päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 469
- 470
- 471
- 472
- 473
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Zenni, 12.4.2007 04:13:
Ilmanen viina on perseestä.
[/q]
HEI, viina on yleensäkin perseestä. *toktok**eiei**uuh**nyyh*
En saanut millään unta, kun ahdisti niin hitosti. Nyt oon nukkunut 1,5h ja pitäis koko päivä pysyä paikallaan ja odottaa yhtä puhelua, jos sen jälkeen pääsisi osastolle. Ja tekee mieli vain vetää kännit, jaksa tätä. Paska päivä.
oon kuin puulla päähän lyöty...
[q]kindertin, 23.3.2009 10:57:
Ai,saako jossain aikojaki?
Itehän kävin toissaviikolla 13 aikaan kurkkaamassa jos pääsis lekuriin ja sais reseptin kun ei henki kulje(tiedän tän johtuvan astmalääkkeiden puutteesta). Noh,eipä päässy.
Viime viikolla olin samassa paikassa 9.40,ja sama laulu "soriiiii,meil on täyttä tälle päivälle.Tule huomenna.Jos sulla ei ole kun hengenahdistusta ni voit odotella siihen asti"
[/q]
Joo siis päivystysaikoja, joita saa jakaa vain samana päivänä. Ja hoitsulle. Et saa nähä onko sekin joku semiturha reissu sit jos joskus saan ajan.
Harmittaa kun ei liity työterveyteen niin en voi sitäkään puolta käyttää
hmm, en oo. Mistäs mä sitä saan? :D
[q]Shira, 12.4.2007 15:23:
Kännykkä pöllittiin/varastettiin/nussittiin/jekutettiin/köllittiin/ryövättiin/etc etc SashaF:n syndekemuissa! *toktok**eiei**eiei**hmph**nyyh*
[/q]
voivoi..
mites se nyt noin?
Huoh *eiei**dissaa**senkin*
Mua väsyttää, oon todella rasittunut ja tulevat päivät ahdistaa.
300 -> paska leffa :(
Miten voi ryssiä noin pahasti noin hyvät
lähtökohdat - maailmanhistorian
dramaattisin taistelu, ja yks kaikkien aikojen
parhaista sarjakuva-albumeista.
Näin aika ahdistavia unia.. ja aamu on alkanut aika päin persettä.
[q]Zenni, 12.4.2007 20:58:
Voi vitun Kärpät.
:(((
[/q]
Vaikka tämä ei kuuluisi tänne niin hyvä Kärpät... Jos kerran Saipa ei voita, niin Kärpät sit
Mulla ois ollut ilmainen lippu jonnekin, mut kellään ei ollut aikaa lähteä.*uuh*
Ei haluis mennä nukkuu, ku se tarkottaa et seuraavan kerran herää huomenna. Ja mä en haluis herätä huomenna Ei vaa jaksa mennä kouluun ja vääntää kättä siellä
Näyttö sanoi himassa lopullisesti poks :( Pakko olla tässä koulussa et saa riittävän klubbariannoksen =D
voisko edes puhelimeen vastata niin en olisi näin tavattoman huolissani...
Opinnäytetyö.*poks* Mä oon niin täynnä koko tätä työtä eikä vois just nyt vähempää kiinnostaa. Tänään en oo saanu vielä juuri mitään aikaseks vaikka tässä alkaa pikkuhiljaa olemaan jo ihan tosi kiire. Täällä mä vaan netissä silti surffailen.*eikä**senkin* Pakko kyllä viikonloppuna ahkeroida, muuten menee pari vikaa viikkoa päivän lisäks yötyöks ja sitä mä en kyl ainakaan halua.*eiei*
lentojen hinnat nousee ja nousee... *toktok*
ja viel ei pysty varaa :/
hyvinvointikeskukseni on laatinut tämän päivän ryhmätunnit aivan persiilleen mun näkemyksiin nähden. kaikki on liian myöhään, koska haluan lähteä töistä tänään hyvissä ajoin. pyh
Ahdistaa ja vituttaa aivan mielettömästi.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 469
- 470
- 471
- 472
- 473
- ...
- 1,566
- Seuraava »