päivän :(

Back to häröily O

maailma on paska paikka. piste.

mikään ei onnistu, ja ihminen josta välitän eniten maailmassa tuntuu vaa leikkivän mulla.. prkl..!!!

lääkärissä käynti klo. 8 aamulla ja paikka on jo ihan täynnä..no joo ei se ollu se paha mieli... vaan että kävin ekaa kertaa magneetti kuvauksissa... hirveetä meteliä ja kolinaa...mutta sai sentään kuulokkeet päähän ja klf:n soimaan niih.... juu lisää tulee.. siispä piti vain 2:ssa kokeissa käydä mutta venähtikin sitten lievästi pidemmiksi....niin siis ; magneetti kuvaus , verikokeet ja päälle vielä EKG:eet ...

Ei vittu mä vihaan aprillipäivää.

[q]Voi vittu.. Voimia ja toivotaan ettei ole paha. *lohduttel*[/q]

ei kyllä vauhtia hidasta....vituttaa pikemmin lääkkeiden kustannukset , ois nimittäin parempaakin käyttöä sellaisille rahoille*joo*

en saanu duunipaikkaa ja pitäis saada kotitentti tehtyä tänään tai viimeistään huomenna. lisäksi koulussa viimenen kurssi ja opettaja vaan vittuilee mulle eikä voi jeesata yhtään ja joudun nyt varmaan jättämään kurssin kesken kun en pääse mihinkään ryhmään kun en tiedä kenenkään nimiä. *grr**toktok**poks**eiei**uuh**nyyh*

[q]Elmiira, 1.4.2007 10:41:
---
Nacu, 1.4.2007 10:17:
yhtäkään virpojaa ole vielä ovellani käyny :(

---

VOI EI!
Mä unohdan tän aina.

[/q]

mä unohdan ihan reilusti avata oven. Tyhmäjuttu koko virpominen, en edes lapsena suostunut lähtemään virpomaan, vaikka äiti kovasti yritti suostutella. "kerjäämistä, en lähde"

[q]Mikäs sussa on vialla? *uuh*[/q]
ilmeisesti omistan "taudin" nimeltä : EPILEPSIA *nyyh**nyyh*

Ihan v**tun kauhee päivä töissä ja takana uneton yö... ja siihen päälle vielä naisten vaivat ni avot...

*Varoitetaan Itä-Helsingissä liikkuvia raivotautisesta ämmästä*

Taitaa tulla talvi takaisin. No niinhän se on aina, että eka lämmintä, sitten kylmää ja sitten se kevät/kesä on jo täällä.

Vieläki kipeenä

Kurvin sporapysäkki, ruuhka-aika, pysäkki täynnä ihmisiä.
Alkoholistimies kaatuu suorilta jaloiltaan taaksepäin, kolauttaa päänsä katokseen ja jää makaamaan.
Ihmiset ottaa askelia poispäin, katselee muualle.
Aasialaistyttö tarkistaa, miten kävi. Kukaan muu ei tee mitään.

Tällaiset hetket saa mut palavasti haluamaan pois täältä.

vittu mikä flunssa ja kurkku kipu*nuha**hikoil**poks**uuh*

[q]PieceOfMind, 2.4.2007 19:29:
Alkoholistimies kaatuu suorilta jaloiltaan taaksepäin, kolauttaa päänsä katokseen ja jää makaamaan.

[/q]
joo eikä noin käy vaan alkoholisteille.
lehissähän oli viimekesänä juttua siitä pikkutytöstä joka meni shokkiin ratikkapysäkillä(diabetes) ja ihmiset vaan käveli ohi, kunnes joku laitapuolenkulkija hälytti apua*ding*

Yksityisen puolelle mä olinkin tässä jo alkanut pikkuhiljaa kallistumaan.

[q]mikke, 2.4.2007 19:34:
---
PieceOfMind, 2.4.2007 19:29:

---

Joo, olen ite vastaaviin tilanteisiin törmännyt joskus, ja en voi millään käsittää tuollaista toimintaa. Mut tähän on tultu.
[/q]
joskus oon nähnyt että laitapuolenkulkija on kaatunut raivotessaan pahastikkin ja jatkanut sitten raivoomistaan kun on toipunut.

ei ihmiset halua mennä auttamaan jos epäilevät saavansa turpaan siltä ketä yrittää auttaa

Jaa.. no mut laastaria jalkoihin ja kävelet vaan sitkeesti niillä, kyllä se loppuu

[q]mikke, 2.4.2007 19:42:
---
Jago, 2.4.2007 19:38:
joskus oon nähnyt että laitapuolenkulkija on kaatunut raivotessaan pahastikkin ja jatkanut sitten raivoomistaan kun on toipunut.

ei ihmiset halua mennä auttamaan jos epäilevät saavansa turpaan siltä ketä yrittää auttaa

---

joo, kyllä mä ton ymmärrän. Mutta tässä kai ei ollu tosta kysymys ?
[/q]
joo en mä niin ajatellutkaan.

ei oo flunssa mihinkään helpottanu... pitää siis lähteä lääkäriin*nuha*

Näin ihan friikkejä unia. Oli tosi epämukavaa ja toisaalt helpottavaa herätä. Nyt vaa väsyttää ihan sikana ja koht pitäs olla virkeenä vääntämässä rahotuksen harkkoja. EI vaa jaksais millää.. Onneks en viikol pääsee reissuun..

vittu että väsyttää. liskodisko tuli vuorokauden myöhässä, ja vaikka nukuin jotain 5 h, niin "mielenkiintoisten" unien ansiosta se tuntui joltai 2 tunnilta.

O