päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Hönttiolo.*uuh*
Nukuin viime yönä alle 2 tuntia, loppuajan puhuin itseni kanssa niitä näitä syvällisiä. Meillä oli vaihteeksi tosi hauskaa.*hmph*
Työvuoro 06-14 ja mä olin enimmäkseen kuutamolla (unenpuutteen ja säryn vuoksi). Viimeisenä tuntina keskityin estämään itseäni oksentamasta. Hönkäilevät mummot ja uudet loistevalot voivat olla helvetillinen yhdistelmä.*eiei*
Mun silmät ovat kauniin punaiset. Toinen verestää tosi pahasti ja niitä särkee. Piilareissa on jotain vituillaan ja nyt en saa käyttää niitä viikkoon.*dissaa*
Positiivisen ajattelun kurssi: Ummm..
[size=9]Toisaalta kaupunki oli tänään mustan kaunis ja teoriani syyllisten palaamisesta rikospaikalle piti paikkansa, joten jos pidän silmät kiinni tarpeeksi kauan, mun olo paranee taas jossain vaiheessa. [/size]*hihu*
Aikas heikko happi ja huomenna aamusta iltaan töissä
En vaan jaksais enää... Mitään...
[q]bubbelgum, 2.1.2007 17:58:
En vaan jaksais enää... Mitään...
[/q]
Pistä hyvää musiikkia soimaan ja ota rennosti... Se auttaa aina
[q]astaroth, 2.1.2007 17:00:
tilin saldo on vähentynyt uv:na 105e. sylettää huolella
[/q]Kivaa oliko?*täh*
Ei tiedä miten päin olisi kun tekee niin helvetisti röökiä mieli.. toka tupaton päivä!!
No onneksi en ole polttanutkaan kun vasta 11 VUOTTA*hikoil*
Ei voi kun ihmetellä kämppistä, joka soittaa huilua tähän aikaan yöstä :( viel tollasta todella äänekästä. Ja lupasin itselleni olla ärsyyntymättä toisten tavoista, mutta en vaan voi käsittää miten se ei tajua, että mikä on soveliasta ja mihin aikaan!
[q]Hyzenthlay, 2.1.2007 23:45:
Ei voi kun ihmetellä kämppistä, joka soittaa huilua tähän aikaan yöstä :( viel tollasta todella äänekästä. Ja lupasin itselleni olla ärsyyntymättä toisten tavoista, mutta en vaan voi käsittää miten se ei tajua, että mikä on soveliasta ja mihin aikaan!
[/q]
No kyl nyt joku roti pitäis olla!
Toi *toktok* sää!
Mä tahon takas Brasiliaan HETINYT!
heh, sanoin jo kerran. Inhoan vaan huomautella mistään, kun sitä tuntee itsensä niin nihkeeks.
[q]Hyzenthlay, 3.1.2007 00:06:
heh, sanoin jo kerran. Inhoan vaan huomautella mistään, kun sitä tuntee itsensä niin nihkeeks.
[/q]
Anna sille talon järjestyssäännöt. Eiks niiski joku hiljasuus ole...
[q]Hyzenthlay, ..itsepäinen huilisti..[/q]
kyllä tosta voi jo sanoa, jos se ei kerran ite ymmärrä!
nukahdin hyvin mutta heräsin muutaman tunnin päästä pyörimään sängyssä levottomasti. tyhmää. kai mä oon torkkunu siinä pyörimisen välissä kun näin kaikkia tyhmiä unia.
ja yks viel lisää.. mun verokortissa lukee et oon ev.lut, vaikka en helvetissä oo taas saa tilata uuden...
Tulee kamala ikävä kultaa ja kaikkia kavereita kun lähen tossa muutaman viikon päästä kevääksi vaihtoon... se vetää mielen vähän alas.... vaikka toisaalta se lähteminen on ihan kivaa. Eihän sinne mikään pakko oo mennä mut sit myöhemmin kaduttaa jos en nyt lähe!
kamala kiire töissä vaikka tän piti olla hiljainen viikko*igor*
kaiken lisäksi kurkku on ikävän karhean tuntuinen, toivottavasti en nyt TAAS tule kipeäksi..*hmph*
[q][TranceCore], 3.1.2007 15:33:
uni johon heräs tasan neljältä, hiestä märkänä miks pitää nähä näitä PRKL !
ja tää video kävi oksettaa "http://www.youtube.com/watch?v=CWEbJMUm180" varoitus: sisältää k18 raakuutta
ihmiset osaa sit olla julmia eri puolilla maailmaa
[/q]
Mä en oo koskaan ennen vihannu ihmisiä näin paljon ku ton videon jälkeen. Vituttaa et menin edes kattomaan ton.
pitäis kirjoittaa pressitiedote mut ku väsyttäää.
[q][TranceCore], 3.1.2007 20:22:
---
sune, 3.1.2007 20:12:
---
[TranceCore], 3.1.2007 15:33:
sellast se on eri uskontojen ja maiden kulttuuri tavat poikkeaa kyl toisistaa niin paljon, ja sit pitäis olla suvaitsevainen kaikkia kohtaa, fuck that ! otetaan samal joku noista maista eu:hun? sit saatais tännekki varmaa ihan luvan varasia kirjaimellisesti "hot dog" kioskeja
nii, ja sori jos toi video pilas fiilikset, oli vaa pakko laittaa ku näki noin kohauttavan videon.
[/q]
Eiku hyvä vaan ni pistää vähän miettimään tätä maailman sairautta.
no just joo.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- ...
- 1,566
- Seuraava »