päivän :(

Back to häröily O

väsy...

[q]alien:
NYT TULI PAHAA TAVARAA KORVIIN!!

toivottavasti pelkkää uhkailua....
[/q]

Onkohan nyt joku uhkausviikko meneillään?

Tänään tekemään rikosilmoitusta tappouhkauksesta.

[q]Jone:

Saman sarjan juttuja puskee täälläkin.

”Miten UNIX:in tiedostonhallintajärjestelmä toimii?”

PLARGHS.
[/q]

Pitäisköhän huolestua: jäin useammaksi sekunniksi miettimään, että niin, mitenköhän se... :D

Torstai-aamun tuttu olotila painaa mielen matalaksi.

Tää oli yksinkertaisesti turha päivä.

[q]Jone:
---
alien:

---

Onkohan nyt joku uhkausviikko meneillään?

Tänään tekemään rikosilmoitusta tappouhkauksesta.
[/q]

Ikäviä asioita...*eiei*

T:T

Voi saattana mä tuun huonolle tuulelle tollasesta säästä, missä pitää taistella sateenvarjon kanssa tuulta vastaan

[q]MissPanda:
Ensin tunti ylitöitä töissä ja sen jälkeen juoksu junaan josta myöhästyn. Bussi meni nokan edestä ja samalla tajuan että kello on puoli kaksi yöllä ja en pääse millään kotiin.. Aamu viideltä menisi seuraava bussi. Missä ne yöbussit on kun niitä tarvitsisi?! Sen jälkeen ainoaksi vaihtoehdoksi totesin taksilla menon kotiin, joka ketuttu aivan suunnattomasti sillä samalla menetin ainakin kahden ja puolen tunnin liksan Kaiken tämän kruunasi mukava vesisade ja eikä tietenkään ollut sateenvarjoa mukana
[/q]

Voi mun kultia! Toivottavast vkl:na taas oma ihana iloinen naurava panduli!

Vatsa vihottelee*poks* Jos toi ei kohta lopu, rupeen antaa sille ihan samalla mitalla takas*piru*

[muokattu 15.11.2003 19:15]

Opin äsken jotain hienoa: älä nosta avattua kilon spagettipussia pohjasta.

[q]äm:
Opin äsken jotain hienoa: älä nosta avattua kilon spagettipussia pohjasta.
[/q]

Learn it the hard way eh?

yleinen vitutuspahaoloahdistus \o/ kaipa tää taas menee ohi

Kaikki menee taas päin persettä, väsyttää ja hedari*dissaa*

vieläkään ei oo tullu kunnon lunta, ei pääse luistelee eikä laskee mäkeä. huomenna sais kyllä jo tulla lunta, ku joulukuukin alkaa jo. =)

Synkin päivä aikoihin. Mielialaennuste tulevalle viikolle: Sää jatkuu pilvisenä koko viikon ja ahdistuskuuroja on niin ikään luvassa ensi viikon loppuun asti. Vaihteleva tuuli aiheuttaa hajoamisvaaran rannikkoseuduilla ja yhä jatkuva kuivuus taas pinnanpalovaaran koko maassa. Tässä kaikki tällä kertaa. Mielialameteorologinne toivottaa teille erittäin hauskaa joulua!

[q]Kooaliini:
Älkää ikinä syökö raejuustoa tietokoneen ääressä jos teitä yskittää.
[/q]
Voi Kooa... Kyllä sä vielä opit.

[q]Ankeus:
Maanantai! (Need I say more?)
[/q]

nope

[q]katai:
illalla 8 pintaan kun olin kävelemässä himaan niin ohiajavasta autosta mun päälle heitetään raaka kananmuna.*uuh*
[/q]

voi....peppu. saitko rekkaria talteen?

[q]Sinza:
Morkkis
[/q]

Kerro*vink*

[muokattu 1.12.2003 10:37]

maanantai, poski on kuin jalkapallo ku pari viisaudenhammasta lähti *sars*. Puudutus alkaa kohtapuoliin haihtua...

O