päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 450
- 451
- 452
- 453
- 454
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Tulin jotenki mystisesti kipeeks viime yönä, kurkku on hiekkapaperia ja nenästä tulee tavaraa jatkuvalla syötöllä.
Aamun pahaaenteilevä tokkuraisuus päässä muuttui kuin muuttuikin säryksi taas
Heräsin 6 iltapäivällä ja en käyny ulkona.
Bernie Mac kuoli :( RIP
helvetin viestinnän raportti tekemättä, pitää olla yli huomenna valmis :/ menee taas yötöiks :(
pahaolo.com
mikään ei tunnu miltää..
ainoa mikä tuntuu, on se, että kaikki vituttaa eikä ole mitään mistä pitää kii..
tää ois nii loman tarpeessa, et pääsis kauas pois täst kaikesta ja pääsis alottaa puhtaalta pöydältä.
Ei saatu sitä ihanaa asuntoa, mistä jätettiin tarjous *nyyh*.
Kohta olis tentti ja plaah kun ei voi keskittyä siihen.
Kaiken lisäksi kävin äsken terkkarissa ja se hoitaja joka otti ne parit näytteet oli todella töykeä. Anteeks jos satun olemaan olemassa ja tulin just pilaamaan sun päiväs *uuh*.
[q]Zenni, 14.3.2007 00:35:
Huomiset kirjotukset ei taidakaan mennä ihan nappiin.
Vittu mä oon tyhmä, miksen voinu valmistautua kunnolla?
[/q]
onhan tässä ny vielä monta tuntia tehokasta ;P
[q]plink, 14.3.2007 00:50:
onhan tässä ny vielä monta tuntia tehokasta ;P
[/q]
:D Sama kävi mielessä, mut itse kokeessa työskentely ei yön valvomisen jälkeen ois varmaan ihan niin tehokasta.
[q]jesus, 14.3.2007 14:09:
Duuni haisee
[/q]
Yhdyn lauseeseesi!
Hirvee päänsärky ja niska jumissa. Nukuinkohan mä yön ikkuna auki...
[q]KooKie, 14.3.2007 07:28:
---
Septique, 14.3.2007 07:04:
Ei perkele. Historia kahen tunnin pääst B(
---
JUST ASIAA! *JIIHAA*
[/q]
Mut hissa meniki hyyyvin jeeeeee =) oi et on huojentunu olo
Ei hitto! Sataa lunta ja lisäks parhaan frendin olkapää murtu ei todellakaan näin!!
[q]devisss, 14.3.2007 14:10:
On mullekin joskus baarissa seurueen miespuolinen jäsen (itsehän olen mitä selvimmin nainen) työntäny Dinersin käteen ja sanonu, et tilatkaa mitä haluutte. Ja mehän tilattiin pitkin iltaa, ja kirjottelin reippaasti sen nimeä kuittiin. Kaipa sitten syyllistyin maksuvälinepetokseen (?) vaikka frendin lupa olikin, mut ei ainakaan siinä baarissa tuntunu kiinnostavan kenen kortilla kukakin maksaa. Eikä ollu edes lähiöräkälä.
[/q]
et syylisty petokseen jos sulla on lupa sitä käyttää... mutta siitäkin yleensä tarvitaan kirjallinen todistus. meidän firmassa maksetaan useasti yli tonninkin maksuja firmojen korteilla. aina ei ole itse kortinhaltija paikalla mut valtuudet on oltava käyttää sitä korttia
Kaikki vaan niin päin persettä
[q]kottarainen, 14.3.2007 13:41:
Harmittaa vähän kaverini puolesta. Siltä hävis kortti viime viikonloppuna ja samantien kun hän huomasi asian niin soitti pankkipalveluun ja kuoletti sen. Joku oli kuitenkin ehtinyt vinguttamaan tililtä ainakin 700 ja pankkimuija haukkui kaverini pystyyn, että ois itse ryypänny ne rahansa. Taitaa olla aika mahdotonta löytää syyllistä.
[/q]
vähä ot: mut kuulostaa aika hyvält asiakaspalvelulta.
700e ei oo kyl pikkusumma, mut 50e aina kysytään paperit, tai pitäis kysyy... Kuulosti viel et ei se nyt kauaa voinu hukassa olla se kortti...
krapula :(
On mullekin joskus baarissa seurueen miespuolinen jäsen (itsehän olen mitä selvimmin nainen) työntäny Dinersin käteen ja sanonu, et tilatkaa mitä haluutte. Ja mehän tilattiin pitkin iltaa, ja kirjottelin reippaasti sen nimeä kuittiin. Kaipa sitten syyllistyin maksuvälinepetokseen (?) vaikka frendin lupa olikin, mut ei ainakaan siinä baarissa tuntunu kiinnostavan kenen kortilla kukakin maksaa. Eikä ollu edes lähiöräkälä.
Omega 3 appelsiinimehu. Hienoinen kalanmaksaöljyn vivahde
- « Edellinen
- 1
- ...
- 450
- 451
- 452
- 453
- 454
- ...
- 1,566
- Seuraava »