päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 954
- 955
- 956
- 957
- 958
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Olisipa aikaa ja rahaa enemmän..*nyyh* se riittäis ettei koko ajan tuntis olevansa lirissä johonkin suuntaan.. q ei o varaa lähtä minneen, ni silloin ei voi lähtä, ja aikarajoja kaikkialla..*nyyh* Ja silti istun taas netissä q voisin tehäkin jotain.. viisasta*taputapu*
Turistit ketkä olivat tänään liikkeellä... Parhaita kommenttaja: \mä haluun 3 B52 ja sit jos ne ei pala niin en maksa... Ootsä joku amatööri kun et saa niitä syttymään...\ \Saisko pari lasillista shamppanjaa (työskentelen pubissa)?\ \Ei jaksais aina juoda tota sidukkaa... Mä otan jotain eksoottista, tee valkonen ryssä...\ \Yks siideri... Jäillä vai ilman? Joo...\ Elikkäs näin... Tulipas harvinaisen epäselvästi selitettyä, mut väliäkös sillä?
Vapaapäivä ja naapurin runkku vetelee seinään iskuporakoneella.
Kiits, en oliskaan halunnut chillaa.
-Känniääliöt, jotka hupailevat heittelemällä tuntemattomia jääkuutioilla (kaveria silmän viereen).
-Känniääliöt, jotka tulevat tanssilattialla tahallaan tallomaan varpaille ja tönimään, koska kaveri kävi huomauttamassa em. asiasta pokeille. 
-Naiset, jotka ilmoittavat kundikaverilleen, että 'nyt on vähän hassu olo...' ja sanovat sitten, että älä stressaa. Voin sanoa, että kaveri ei juuri muuta tehnytkään.
[q]innae:
Yks siideri... Jäillä vai ilman? Joo...
[/q]
Hmm.. ei ole helppoa sillä toisellakaan puolella
Valintoja valintoja
krapula..
joo eilen oli tosi kivaa mamassa ja premissä...
tosin mamassa lensin ja nyt on jalka ihan sika kipee ja siinä on haava ja iso kuhmu + mustelma..
premissä puolestaan löin pääni noran kanssa vahingossa yhteen ja niin päässäkin on iso kuhmu... huoh....olo on kuin hakatulla..*poks*
On se kele, ettei lukujärjestyksen tekijä saa laitettua tuotostaan nettiin. Meillä kun on joka viikko eri lukujärjestys ja ois periaatteessa ihan kiva tietää, että alkaako 170 km:n päässä sijaitseva koulu maanantaina, tiistaina vai joskus muulloin, millon. Lukkarin tekijään ei saa edes yhteyttä ainakaan viikonloppuisin.
[q]Puistokemisti:
Selkään sattuu ja illalla pitäis mennä vielä töihin*poks*
[/q]
Pfft, mun aivoihin sattuu ja mä oon
jo nyt töissä
tässä päivässä ei ole yhtään hyvää asiaa*eiei**nyyh*
tänään luvassa uusintatentin uusintatentin uusintatentti... jos en nyt pääse läpi niin
pihit tyypit ei arvostele mun settiä
Ajatukset ihan sekasin
ei pysty keskittymään yhtään mihinkään
Ajoin tänään elämäni ensimmäisen kolarin. Onneksi sai väistettyä lumipenkkaan, niin autot vain vähän hieroivat peltiä yhteen, eikä tullut kuin ylimääräistä maalia etulokarin tienoille (toisen auton takalokarista *hikoil*).
Pesun jälkeen näkee sitten, että vaurioituiko oma maalipinta...
[q]lostgone:
Mä raahauduin kouluun vaik ei ois tarvinnu*kivatsulle*
[/q]
sama täällä, maikkaa ei näy missään
Tää on just niitä päiviä kun kaikki menee päin persettä ja vituttaa*dissaa*
Ei oikeen ota käynnistyäkseen tää päivä, vaik töissäkin ollu jo kolme tuntia tänää.. Hirvee väsy
Meinas taas jäätyä ulos kun siellä käveli.. JA käveli mihinsuuntaan tahansa, niin aina tuuli vastaan! *poks**hmph*
minä*släp*
Pitäisi vaivautua kouluun tekemään yhtä projektia mutta KAS, samat ohjelmat on kotonakin.. noh kaipa vois mennä syömään.
[q]Tikru:
minä*släp* 
[/q]
Mikäs Tikrua vaivaa?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 954
- 955
- 956
- 957
- 958