutteli jotain aivan turhaa... 
kaikki exät vois painuu H**vettiin, arg!!!!!!!*pahis**pahis**pahis*
eilen illalla taas filmi poikki, jutellu exän kanssa ja vittuillu kuulema päin näköö...
yx tyyppi ei soita vaikka lupas ja mulla on paniikkihärö päällä...
vittu!
Kuumeisena nukkuminen.
Kaikki ne 'ihanat' sekavat unet kun heräilee niihin ja itkee vaan.
Oonhan mä nyt onneks ainaki lojunu sängyssä kellon ympäri.
Ja nyt on paha jälkimaku suussa niistä unista. Enkä oo ihan varma tuntuuko kuume ees poistuneen.
töissä oli vitun tyhmiä asiakkaita... *hakkaakaikkiavitunvammasiarumiaasiakkaitasairaalakuntoon* prkl!! *räyhmesoo* vittu ihmiset on niin vitun tyhmiä!!! (ja onneks ite on niin vitun viisas) prkl stna!!! *mesoo viel vähä*
Kämpyllä oli jäänyt jääkaapin ovi auki yöksi. On ihanaa juoda lämmintä maitoa ja syödä lämmintä rahkaa.
Polvi taas vaihteeks turvoksissa ja sitä särkee koko ajan eikä lääkkeet ees auta vaik kuin niit popsis, ja jos se on viel perjantaina lääkärissä näin turvoksissa siihen joutuu iskee piikin ja tyhjentää mikä tarkottaa sitä et weekend menee sit huilaillessa, mikä nyt ainakin täl hetkel kuulostaa ihan hyvältä, kun väsymyskin painaa niiiin paljon..*nukkuu*
Ja sit viel kaiken lisäks joudun istuu tääl työkkärin tyhmäl kurssil hämeenlinnassa vaik just hommasin kämpän keravalta ja tätä ei saa keskeyttää vaik muuttaa toiselle paikkakunnalle*dissaa* , mikä on todella tyhmää kun ois asioita mitä siel päin pitäis hoitaa ja juosta kaiken maailman virastoissa ja tapaamisissa...
Sit viel pitäis vuokra maksaa ja siihen menee kaikki eurot joten ei voi paljon kyl mitää tupareita pitää, mut toisaalta ei mul oo paljon mitää istuimia viel hommattu sinne eikä siel vielä muutenkaan kovin kotoiselta näytä...*uuh*
Ja mun selkä on vänkyrällä, ku viikonlopun joutu nukkuu poikaystävän kanssa patjalla, joka on tarkotettu vain yhelle ihmiselle..tai siis oikeestaan se nukku patjalla ja mä siinä kahen sentin raossa seinän ja patjojen välissä..*poks* se sitten on niiin herrasmies että...*hmph*
No mutta oikeestaan mulla kummiskin on asiat aikas hyvin, mut täytyyhän sitä aina vähän valittaa ja onneks tääl on tällänen paikka minne purkaa ahdistustaan..*joo*
kauhee krapula- filmi poikki loppuillasta
työkaverin kanssa bissel, eikä muista mitään
eilen kävin hammaslääkärissä, vittu ku pelotti
koht poistetaan viisauden hampaat
Se et ite joutu herää kuudelta ja lähtee kouluun kun kulta jäi vaan nukkuu tyytyväisenä.
Mikään ei onnistu ja koeviikkokin meni päin persettä + tää kone on niin alitehoinen ettei voi tehdä musiikkia... huoh...
heräsin aamulla liian myöhään ,myöhästyin töistä ku piti ottaa unilääke että sai unta ni vähä venähti... vituttaa ku tukka pystys ja kaik iha sekasi....*släp*
[muokattu 6.4.2004 12:28]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 963
- 964
- 965
- 966
- 967
- ...
- 1,566
- Seuraava »