päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 470
- 471
- 472
- 473
- 474
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Mark, 13.4.2007 11:52:
OulunvitunKärpät
-M
[/q]
Sanoppa muuta
Ja menin lupaamaan tyttöystävälle että jos nyt kärpät voittaa tän vikankin niin ens vuonna kannustan Kärppiä
Ei mikään :)
Kaikki on paremmin kuin hyvin :)
[q]Freja, 13.4.2007 12:29:
Vaan -400g tällä viikolla.
EN MÄ HELEVETTI TOTA VAUHTIA OO KESÄKISSAKUNNOS!
[/q]
Ööh eiks toi oo normaali ja suositeltu laihtumistahti?
[q]hallucinogen, 13.4.2007 13:36:
Näyttö sanoi himassa lopullisesti poks :( Pakko olla tässä koulussa et saa riittävän klubbariannoksen =D
[/q]
Aijaa, siis meinaako tää nyt, että istut koulussa wänkkaamassa meidän yöllisten cybersex -sessioiden aikaan?
OulunvitunKärpät
-M
pitikin mennä kehumaan hyvää fiilistä. Sinne meni sekin.
eipä taas huvita...vitun viikonloppukin*dissaa*
[q]Freja, 13.4.2007 15:00:
Mutku sitä edellisel viikol meni kilo *uuh**blush*
[/q]
Nesteitä sitten kun laidutat liian nopeasti, menee paino enemmänkin lihaksista, ja kun sitä menee lihaksista, perusaineenvaihdunta hidastuu ja lihot taas uudelleen ja nopeammin. Eli kannattaa pudottaa painoa lihaksia säästäen (ja proteiinia ruokavalioon paaaljon).
piti myrktyttää himasta ötököitä. niitä olikin sermmosissakin paikoissa missä ei aikasemmin tiedetty*yöks*
[q]Freja, 13.4.2007 21:51:
[size=5]Mut se vaa oli ni hienoa ku oli lähteny jopa kilo, ja ku mä oon sellanen ihminen et kaikki pitäs tapahtuu nyt heti eikä ens vuonna ni mä si petyin hirveesti *nauru*[/size]
[/q]
heh, joo ymmärrän, mul on välil ihan sama. Kannattaa viihtyy enemmän mittanauhan tai peilin kans kun vaa'an
Voi vittusaatana *toktok**nyyh**eiei**eiei**eiei*
Siis toi naapuri pännii mua.
Joka helvetin perjantai tai lauantaiyö saa kuunnella sitä kun rymytään kahden aikaan kämpille ympäripäissään portaikossa ja oksennellaan ja noidutaan ja rymytään ja kolistellaan ja noidutaan niin maan perkeleesti että meikäläiseltä paukahtaa hermo ai että nytkin puoltuntia saanut kuunnella tuon kännikalan noitumista kun ei emäntä päästä sisään että pitäskö mennä potkii siltä kylkiluut perseeseen kun näyttää retkottavan tossa mun oven edessä.
Onko se niin vaikea tuota ryyppäämistään vahtia että ei menisi joka helvetin viikko, jo 5kk ajan saanut tuota kuunnella prkl.
Jahas ja nyt se valuu takas yläkertaan paukuttaa ovea ai prkl....
Vai olisiko solidaarinen ja kutsuisi sen tänne vetää virontuomisia.
Tai soittaa poliisin, hmmmmm.
Tylsäääääää!
[q]Jago, 13.4.2007 17:51:
piti myrktyttää himasta ötököitä. niitä olikin sermmosissakin paikoissa missä ei aikasemmin tiedetty*yöks*
[/q]
Nii mut ei oo enää
voi vittu heräsin syvästä unesta vitulliseen pamaukseen. En ees aluksi osannu hoksata mihin hittoon se vois liittyä. Kuulosti ku joku ois ampunu kämpässä sisällä aseella. Makkarin vanha kuvaputkitelkka se pamahti. Kauheen hajusta savua alkoi nousemaan
ei paljo nukuta enää. prkl.
[q]sapeli, 14.4.2007 10:14:
---
Jago, 13.4.2007 17:51:
---
Nii mut ei oo enää
[/q]toivotaan ainakin niin
herätys 6.18...
[q]Rujo Mutantti, 14.4.2007 18:02:
---
Jago, 13.4.2007 17:51:
---
Mitä bugeja?
[/q]
en tiiä. kai ne on sokeritoukkia*olankohauttel*
Oon ollu kipeenä ke-to välisestä yöstä!
Eka kurkku, sit yskä, nuha ja nyt kaikki + kuume! *sars**uuh*
[q]mayah, 15.4.2007 08:45:
Heräsin taas aivan liian aikaisin.
[/q]
Sama 5.45
- « Edellinen
- 1