päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Mässymorkkis
Puuh *toktok*
Tällähetkellä en juuri itteeni rakasta.
Olipa ilta, olipa kivaa, eipä oo enää.
Onneks on valkkarii.
No mua ei yhtään nyt harmittais Nokian toimimattomuus jos vaan saisin kännykkäni jostain takasin!!!! Todella vahvasti siis vedetty eilinen, kyllä...
Mentiin kaverin luo katsomaan leffoja, mutta sitten kävi ilmi, että kaverin telkkariin ei oo laitettu videokanavaa. Alettiin säätämään sitä ja aikaa vierähti reilusti yli tunti, mutta tuloksetta.
Oli just Pieni merenneito olo, mut sit jäi sekin näkemättä
[q]vinsku, ja tää video kävi oksettaa varoitus: sisältää k18 raakuutta ja saattaa pilata päiväsi jos olet eläinrakas... (kuka ei olis *ding*)[/q]
hyi vittu kuinka julmaa!
maailma on aivan vitun julma paikka,
voi saatanan saatana!
Olin jo innoissani odottanut että pääsen vihdoin kasaamaan uuden sohvan tänään. Ylläri että jalat on sekundaa ja sohva makaa nyt keskellä olohuonetta selällään odottamassa parempia jalkoja. Tää on niinkun just mun tuuria!*igor*
Kuume ja armoton pääsärky, päässä vaan huippaa jos vaikka finrexini auttais edes hetkeksi.
-kunnon työntekijä sairastaa viikonloppuna *dissaa*-
Mokoma pyhäpäivä! Olin kerrankin optimaalisessa shoppailuvireessä, kun mua ystävällisesti valistettiin siitä ettei kukaan tänään halua mun rahoja. Miksei kaikki pyhät voi olla arkisin!
[q]houmaloun, 6.1.2007 14:57:
---
vinsku, ja tää video kävi oksettaa varoitus: sisältää k18 raakuutta ja saattaa pilata päiväsi jos olet eläinrakas... (kuka ei olis *ding*)
---
hyi vittu kuinka julmaa!
voi saatanan saatana!
[/q]
Sairasta, oli pakko lopettaa tuon katsominen. Käsittämätöntä ihmisten julmuus elävää kohtaan.
riita..
ja ihan hirvee kanuuna
Mun yskä ei tunnu loppuvan ikinä :(
[q]*Mirri*, 5.1.2007 17:44:
En jaksa enää yhtään sairautta tai vaivaa.
[/q]
Häviö satana*toktok**grr*
Laskujumala ja tietyt klubituksen sivut ei vaan sovi yhteen
herätä kun koira oksentaa :(
[q]Hitchhiker, 6.1.2007 17:42:
---
houmaloun, 6.1.2007 14:57:
---
vinsku, ja tää video kävi oksettaa varoitus: sisältää k18 raakuutta ja saattaa pilata päiväsi jos olet eläinrakas... (kuka ei olis *ding*)
---
hyi vittu kuinka julmaa!
voi saatanan saatana!
---
Sairasta, oli pakko lopettaa tuon katsominen. Käsittämätöntä ihmisten julmuus elävää kohtaan.
[/q]
sama täällä ei pystynyt kattoo loppuun asti...
hyi vittu mikä video, ihan älytöntä... übereläinrakkaana ihmisenä tuli kyllä todella paha olo ja ku katto tota...
penisiliini kuuri 10 päivää...! vitun hienoo...!!!
[q]as, 6.1.2007 22:48:
Mun yskä ei tunnu loppuvan ikinä :(
[/q]
Lakkaa se polttaminen ni loppuu yskiminenkin ;)
t. 3 vuotta polttanut ja lopettanut
[q]RiD, 7.1.2007 16:24:
eikä kiinnosta taas tehdä muuta kun nukkua.
[/q]
Aivan.
Toi valkonen paska mikä tuol maassa on tällä hetkellä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- ...
- 1,566
- Seuraava »