päivän :(

Back to häröily O

olin eilen Evereissä ja tanssin lähes tauotta loppuun asti.Huomasin tietysti lähtiessäni, että en ollut varannut itselleni taksirahaa, joten ei kun kävellen kotiin ja jalat oli jo muutenkin kipeät. No, ei siinä mennyt kuin 45min Pasilaan.Nyt pitäisi olla sitten hyvä kunto...*joo*

Tulee kouluun aikasin, toteaa ettei tuntia ole ja seuraava alkaa vasta kahdelta.

[q]misjah:
pääsee tekee lumienkeleitä tekapihalle.. [/q]
Ja kyttäpartio vie sut putkaan kun joku naapuri on soittanut oudosti käyttäytyvästä miehestä. Yhdelle fransmannille kävi täällä Suomessa niin

tili tuli, tili meni

kuukauteni tyhjätaskuna (tm)

[q]elisak:
En saanu nukuttua. Valvoin, valvoin, valvoin...ja sit pitikin jo lähteä töihin.*poks*
Mutta onneks on tosiaan perjantai!*pihkassa*
[/q]
Mietiksä niitä saappaita koko yön? Voi raukka.

[q]djuan:
päivän huonoin juttu oli: kun postilaatikkoon ilmesty 200 euron puhelin lasku
[/q]

Samanlaista odotellessa. *kuuma*

Oon pipi ja jäljessä koulutöistä sen(kin) takia... Vaan ei se mitään, mutta Svensson (käärme) sairastui ja olen ollut koko päivän ihan ja sen takia :(

[q]hyperventilaatio:
Tosi paskat fiilikset noin yleisesti.
[/q]

Liity kerhoon

[q]Howdy:
Ei saa mitään aikaseks vaikka pitäis paljon tehdä *hmph**igor*
[/q]

sama täällä!:(*uuh*

[q]elisak:
---
super-enkuli:
Mutsi heitti mut pois kotoota. Kamojen pakkailua jne. Onnex on rakas isoäiti johon luottaa ja turvautuu. *sydän* Aika paska fiilis parhaillaan, mutta silti vkl:na juhlitaan TÄYSIII!!!

---

No mitäs ihmettä? Miten se nyt noin?*ding*
[/q]

Vanhoja nuoruuden juttuja (ja uusia), joita mami ei pysty unohtamaan. Voin vkl:na kertoa pikaversion syistä. Vähän kummalta tuntuu, mutta eiköhän se tästä.

[q]Sinza:
Yks kiva poika, jota oon treffannu, paljastuikin seurustelevaksi. *uuh**eiei**dissaa**piru**poks*
[/q]

SIKA!!

Tää on se aika vuodesta kun on perinteisesti
aika jättää hyvästit jollekin tuttavalle, niin näköjään
tänäkin vuonna.

Hyvää matkaa, Timo.

multa on hävinny 3 manga kirjaa*nyyh**nyyh**nyyh**eiei**slurps*

[q]katai:
Kaverit vaan valehtelevat ja salailevat ja kertovat asioista eri versioita....
Ketä taas uskois...
menipäs taas luottamus ja tasi tulla pari kaveria vähemmän kavereiksi.
[/q]

Mä olen sentään aina rehellisen ivallinen.

[q]Friction`darz:
Vittu että ihmiset saa mut joskus niin VITUN vihaseks ja se että en ole nähnyt kultaani pariin päivään ja tää ikävä on todella ikävä

ps. anteeks kiroiluni ottaa vaa niiiiiiiiiiiiin päähän *dissaa**eiei**nyyh*
[/q]

Ei haittaa. Mullakin vähän sama ongelma johtuen siitä et mul on joku ihme vatsatauti ja korkee kuume Päätä kivistää.. oksettaa.. Elämä on ihanaa (sanoo Paavo Lipponen)

Taas yksi tentti mikä ei mennyt hyvin...

[q]Kirsikka:
Koulussa on megatyhmää ja poikakaveri himoitsee karita tuomolaa..
[/q]

Karita Tuomola yritti joskus mun poikakaveria, muttei saanut siltä

Ja noin yleisesti - mä en näe mitään syytä miksi ton pitäisi masentaa (Toisaalta mullekin saattaisi tulla huono mieli tuosta tooosi pahana päivänä, jos herra ei hoksaisi osoittaa myötätuntoa, vaan kuolaisi naikkosten perään)

selkä kipu*eiei*
ei pääse revittää lab-4:issa

Kylki revähtänyt/ venähtänyt/ jtn yskimisestä (!?). Mitä teenkin, kaikki sattuu kylkeen. Halluissa tamppaamisestakaan ei tullut mtn kivun takia.

Hui mikä darra. Huimaa kun katsoo näppistä.

O