päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]fosa, 17.1.2007 18:24:
---
Duracell, 16.1.2007 11:53:
Eli vielä saan maksaa laskut koululla ja hoitaa kaverisuhteita pelkän puhelimen välityksellä.. Ahistaa...
---
Voihan niitä kaverisuhteita hoitaa ihan livenäkin!
[/q] nyt vaan niin kiinni koulujuttujen kanssa ettei tahdo aika riittää...mut kyl se tästä
[q]Jusna666, 17.1.2007 16:44:
[size=6] Mut koulus sanottiin et ne pienet pillerit on vaarallisia. [/size]
[/q]
Hmm...
[q]Jusna666, 17.1.2007 12:21:
---
Jusna666, 16.1.2007 15:53:
---
Jusna666, 15.1.2007 18:04:
Kipeenä jo ties kuinka monetta päivää.
Eka tuli kurkku kipeeks, sit kuumetta, sit kuumetta ja nuha ja tämänhetkinen tila; kuume, nuha ja verelle maistuva yskä. Meinaa lentää yrjöt jo pelkästä mausta.. Sit korvat on lukossa ja muutenki fiilis ihan huipussaan!
En tiiä kuinka monta viikkoa tätä enää jaksaa
---
Same shit, different day..
---
Check!
[/q]
... jatkuu
Tosin tänää kävin lääkärissä ja sain diagnoosin ja reseptin ja lääkkeitä, joilla ois mahiksii parantuu jo lähiaikoina!
En tykkää herätä yksin
[q]pia^^, 18.1.2007 21:51:
---
sapeli, 18.1.2007 15:46:
En tykkää herätä yksin
---
En mäkää, ja tänää joutuu menee nukkuu yksin ja huomen joutuu herää yksin
[/q]
Tottunut
[q]Santutar, 18.1.2007 15:26:
Bambin äitee pistettiin lihoiksi!*nyyh*
[/q]
mä en koskaa lainaa sulle enää leffoja bambi *sydän*
[q]MaoTse, 15.1.2007 22:00:
Vituttaa ja ahdistaa...
[/q]
Ei voi vituttaa enää eilisen jälkeen. Eihän?
Heräsin väärällä jalalla tänään! Kaikki ottaa päähän!
Voisin käydä kaupassa hakee sipsejä ja viinaa ja rypeä sit itsesäälissä mut auton ovet on jäässä!
Eli joutuisin kävelee! Siinä nousee kunto ja koko ajatus pistää vihaksi!
Ei oo käteistä niin ei voi tilata ruokaa.. Eli mussutan leipää tänään... luksusta!
Fuck yeah!
PS: Suhteellisen terapeuttista valittaa välillä! Ja Drum 'n Bass auttaa vähän myöskin!
Yleinen vitutus.
Voi Sebu minkä menit tekemään.
Tässä maailmassa on taas yksi iloinen ihminen vähemmän.
ipana kipeenä ja huomenna kouluajalla lääkäriin sen kanssa -ah niitä jonoja . . .
Viddu kun aina osaa säätää elämän jotenkin vaikeeks, oppisinpa jo*hmph*
Lautailuloma meni vähän puihin. Käsi murtunut, loman laskut laskettu. Maanantaina kuvaukset. Blah ;(
saavuin juuri himaan. pihatielle oli pysäköity iso muuttorekka, joka siis peitti koko kulkuväylän.
kävelin siis rekan vierestä kotirappua kohti kun yhtäkkiä ilmeisesti muuttajat, 2 alle kolmekybästä jätkää alkaa huutelee, kiroilee ja solvaa mua, koska kävelen kuulemma liian lähellä heidän rekkaansa.
huusin takaisin, että itse ovat tyhmiä huuteluineen, ni sieltä uhkailtiin käydä päälle. 2 miestä, ja minä pieni tytteli. jjep.
eihän vieraitten huuteluista pitäisi edes välittää, mutta silti tuli uskomattoman paha mieli. :(
tervetuloa naapurustoon perkele....
palelee, heikottaa, paha olo... olen siis kipeä!! ei yhtään kivaa!!
[q]martina, 20.1.2007 14:44:
saavuin juuri himaan. pihatielle oli pysäköity iso muuttorekka, joka siis peitti koko kulkuväylän.
kävelin siis rekan vierestä kotirappua kohti kun yhtäkkiä ilmeisesti muuttajat, 2 alle kolmekybästä jätkää alkaa huutelee, kiroilee ja solvaa mua, koska kävelen kuulemma liian lähellä heidän rekkaansa.
huusin takaisin, että itse ovat tyhmiä huuteluineen, ni sieltä uhkailtiin käydä päälle. 2 miestä, ja minä pieni tytteli. jjep.
eihän vieraitten huuteluista pitäisi edes välittää, mutta silti tuli uskomattoman paha mieli. :(
tervetuloa naapurustoon perkele....
[/q]
Liian lähellä heiän rekkaa..?
Ihme toimintaa.
vituttaa, ahistaa, niin paljon taas kaikkee!!
[q]Freja, 21.1.2007 04:59:
Mun unirytmi on ihan sekasin
[/q]
nii munkin oli jatkuvasti mut ei oo enää ku en tee enää 3-vuorotyötä*iloinen*
Korvaa vihloo, lääkäri sanoi et se voi olla kaulasta, koska mun korvissa ei ole mitään vikaa. Rupeis jo lääkitys toimimaan :E.
[q]Ei mut oikeesti, mitäs sulle on käyny?[/q]
noohh.... sen siitä saa kun polttaa tupakkaa ja juot kahvia koko elämän ajan niin pikku hiljaa aamusin alkaa maistumaan*uuh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- ...
- 1,566
- Seuraava »