päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 447
- 448
- 449
- 450
- 451
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Pitäis mennä nukkuun kun huomenna olis loppuviikko hieman kiireämpi, mut kun ei väsytä. Huomenna tupla, torstaina pelkkä ilta, perjantaina tupla, lauantaina ilta mut pitäis herätä ihan ajoissa ja sunnuntaina vapaa ja synttärit ja sieltä suoraan kentälle :) ehtiihän sitä kyl nukkua tos ensi viikolla ;)
paska olo.
alkaa ilmeisesti tajuamaan asioita nyt vihdoin ja viimein..
lauantain romahdusta odotellessa..
äähh luulinkin että olin nurjertanut taudin, mutta niinpä vain hiipii vilu ja kipeys kun lakkasi kuumetta alentava vaikuttamasta. Nyt pitäis vaa päästä täältä töistä himaan lepäämään....
Yöllä kolme ahdistavaa unta, lopulta sit uskaltanu enää edes nukkua :|
Kuume, Flunssa, huonosti nukuttu yö
vä-syt-tää ja olen loman tarpeessa. huooooooooooooooh.
Päähän sattuu ja dedä od täyddä däkää*nuha*
Pitäisi tiskata noi astiat pois lojumasta tosta keittiön pöydältä...
Sitten pitäisi aloittaa taas yksi raportti kouluun...ei huvittaisi lomaa näin viettää, mutta dead-line on heti loman jälkeen maanantaina.
Ihan kaamea yskä*sars*..ja ääni lähtee ihan just..
hirvee säätö lauantaina ku valmentaja perukin lupaamansa yhden treenin vapautuksen *dissaa' huoooh.. ja muutenkin elämä
Tää keli on tosi syvältä
Onhan se kiva, että koulusta kotiutuessani tiet ovat edes jotenkin hiekotettuja, mutta se ei paljon lohduta aamulla pakkasyön jälkeen yrittäessäni kavuta pientä mäkeä ylös, joka on pelkkää jäätä ja sen päällä olevaa vettä
Sitä päivää odotellen kun pääsen lähes mäen yläpuolelle, liukastun, kaadun, vierin mäkeä alas ja aloitan kapuamisen alusta.
Inhottavat vittupääihmiset. Vihaan teitä
On ollut jo pari päivää tosi huono olo. Joko oon kipeeksi tulossa tai sitten vaan jännitän niin kauheesti.
mun duukki kuoli.*uuh*
20vuotta kerkesin jo sillä pelaa
nyt on sitten sen lapsen lapsen vuoro*tirsk*
Taitais olla parin bissen paikka.
mul oli tänää hyvä päivä. mut sit liian moni asia pilas sen, ku ihmiset ei vaa osaa hoitaa asioita.
Kaiken kruunas sen, että näin vielä exän ruokakaupassa ja tuli nii kiire sielt ulos et varmaa puolet kamoista unohtu ostaa. Toivon nyt vaa ettei se oo muuttanu tähän lähistölle. Pelkkä ajatuski sen näkemisestä viel uudestaa saa karvat pystyyn. Mä en tajua. En vaan enää siedä koko miestä silmissäni.
en ees muista milloin oisin ollu tällee 4 päivää kipeenä. Luultavasti saan syyttää työstressiä tästäkin..
v*ttu *toktok**senkin**dissaa**grr**eiei**eiei**eiei*
Pitäis kirjottaa pöytäkirja tosi ärsyttävästä kokouksesta. Vois tietty jättää sen maanantaihin mut sit se on vielä vaikeempaa kun ei enää muista mitään kokouksesta.
Haluun uuden ammatin
*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh* ei taia olla mun päivä/yö..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 447
- 448
- 449
- 450
- 451
- ...
- 1,566
- Seuraava »