päivän :(

Back to häröily O

*nuha**uuh*argh.

Perjantai-illan aikana duunin uudesta henkilöstö-ohjelmasta oli tullut mun sähkäpostiin 2459 vikailmoitusta...hohhoijaa...näyttääpä toimivan tosi hyvin..sen selvittämisestä onkin "mukava" aloittaa duuniviikko...

Lisäksi on nyt jo aika ikävä rakasta...

blääh..voin jo arvata miten paska viikko tästä tulee...*igor*

Rupes vituttaa ihan suunnattomasti yks työhön liittyvä asia.
VITTUVITTUVITTU!!!!
*grr**eiei**grr**grr*

Edessä oleva duuniviikko. Toivottavasti maanantai ei tuu koskaan

paluu pieksämäen kuningaskuntaan tänään.. plörrrr

Äää ei jaksa. :(

[q]Sheidy, 10.3.2007 11:18:
*nuha**poks*
[/q]

sama täällä flunssaa pukkaa*nuha**pökr*

Paska olo taas, ihan niin kuin kaikkina muinakin päivinä tähän mennessä

[q]Siren, 9.3.2007 00:20:
*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh* ei taia olla mun päivä/yö..
[/q]

saatanan harjottelut ... prkl

[q]KooKie, 10.3.2007 23:56:
---
Braini, 10.3.2007 23:42:
saatanan harjottelut ... prkl

---

Voin lähettää jomman kumman noista meidän haisunäädistä sulle lohtua tuomaan.
[/q]

hehe... ei ne taida nyt jeesaa =)

ei mikään paitsi et jalat ihan paskana korkkareil kävelystä, tää päivä oli niin

Huonosti nukuttu yö siksi, että koko yön mieltä painaa kuinka joku voi ollakin niin epäoikeudenmukainen ja kateellinen

Kämpässä hirveä kaaos eilisten tupareiden ansiosta...*pökr* Mutta oli tosi kivaa, joten olkoon.*hihu*

Niin karmee darra ettei oo ollu vastaavaa sitten 6 vuoteen ja pälle viel ne kuukausittaiset kivut ni vittu jee*poks**hikoil**nyyh*

[q]Unik, 11.3.2007 19:20:
ystävä kuoli.
[/q]

autz ..

otan kyl osaa*lohduttel*

Todellisuus iski just kovaa vasten kasvoja. No olihan tässä jo eleltykin about kuukausi ihan la la landissa.

Jostain syystä on vaan aivan tajuttoman väsyny olotila koko ajan... Perjantaiyön jälkeen oon nukkunu enemmän ku ollut hereillä, ja silti tuntuu taas siltä että vois painuu jo nyt pehkuun ja nukkuu vaikka 12 tuntii putkeen.

Ois kiva jos tulis välillä ees sellanen päivä kun heräis pirteenä aamulla ja jaksais saada aikaan kaiken näköstä päivän aikana ja ollappa vielä hyvällä tuulella...

Rikoin mun rakkaan takkini.

Talosta katto särki, vesi tulee sisää ja pitäs täs viel yksiksee ihmetellä tota kaks viikkoa ennenku porukat tulee ulkomailta kotia.

P*RKELE!

O