päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 465
- 466
- 467
- 468
- 469
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Hiekkaa suussa ku tuulee niin penteleesti...
- pitäis opetella kävelemään suu kiinni
Mun parhaimmat kaverit on viikon bilereissulla Berliinissä.
Ja mä oon täällä tekemässä kouluhommia!
[q]KooKie, 5.4.2007 16:51:
Jätin sit mun jakkutakin salin pukkariin ja joku on pöllinyt sen. Ihan vitun kiva pääsiäisen alku. :((((((
[/q]
Uzia tuommoisille varkaille:(
Vi ii tutt aaa..
palkka pitää mielen tasasen matalana koko ajan Ei kai tässä vielä mitään, kun ollaan opintotukijärjestelmän piirissä, mutta mites kesällä, kun ton surkeen pienen palkan pitäs riittää kaikkiin pakollisiin menoihin + kesän viettoon. Eipä olis mukava olla korviaan myöten veloissa syksyllä kun opiskelut alkaa. Pikemminkin ois ihan kiva että jotain jäis käteenkin
Kaikki on oikeesti niin päin persettä!!!
Iiiiihan sikana duunia. *toktok*
Nooh, kyl tää tästä
Vihdoin Kanadassa ja Torontossa. Vitun rikki-poikki-itku-shokki-paskana.
Kolari takana, auto lunastuksessa, vasen puoli kehosta huutaa hoosiannaa ja kasvoissa ruhjeita ja mustelmia.
Etta mukavaa paasiaista mulle vaikkakin kiitan jotain enkeleita seka airbageja etta taalla viela ollaan.
Perse.
Vuokrasopimus purkautuu 1.6. remontin vuoksi, vuokraisäntä ei rupea etsimään remontin ajaksi toista kämppää joten...perkele.
Olishan sitä voinu bileisiinkin lähteä jos olis saanu kaverin mukaan vaan eipä sitten vissiin eräs kaveri halunnu ottaa mukaan tai jotain kun ei ilmoittanut että on itse menossa. Kiitos, täällä sitä yksin sitten kotona kökitään.
Kurkku niin kipee ettei pysty syödä eikä juoda ja kuumetta 39...
[q]Janisa, 6.4.2007 04:31:
Kolari takana, auto lunastuksessa, vasen puoli kehosta huutaa hoosiannaa ja kasvoissa ruhjeita ja mustelmia.
Etta mukavaa paasiaista mulle vaikkakin kiitan jotain enkeleita seka airbageja etta taalla viela ollaan.
[/q]
huih, onneks ei käynyt pahemmin...
Uni jossa vain keskusteltiin ja nenä alkanu vuotaa verta taas viime päivinä...
[q]Janisa, 6.4.2007 04:31:
[/q]
oh noh, tsemiä!
Mun tietokone ei halua ladata Antti Tuiskua koneelle*nyyh* Tää voi vain tarkoittaa sitä, että Dingon kanssa tulee tosi tiukkaa.*eiei*
mulla ei oo mitääään tekemistä telkkarista ei tuu mitään,ei oo duunia tänään,ei voi treenaa,kämppä o siisti ja ulkona sataa vettä!!!! :(
Toinen silmä on sitten yön aikana muuttunut punaiseksi ja on kipeä. Hitto, kun pitää olla viikonloppua. Ei jaksain mennä Mariaan jonottelee...
[q]pupuTupuna, 7.4.2007 11:31:
Toinen silmä on sitten yön aikana muuttunut punaiseksi ja on kipeä. Hitto, kun pitää olla viikonloppua. Ei jaksain mennä Mariaan jonottelee...
[/q]
Yksityiseen?
Voi vittu, toinen piilari meni rikki et vedellääs sit sokkona tää ilta. Oli vielä vika pari et joutuu venaa ens viikkoon kunnes näkee taas kunnolla.
Kurkku iha kauheen kipee, iha kökkö olo muutenkin, mut kai sitä on mentävä kokeilee et jaksaaks olla töis :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 465
- 466
- 467
- 468
- 469
- ...
- 1,566
- Seuraava »