päivän :(

Back to häröily O

Ëräs mun perheenjäsen ei muistanu mua tänään niinkuin olis pitänyt. Toisaalta se ei kyllä enää edes mua hirveesti ihmetytä, harmittaa kyllä vähän silti.*hmph*

Iski ilmeisesti poskiontelotulehduksen taas.
Kahdelta ois lääkäriaika..*uuh*

Hieno ja mahtava vkonloppu takana ja nyt en ymmärrä miks pitää rupe vituttamaan sitte.

[q]ovv, 30.6.2008 23:41:
Joku kurja oli antanut postille luvan mennä kiinni jo kuudelta kesäisin eikä ollu vaivautunu mulle ilmottamaan mitenkään. Koko päivän (oikeestaan koko viikonlopun, kun ei ihan perjantaiks ehtiny) odottanu ihan liekeissä et pääsee postista hakeen uuden mikserin, mut ei.. ei ei ei.
[/q]Tuttu tunne.*joo* Olin eilen Postin oven takana 18.06 hakemassa läppäriä.*hmph*

Reisi vinksahti

Ihminen josta en tiiä täl hetkel mis se on.. ketä rakastan.. ketä ikävöin.. kelle oon myös vähän vihanen täl hetkel... ei vastaa puhelimee.. ei viesteihin.. kumpa ei ois sattun mitää.. mut vois toi ihminenki vähän ajatella mitä tekee ja mitä ois ehkä kannattan jättää tekemättä.. kuhan sais nyt siihen jonkulaisen yhteyden ja pääsis juttelee ni tietäis vähä et noustaako täst enää vai ei..

Tosi paska duunikeissi tuli - mielenkiintoinen, mutta tooosi paljon liikaa töitä tiedossa :(

mauton ruoka
mutt silti tietty on nää ruoat varmasti paljon parempia kuin perus sodexho/amiga ravintoloiden lounaat.

taas kipeenä...ja ulkona tollanen keli prkl...

masistelua....ja ostin Röyksoppin cd:n joka ei toimi puuceessä kun siinä on copy protection

täydellinen motivaatiokuolema..pitäis jaksaa lukea pääsykokeisiin etc mutta ei vaan jaksa..*eiei*

Ompa tänään taas masentava päivä...tuntuu että kaikki kaatuu päälle.

hukkasin työpaikan avaimet o/ lenkki oli katkennu avaimista

[q]Nexus__69, 8.4.2007 19:56:
---
Taika, 8.4.2007 17:52:
---
Kit^, 8.4.2007 12:09:
porukoilla on kolmas maailmansota meneillään..

---

täällä myös*uuh*
mun puolesta voisi kaikki juhlapyhät pyyhkiä pois kalenterista, koska meidän perheessä ne näyttävät tätä nykyä aina menevän riitelyksi tai jonkin sortin perseilyksi.

onneksi arki koittaa kohta, vapuksi toivottavasti muistan sulkea puhelimeni.

---

ja täällä.. faija löi mutsia just ja nyt pitäs päästä pois täältä äkkiä ennenku itelle pätkähtää turpaan..

[/q]

jep i know that feeling from 1983-1998, mut faijaa ei syntymän jälkee näkyny, eikä kukaa niistä muista sentää lasten hakkaaja ollu. Jaksamisia, etenki äiteelles...

Ikuinen väsymys!

Kaveri ei päässyt osastolle hoitoon, vaikka se sitä selkeästi tarvitsisi. Seuraava aika hyvällä tuurilla perjantaina. Mua pelottaa ihan helvetisti.

Jotenki räjähdysaltis olo..ihme vaiheilua joka asiasta..*grr*
..teen itse kaikesta vaikeeta..

Hitto että oikeesti ottaa päähän! Mun työpaikalla on kulkeutunu semmoin huhu et oon lopettamassa niiku just nyt eilen ku pomo laitto viestii et oot vai lopettamassa et miks et mul kerton nii olin ihan et wtf?
Reilusta kerhosta hyvää päivää! ja nyt jos en saa enää työvuoroja nii tiedän onneks ketä voin syyttää tästä..

Kesäloman jälkeen lähen sit vetään sieltä oikeesti et pääsevät musta eroon jos ei mun naama miellytä

nnoooooooooooo!!!!!!

Oon taas yks kiukkupussi ja tuntuu että taivas putoaa niskaan. Onnistuin olemaan taas niin bitch ku olla ja voi ja sain pahan mielen lähimmäisilleni. En kyl pyydä ketään ymmärtämään ku en ymmärrä itteenikään, mut jotenki tuntuu että yritän karkottaa kaikki ystäväni ja kaverini kauemmas kun en ole kunnossa. Vaikka tuskin yksin selviäisin. Tiedä sitten mitä tulevaisuus tuo tullessaan, minuutti kerrallaan, tunti kerrallaan, päivä kerrallaan mennään.

Anteeksi kaikille ketä oon satuttanut.

O