päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 459
- 460
- 461
- 462
- 463
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Heräsin äsken yöunilta ja nyt on taas koko hieno päivä menny ihan ohisektoriin.
kävin tänään verikokeissa ja ne perkeleet ei löytäny multa suonia.. ne oli menny piiloon.. mä kun lievästi inhoon neuloja..
no se nainen siellä labras ei ees löytäny multa suonia ollenkaa kummastakaan taipeesta ja sit se kaks kertaa yritti tökkiä vasempaan taipeeseen mut eih...*poks* ja sit kerran oikeeseen mut ei nii yhtään mitään..
sit tuli joku vanhempi nainen joka oli ilmeisesti kokeneempi nii se sit tempas tosta kädenselästä eli mihin tippa laitetaan.. sit saatiin se pakollinen 2 pulloo..
tuli huono olo..........*poks*
Miten voikin vatsaan sattua tällä tavalla?
[q]Steven Hoaks, 28.3.2007 09:24:
---
Septique, 27.3.2007 21:43:
VITUN BLUES ARGH!!!
---
Mitä järkee edes seuraa jääkiekkoa jos ei kannata Jokereita tai Kärppiä Eihän noilla muilla pilipali joukkueilla ole mitään saumaa
Mä katon vaan finaalin kun ratkee että kumpi voittaa... Tyttö on oulusta joten tulee olemaan tiukkaa seurantaa
[/q]
Kärpät mä nyt viel ymmärrän mut jokerit? :D dude, jengis on rahalla ostettu ja ei siltikää pärjää. Hohhoijaa
Musta tuntuu, että oon oman elämäni sivustakatsoja :(
Tänään taas näitä päiviä, kun tekis mieli vaan pakata reppu ja suunnistaa jonnekin pois.
[q]KooKie, 28.3.2007 09:05:
c) Hammaslääkäriinkään en oo aikaa saanut ja vihloo nykyään niin perkeleesti.
[/q]
Päivystykseen pääset parissa tunnissa - soitto aamulla vaan ja sit sinne vähäks aikaa lukemaan seiskaa tai katsoa
[q]Septique, 28.3.2007 13:53:
Kärpät mä nyt viel ymmärrän mut jokerit? :D dude, jengis on rahalla ostettu ja ei siltikää pärjää. Hohhoijaa
[/q]
Miten niin ei pärjää Katoppa missä ne on
[q]Steven Hoaks, 28.3.2007 14:03:
---
Septique, 28.3.2007 13:53:
---
Miten niin ei pärjää Katoppa missä ne on
[/q]
Niin mut tolla määrällä rahaa mitä ne tuhlaa pelaajahankintoihin pitäis viedä mestaruus joka vuonna. Mites kävi viimevuonna? Myönnetään et ne on saanu pelinsä kulkeen vihdoin, mut veikkaanpa et voi tulla aika tiukkaa päästä hpk:sta jatkoon.
Mulla on viallinen polvi...jos ei pian ala helpottamaan niin tähystysleikkaus, here I come...
Aivan surkeeta peliä Suomelta*grr*
Ei tolla pelillä kisoihin päästä...
[q]Zenni, 28.3.2007 15:02:
---
Septique, 28.3.2007 14:47:
Niin mut tolla määrällä rahaa mitä ne tuhlaa pelaajahankintoihin pitäis viedä mestaruus joka vuonna. Mites kävi viimevuonna? Myönnetään et ne on saanu pelinsä kulkeen vihdoin, mut veikkaanpa et voi tulla aika tiukkaa päästä hpk:sta jatkoon.
---
Älä ny oo katkera ku Espoon pojat feidas!
[/q]
Kyl mä todellaki oon katkera siit et Blues A hävis finaalissa.
Se on vitutuskännit tänää ku ei pääsekkää laserpointteihin *eiei**nyyh**grr**poks*
Yhtäkkiä lämpöä 37,5 ja joka paikkaan kolottaa... Joku helvetin puolalainen hyppykuppa taas iskeny! *hmph**eiei**uuh*
Auto meni ja levis manskulle*senkin* Sit mentiin hytkyn-hytkyn-putkun-putkun-jänisloikkaa uukkarin kautta takasin kotiin.. Toivotaan että huolto sujuu nyt sit tällä kertaa nopeasti ja kivuttomasti. Ikäänkuin autohuolto olisi ikinä nopeaa tai edes auto ensimmäisen käyntikerran jälkeen myös valmis
Kurkku on kipeä
Nytkö se flunssa sitten tulee, kun olen koko
talven siltä onnistunut säästymään...
[q]Freja, 28.3.2007 20:42:
---
Ripzu, 28.3.2007 20:16:
Aivan surkeeta peliä Suomelta*grr*
Ei tolla pelillä kisoihin päästä...
---
Mä jotenki arvasin tän, koska mulla meni koko aamu ja päivä nii huonosti ni ei sillo koko Suomen joukkueellakaan mee hyvin. Lupaan olla kesällä hyvällä tuulella ja jopa katsomossa kannustamassa :)
[size=5]Mustahan siis tää häviö vaan johtui :D[/size]
[/q]
Mulla oli kiva päivä ja odotin innolla matsia.
Mutta näin tässä taas kävi*hih*
Suomi pelaa hyvää peli hyviä maita vastaan. Kun tulee huono maa vastaan nii turpaa tulee*nauru*
ihan uskomaton väsymys.. ei jaksais mennä töihin
Auts auts auts. Sattuu niin helkutisti. Otin yhen särkylääkkeen ja onneks vähän helpotti, mutta siltikin tulee välillä kivoja kipupiikkejä. Ja huomenna odotettavissa kahta kovempaa kipua. No lisää lääkettä sano mummo ja jatko matkaa. Ja totta kai pitää silloin "sairastaa" kun on vapaapäivä koulusta ettei vahingossakaan tule poissaoloja *poks*. Parhainta tässä on, että myös siskon vapaapäivä menee piloille kun se joutuu mua hoivailee ja hyysää ja vahtimaan :P
Mulla loppuu huumorintaju tän työn kanssa.
[q]aleksisi, 28.3.2007 21:51:
---
Ripzu, 28.3.2007 20:54:
Suomi pelaa hyvää peli hyviä maita vastaan. Kun tulee huono maa vastaan nii turpaa tulee*nauru*
---
nii, mutta muurisen aikaan asia oli päinvastoin. joten lopputulos karsintojen kannalta on sama
[/q]
Juups.
No toivotaan jatkossa parempaa peliä*hymy*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 459
- 460
- 461
- 462
- 463
- ...