päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 895
- 896
- 897
- 898
- 899
- ...
- 1,566
- Seuraava »
tänää ei ole mikään onnistunut!
menin kauppaan ostin pannukahvia, unohdin ostaa kissalle ruokaa, rahat on loppu, fimoja on 3, sätkät loppuu kohta, netti ei toimi kunnolla, kone sammuilee, musaa ei ole tullut yhtään, kavereista ei tietoa, naapurit riitelee, yksi nuudelipussi, saksalainen peikko valtaa suomen, pitäisi siivota, on kuuma, minidisci temppuilee, agressiivinen olo, en päässy lukee mailia(tärkeää), sunnuntai ilta, paita menny tänään päälle kaks kertaa väärinpäin, yksinäistä,
ääh en jaksa kirjoittaa enempää...
Kivat kaverit lähtee Illuihin ja mä en pääse mukaan, ku on hommia...*uuh*...No ehkä ens viikonloppuna sit jotain kivaa...*justjoo*
[q]kilobitti:
---
BlueWind:
Yliopiston webCT-oppimisympäristö on 
Se on epäkäytännöllinen, vaikeaselkoinen, täysin vajaa, täysin väärin toteutettu ja kaikenlisäksi perkeleen ruma. ÄRRINMURRIN. Mäkin osaisin tehdä paremman.
---
Totta puhut. Olen just yhdellä kurssilla jolla kaikki
yhteydenpito tapahtuu sitä kautta *dissaa**dissaa*. Ainoat
bonukset tulee siitä että html-koodit (<b>,</b> ym.) futaa.
[/q]
Meidän tiedekunnassa tuntuu enemmän vaan olevan sellanen juttu, että on pakko tunkee sitä joihinkin kursseihin, että olis multimediaa ja intternettiä(tm). Vältän vastedes kuin ruttoa.
|/|
P.S. oma päivän :( : Paska tentti eilen, meni ilmeisesti kohtuu reisille, harmittaa, seuraava kuukauden päästä, 6,5ov 2100sivua. Jee.
laiotoin just laskuja maksuun niin paljolla että perse kirjamellisesti repee kahtia.
Kiire, kiire, kiire...
Loppuviikoksi tiedossa mm. harjoitustyön dead line, esseen dead line, sakkatentti, tentti, koulutus ja hammaslääkäri
unity(f) oon pahoillani et en siivonnu siellä 
ku aattelin että vasta sitten kun oisit soittanu enkä tajunnu että sullahan tuo akku sattuu tyhjenemään joskus...
no tällai yleisesti laitoin koska se tuotti tänään :( hymiön mulla...
no korvaan jollakin tapaa jos lohduttaa
maha pipi
Koko päivä on ihan perseestä!!
Joudun jumittaa töissä johon tuleee ehkä yx puhelu per päivä... Kaikki muutkin kamut on töissä ja niillekkään ei pysty soitteleen...*nyyh*
Kohta pääsee poru... masentaa!!
ja vituttaa toi jojona pomppiva pupu..... täytyy pistää vaihtoon...prkl!
kohta lahoo pää ihan totaalisesti....
Tulkaa joku pelastaa!!!!*poks**poks*
en saa yh-tään mitään aikaseks ja aika loppuu kohta kesken 
ja syksykin ja vesisade ja kylmä
ei kiinnosta ei!
motivaatiosta ei tietookaan
[q]India:
Joudun jumittaa töissä johon tuleee ehkä yx puhelu per päivä... Kaikki muutkin kamut on töissä ja niillekkään ei pysty soitteleen...*nyyh*
[/q]¨
Onko sulla menkat?*pahis*
[q]Hyzenthlay:
---
MaSari:
Lisää murheita. Lisää sairauksia 
Silmätulehdus ja nielurisatulehdushan mulla jo olikin, mut tänään sit muutaman testin jälkeen löyty viel lisää: lievä keuhkoputken tulehdus ja lievä poskiontelotulehdus. Joo ja kuume ja flunssa näin perinteisesti. Someone help me 
Niin tosiaan, nyt sit olllaa jo tokalla saikulla, mut tällä kertaa kokonaisen viikon 
[muokattu 15.9.2003 18:33]
---
Otan osaa... itselläni on ollut kohta viikon verran kamala flunssa, ja pelkään jälkitautina korva- ja poskiontelontulehdusta. Lisäksi teloin vasemman jalan niin, että on ilmeisesti nivelsiteet venähtänyt
asiaa ei paranna se, että joka päivä pitäisi olla jossain. Juuri, kun aloittelee opintojaan, ei tee mieli olla kaikilta luennoilta pois. Ja nyt just kaikki uudet harrastuksetkin alkaa...
tekis mieli kaikkea muuta kuin kyhjöttää vaan kotona tän koneen ääressä, mutta kun mitään ei edes jaksa tehdä.
[/q]
Vasta viikon? Odotappas, se on vasta alkamassa
Tää on kuulemma virusperänen tauti joka kiertää, mullahan on ollu tää jopa kuukauden just 
Ja todellakin tiedän miltä toi tuntuu ku sairastuu ja pitäs olla joka puolella. Itelläniki alko vasta joku 3 vkoo sitten uus duuni ja koko ajan joudun olee poissa. Annan varmaan tosi hyvän kuvan itsestäni siel
Onneks ne on ollu suht ymmärtäväisiä siellä.. Ees joku helpotus.. Niin ja aloin käymään uusilla tanssitunneillakin just, miktä ei todellakaan ole kauheen halpoja, ja jotka joudun maksamaan itse 100%:sti ilman vanhempieni avustusta. Oon päässy olee paikalla ehkä tsägällä puolilla niistä tunneista, ja jokaisesta käymättämästäkin tunnista joutuu maksamaan. Että kyllä riemu raikaa.. 
Mä päätin kyl et annan ittelleni oikee kunnol aikaa nyt parantuu, koska seuraava vaihe oliskin jo sitten sairaalaan meno, mikä ei kauheesti kyl houkuttele. Ei voi muutaku levätä ja juoda lämmintä.. Voi meitä polosia.. http://www.my-smileys.de/bigeyecry_2.gif
[q]Roger x2:
---
India:
---
¨
Onko sulla menkat?*pahis*
[/q]
No voihan perse! aina äijät sanoo tätä jos vähän skitsoilee!!
no ei ole!!
Ylläri ylläri pää täysin jäässä
[q]MaSari:
Huomenna taas duunia
[/q]
Oisit ilonen, että on duunia. Ei se varmaan aina herkkua oo, mutta saat (enemmän tai vähemmän riittävän) palkan kumminki...
[q]fadeout:
---
MaSari:
Huomenna taas duunia
---
Oisit ilonen, että on duunia. Ei se varmaan aina herkkua oo, mutta saat (enemmän tai vähemmän riittävän) palkan kumminki...
[/q]
Njoo, kyllähän siit nyt vähän rahaa saa.. Pitäs vaan saada enemmän
ett tota.. jee
[q]pr0ton:
lomat loppu 
[/q]
khihi.. hajoo siihen :)
.m
Kesäduunini.
Mitä saadaan kun isketään yksi kappale tietojenkäsittelyn opiskelijoita paarmoja, hyttysiä ja muurahaisia vilisevään metsään moottorisaha kädessa ja sanotaan että Alota tosta? Öhs, no ainakin järjetön vittu että sipaisen ihan vaan pikkusen tällä sahalla ensimmäistä ihmistä, joka tulee puhumaan mulle-vitutus.
Päällepäätteeksi siitä perkeleen sahasta lähti vielä parin tunnin hikoilun, puidenkaatamisen ja riehumisen jälkeen ketju päältä, jossa vaiheessa harkitsin vakaasti irtisanovani itseni koko hommasta; Mitä vittua mä ymmärrän jostain moottorisahojen fiksaamisesta? No, sain kuitenkin jopa fiksattua sen kun otin jos kaiken maailman Forrest Gumpit osaa fiksata näitä niin pakko munkin on tää hanskata-asenteen ja työkalut käteen.
Alkais jo koulu taas.
Ankee sää. Ei pääse ulos edes kävelemään. Huomenna taas duunia. Masentaa..
Rahat käy kohta tosi vähiin. Viddu kun sais töitä, mutta taas tuli kirje postissa että valitettavasti paikkamme ei osunut kohdallesi. Ois ollu niin ihana duuni 
Kellään mitään vinkkejä mistä kannattaisi kysyä töitä *täh* Varsinkaan kun työkokemusta on vähemmän kun laki sallii
- « Edellinen
- 1
- ...
- 895
- 896
- 897
- 898
- 899
- ...
- 1,566
- Seuraava »