päivän :(

Back to häröily O

Miksei puhelin soi....*hmph**nyyh*

Nonii.. toinen päivä putkeen penkin alle heti aamusta..

Väänsin viimeyön koodia delphillä, ja ajattelin ottaa parin tunnin torkut ennen erästä tenttiä joka olis alkanu aamu kahdeksalta...

Heräsinpä sit klo 09:45...

*hmph**nyyh**eiei**poks*

Kill - Fuck - Die !
Bollocks, nyt mättää ja pahasti

[q]PuuhaOsku:
Heräsin kun naapuri soittaa täysii finlandiaa*piru*
[/q]

Ei voi olla niin ärsyttävä biisi herätä kun Tapani Kansan R-A-K-A-S. Siihen mä oon heränny kerran

Joutuu hampilääkärii tänää

flunssa, väsymys, uupumus, vitutus... kaiken lisäksi pitäis täs kahdessa päivässä tehdä tyhmä tutkielma, eikä kiinnosta yhtään... *nyyh**nuha**poks**eiei*

ja tää helvetin pimeys!!!!!!!!!!!!!

[q]MaSari:
---
PuuhaOsku:
Heräsin kun naapuri soittaa täysii finlandiaa*piru*

---

Ei voi olla niin ärsyttävä biisi herätä kun Tapani Kansan R-A-K-A-S. Siihen mä oon heränny kerran
[/q]

Toi kyllä vetää pohjat.

Otan osaa*pahis*

Prkl ku on kipeee :(*sars**sars**eiei**poks**dissaa*

Kohta hammaslääkäri..IIIIIK!!!!!

[q]Energizer:
ajotunti meni päin vittuu...en ikinä saa korttii!!Tai kyllä saan mut ajaminen kusee...prrrrrrkele!
muutenki koko päivä on ollu vitun ankee.. nimppareitakaan ei oo muistanut kuin yksi ihminen...ei sen puoleen, että itsekään muistin, mutta anyway... vali vali vali...*nyyh**nyyh*
[/q]

ensinnäkin hyvää nimpparia *sydän* mullakin on tänään

toiseksikin arvaa montako kertaa mä itkin ja potkin ja huusin kun ajotunnit ei onnistunu, ja kuitenkin kortti nyt taskussa.. kyllä sieltä ihan onnettomatkin kuskit sen kortin saa

Joo.. Tuli ilmeisesti taas eilen todistettua, et ei viina lopu tästä maailmasta juomalla..*nuha**eiei*

nappa kateissa. (vuoden :( )

[q]ella_:
toiseksikin arvaa montako kertaa mä itkin ja potkin ja huusin kun ajotunnit ei onnistunu, ja kuitenkin kortti nyt taskussa.. kyllä sieltä ihan onnettomatkin kuskit sen kortin saa
[/q]

toiki voitaneen sijoittaa saman topikin alle ;)

Mitään huonoa ei ole paitsi että multa meni tänää vasemmasta jalasta nivelsiteet tai siis nyrjähti aika pahasti *kuuma**ding*

Pitkä aamulenkki 6.30 ei ole hyvä idea jos on valmiiksi väsynyt. Alkoi väsyttämään entistä enemmän. Toivottavasti se auttaa kuitenkin saamaan hyvät yöunet tänään.

Eilinen meni hiukan humaltuessa. Nyt noin kolmen tunnin yöunien jälkeen olo on KAMALA. *kuuma* Meinaa nukahtaaa ja oksentaaa ja pyörtyyy.Huh.

Väsyttää HIUKAN enemmän kuin hiukka huonosti nukutun yön (aamun oikeestaan *hmph*) jälkeen luulis...

Mut huomen on perjantai = vapari + sulkkis + levyostos + biletys

Joten tästähän tuli melkee päivän :)

Väsymys täälläkin (n. 4 h yöunta) + ahdistava fiilis *eiei**poks**uuh*. Kaikenlisäks työpäivä kuluu tosi hitaasti.

Väsyttää ja jalka vähän kipee *nukkuu**uuh*

pitää lukee huomisiin tentteihin(markkinoinnin juridiikka + elektronisen kaupankäynnin oikeudelliset kysymykset=yht 4kirjaa) ja saada liiketoimintasuunnitelma valmiiks... univelka sen ku painaa ja huomen illalla pitäis olla vielä suhteellisen pirteä elokuvaa varten*eiei**poks**soon-to-be-dead*

O