päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 532
- 533
- 534
- 535
- 536
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Jammailija, 18.7.2007 09:44:
Haikeus on olona kaunis, mut surullinen. Kohdalle saapuessaan sitä ihailee ja kunnioittaa, melkein salaa toivottaa tervetulleeksi. Mut se porautuukin syvälle, eikä loppupeleistä anna helpolla armoa.
Kyl sitä jää väkisin ihmettelemään...
[/q]
Suuret negatiiviset tunteet on siitä hienoja että ne syntyvät yleensä vain suurista posiitivisista tunteista...
Riitely vitun fiksua.
-M
[q]sapeli, 18.7.2007 13:46:
---
Jammailija, 18.7.2007 09:44:
Haikeus on olona kaunis, mut surullinen. Kohdalle saapuessaan sitä ihailee ja kunnioittaa, melkein salaa toivottaa tervetulleeksi. Mut se porautuukin syvälle, eikä loppupeleistä anna helpolla armoa.
Kyl sitä jää väkisin ihmettelemään...
---
Suuret negatiiviset tunteet on siitä hienoja että ne syntyvät yleensä vain suurista posiitivisista tunteista...
[/q]
Oot kyl aikamoinen*hali*!
Tänään on semmonen olo, ettei yövuoro nappais.
[q]Zenni, 18.7.2007 14:17:
Ai vittu, niittasin itteäni sormeen :(
[/q]
älä ny tuttua likkaa telo!
[q]xl8r, 18.7.2007 15:20:
---
Crazybattery, 18.7.2007 15:19:
sairasloma*uuh*
---
...ei ole aina paha asia...
[/q]
on se paha asia ainaki silloin ku on niin paha olo...
[q]Freja, 11.7.2007 08:55:
Ei kukaan kertonu mulle, et jos arkivapaan jälkeen pitää palkattoman vapaan, niin se kumoo mun arkivapaan enkä saa siitä sitä liksaa.
[/q]
Oho, ihan hyvä tieto. Enpä ollu minäkään moisesta kuullut. Mihinkähän toikin perustuu?
[q]Crazybattery, 18.7.2007 15:19:
sairasloma*uuh*
[/q]
...ei ole aina paha asia...
Meillä on Kotkassa tällä hetkellä käynnissä tuo The Tall Ships Races purjehdustapahtuma. Näin valtaisalla kaupungilla kun ei ole tarpeeksi parkkipaikkoja, meidän Jumalniemen Anttilan kauppakeskuksen parkkipaikka on luonnollisesti ilmoitettu viralliseksi vierasparkiksi, josta sitten saa bussikuljetusta keskustaan itse tapahtumapaikalle.
Noh, minäpä aamuvuoroon mennessäni jätin autoni samaiseen työntekijöiden parkkiin kuin normistikin, mutta kun tein lähtöä kotiini, sekä eteen, että taakse oli jotkut liikennesäännöt erittäin hyvin tuntevat henkilöt parkkeeranneet kulkuneuvonsa. Puhelinnumeroa ei tietenkään saanut selville kummastakaan rekisterinumerosta. Päätin poikaystävän kehoituksesta soittaa poliisille.
Puhelimeen vastannut naishenkilö ilmoitti, että tähän tilanteeseen löydetään kyllä jokin rauhanomainen ratkaisu, mutta heillä olisi kyllä tällä hetkellä muutakin tekemistä. Lisäksi hän mainitsi, että olisipa se ollut viisaampaa minulta pyytää tänään kyyti töihin. *eikä* My mistake. Kuitenkin.. Poliisi ei kykene siirrätyttämään autoa vain sen takia että se on parkkeerattu laittomasti ja motittanut jonkun muun kulkuneuvon. Toisen henkilön ajopelin siirtäminen miesvoimin tai apuvälineellä on rikos. Oman auton siirtämisyritystäkään ei suositella, sillä mahdolliset kolhut tullaan veloittamaan itse autoa kuljettaneelta henkilöltä. Sakon poliisit voivat tulla kirjoittamaan, muuhun toimintaan ovat kyvyttömiä. Ja sitten vielä ollaan vähentämässä poliisien toimivaltaa
sairasloma*uuh*
Kurkku älyttömän kipee
Väsymys painaa päälle kun en oo saanu nukuttuu hyvin ton kurkun takia ja muutaman tunnin päästä pitäis käydä mummolassa. huoh. No onneksi sen jälkeen voi vain chillaa koko päivän peiton alla ja kulta saa hoitaa Kiaa
Till Lindeman lähtee Rammsteinista!! Ei vittu... voi helvetti... Ei oo todellista. Ja kertaakaan en oo ehtiny niitä nähä... ja ens vuonna voi olla jo liian myöhästä... Fuck u
[q]Siren, 19.7.2007 08:36:
Mä haluisin takasi ne kesäkuun aamut ku heräsin aina pirteenä
En jaksa enää
[/q]
sama ongelma. väsyttää koko ajan ihan hulluna, mut iltasin ei kuitekaa saa unta.. tosi jees.
univelkojen lisäks alkaa stressi hajottaa aika isolla..
Ei vaan ymmärrä, *ding**uuh**eiei*
Just nyt arvostaisin jos ei oksettais, särkis päätä ja olis kuumeinen olo. Pitäis mielellään pystyä vähän keskittymään duuneihin ja tässä olotilassa se vaatii vähän turhan paljon tsemppaamista.
Jokapäiväinen ":(" on tuon yhden välinpitämätön asenne. Se on mun ohjaaja, mua ylempi toimihenkilö ja vastuukouluttaja. Siltikin kaikki hommat mitä teen on "ihan samoja".
No, teenpä viimeisen päälle nämä, ja sit kun todennäköisesti sanon itseni irti ennemmin tai myöhemmin, ni saavat käyttää aika paljon rahaa, että pääsevät näihin sisälle.
Taidan olla tulossa kipeeksi Tää on vaan niin huono ajoitus kuin olla voi. Huomenna pitäisi olla siinä kunnossa, että pystyy ajamaan inssin läpi ja huomenna myös pitäisi lähteä viikonlopuksi kaverin mökille synttäreitä juhlistamaan.
Viime yöllinen alastonuinti tuskin auttoi asiaa
Meinas kävelylenkki tyssähtää kesken ellei ois olu sokeripaloi mukana, onnex olin varustautunu koska muuten saattaisin olla jossain mätäjoen vieres taju pois*uuh*
[q]pirpeli, 19.7.2007 11:52:
En usko, et uikkari ois paljon auttanu... :/ Mut paranemisia!*lohduttel* Itse täällä kurkku kipeenä ja päänsärkysenä yritän saada kotia pakettiin, hikoiluttaa ja vapisuttaa. Huomenna pitäs lähtee mökkeilee ja synttäreitä viettää kans...
[/q]
Joo, en mä kans usko Mut olis ehkä auttanut, jos asiaa olisi suunnitellut ja ottanut uikkarit, pyyhkeen ja lämpimiä vaatteita mukaan. Mut tätä uintikeikkaa ei ollut suunniteltu millään tavalla. Kuski alkaa baarista tullessa autossa yllyttää, et mennääks käymään uimassa (matkan varrella pari uimalätäkköä), ni hittooks siinä sitte :D Ei kannattais yllyttää yllytyshullua.
mummon parantumaton syöpä =( 8 kk "lupasivat" aikaa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 532
- 533
- 534
- 535
- 536
- ...
- 1,566
- Seuraava »