päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 445
- 446
- 447
- 448
- 449
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Ikävä toi etusivun uutinen, jos pitää paikkansa. :/
http://www.livesets.com/
[q]kindertin, 1.3.2007 06:57:
Pitäs maksaa laskuja mut unohdin käyttäjätunnuksen *toktok*
Samaa tunnusta käyttäny varmaan 3v ja nyt en muista sitä.. Mitä helvettiä
[/q]
Toi nyt on pieni ongelma, ei muuta kun kävelet pankkiin ja ne luultavasti antaa sen sun saman tutun ja turvallisen käyttäjätunnuksen sieltä lapulla ja vieläpä ilmaiseksi. Itsellä kävi noin kans joskus nordean käyttäjätunnuksen kanssa.
Vitun vittu! Duunikaveri on kipeänä jo toista päivää, joka meinaa sitä, että perjantaina joudun näillä näkymin tuuraamaan hänen studiovuoronsa, sen sijaan että aloittaisin lomanvieton ja valmistautuisin vastaanottamaan yhtä vierasta. No ei sitä tietenkään kukaan ole tahallaan kipeä, mutta vituttaa silti. *toktok*
Toiset päivät ovat parempia kuin toiset,
kyllä sen ymmärrät.
Ja kovin paljon on myös itsestäsi kiinni,
miten tämänkin kuvan värität.
(Stella: Aamun kuiskaus)
Välillä sitä vaan toivoo, että edes yhtenä päivänä kaikki
sujuisi niin kuin MINÄ haluan. Itsekästä ehkä, mutta miksei
edes kerran vuodessa voisi olla yksi "täydellinen" päivä?
(Ehkä onkin, vaikkei nyt siltä tunnu, kun kaikki menee
vituilleen mitä on oottanu, toivonu ja suunnitellu.)
ei jaksais tehdä koulujuttuja...
meni 15 pelikoneeseen eikä antanu voittoja .... prkl
sain tänään kuulla et mun duunikaverin työsopparia ei jatketa enää ja se lopettaa tän kuun lopussa, saakutan säästölinja.
onpa ankeeta kenen kans mä nyt pilailen täällä? :/ nyyh
ja muutenkin ketään ei tule tilalle joten tietää työmäärän lisääntymistä ihanaa ihan kun niitä ei jo nyt olis tarpeeksi.
oon niin kipeenä ja koko viikonlopun yksin. tulee piiitkiä päiviä..
Paremminkin viimeyön :(. Humalainen yritti lähteä keskustassa (meikäläisen ikkunan alla) autolla himaan baarista. Ei saanut muuta aikaseksi paino vaan niin pirusti kaasupoljinta (pari kertaa pakitti ajotielle ja hirveellä vauhdilla takaisin vinoparkkiin) ja koska auto oli suht vanha se piti ihan HIRVEETÄ meteliä. Heräsin tähän kahden aikaan ja äijän kaverit yritti saada sitä ulos autosta sanoen eksä tajua omaa parastas... Ja tätä jatkui 20 min.
Vihdoin poliisi suvaitsi saapua paikalle (minä vaklasin ikkunasta) ja mitä nämä teki?! Sano kaverille et ota avaimes ja päästi sen menemään. Kaveri oli siinä kunnossa et hyvä kun tolpillaan pysy!!
No rauha oli maassa hetken aikaa, kunnes n. tunnin päästä kaveri tuli takas ja tosiaan lähti sillä autollaan kaasutellen ensin n. 5 minsaa paikallaan.
Siis millaista toimintaa tämä on poliisilta!? Tyyppihän oli selkee rattijuoppo ja se päästetään vaan käveleen, jotta voi saapua takasin pelipaikalle heti kun kytät on poissa.
Olisi pitänyt soittaa kyttikselle ja haukkua ne pystyyn, harkitsen vieläkin pientä palautteen antamista ko. laitokselle!!!
takana tunti ahdistavia yöunia,menin aamulla vihdoin lääkäriin,ja lekuri luuli et oon humalassa kun yritin itkuisesti sopertaa,etten pysty enää nukkumaan,enkä syömään ja ahdistaa koko ajan. Noh tulipahan onneks edes sellaset ryynit et ens yönä nukun kuin tukki...*igor*
käsi edelleen hiton kipeä (pentu kamppasi to aamuna), mikä haittaa lähes kaikkea. ja jatkuvan säryn takia saanu edes kunnolla nukuttua.*igor*
nyt pitäisi kaupassa käydä, ostaa koirille iso säkki ruokaa jnejne. hankalaa yhdellä kädellä.
illalla pitäisi vielä töihin kyetä.
nukkumattomuudesta hirveä päänsärkykin.
jippii
Äh, tän piti olla mukava päivä ja etenki ilta... Jotenki koko viikon stressi, kiire ja väsymys painaa päälle ja iski kauheen vitutuksen Ei ees kullan kainaloon pääse
eilen se jo alko tehdä tuloaan ja tänään se lopulta tapahtu...
Vitun digi-aika tuli taloyhtiöön!!
Ja arvatkaa vaan Onko mulla digi-boxia???? *toktok*
Missasin mun la-aamun piirretyt!
[q]Anny, 2.3.2007 12:42:
Rattijuoppoudesta...
Olisi pitänyt soittaa kyttikselle ja haukkua ne pystyyn, harkitsen vieläkin pientä palautteen antamista ko. laitokselle!!!
[/q]
Henk.kohtasesti kehottaisin antamaan tata kutsumaasi "palautetta", silla muuten ne voi taas seuraavan kerran antaa talle kyseiselle kaverille ne auton avaimet muistaen hanen "kayttaytyneen hyvin" ja noudattaen ohjeistuksia aikaisemminkin...
Tää on taas niitä päiviä ku tekis vaan mieli olla yksin himassa ja mököttää
Huoh....taas kerran silmään iski iriitti (värikalvon tulehdus) ja lääkärille pääsee vasta maanantaina. Onneksi on edellisestä kuurista lääkkeitä jäljellä ensiavuksi.
Hoidon alkuvaihe on taas ihan pyllystä kun joutuu pudottelemaan silmätippoja tunnin välein ja toinen tippa laajentaa mustuaisen, jotta se varsinainen lääketippa pääsee vaikuttamaan paremmin. Pääsee taas säikyttelemään ihmisiä ton laajennustipan takia *vink*.
[q]Displacer, 1.3.2007 14:50:
Työhuoneessa *tun kuuma kun aurinko paistaa... onneks sitä ei tapahdu täällä turhan usein En malta odottaa kesään kuinka kuuma täällä sitten on.
[/q]
Ei Skotlannissa voi olla kuuma *vink**nauru*
[q]Jinkso, 3.3.2007 03:54:
---
Rx, 2.3.2007 15:53:
joutuu viel tänää lähtä hakee sitä sieltä (n. 3,5t suuntaan)
---
Tälläisiä uhrautumisia osaa arvostaa! Biisiä odotellessa!
[/q]
tulee vikana :)
Ryhmäpalaveri meni pikkuisen splatterin puolelle.*uuh*
[q]Kipinä, 26.3.2008 13:06:
Autosta paukahti etujousi rikki ja samalla jousenraato hajotti eturenkaankin...Eiku taksilla töihin, lasku 49,70e. Ja tietenkään jousta ei löydy Suomesta, tulee lentokoneen kyydissä sitte joskus
[/q]
Oliko Citroën?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 445
- 446
- 447
- 448
- 449
- ...
- 1,566