päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- ...
- 1,566
- Seuraava »
*hmph*Mitättömät pienet asiat.*hmph*
VOI VITUN TELE FINLAND... yllätysrikas puolivuosi jatkuu... TeleFinland muisti kanta-asiakastaan H-E-L-V-E-T-I-L-L-I-S-E-L-L-Ä laskulla.
ihmetyttää vaan, kun on samaan aikaan ollu kanukki liittymä kanssa käytössä, et en oo ees oikeestaan sitä käyttänyt. no kaippa se selviää, kun sinne soittelee ens vuoden puolella. ei tää kuitenkaan mun lomaa pilaa. puuteria riittää liiaksikin, jos sitä ikinä voi olla liikaa... lomalla kun on niin ei jaksa liikaa murehtia..
huh kun voikin vituttaa
[q]Freja, 30.12.2006 04:39:
---
Jutu, 29.12.2006 19:40:
Ajattelin olla fiksu ja ostaa halvempaa Pirkka fetajuustoa, mutta sitten kun maistoin sitä niin *poks*. Kamalan makusta ja nyt ne pitää nyppiä pois sieltä salaatista. Yhyy.
---
Mäkin oon huomannut, että joissain asioissa ei vaan kannata tinkiä. Toi on yks :/
[/q]
suosittelen: patros-merkkinen feta. saatvissa normikaupoista ja hyvveeee.
tahtoo normaalin elämän.. :/
[q]Jutu, 29.12.2006 19:40:
Ajattelin olla fiksu ja ostaa halvempaa Pirkka fetajuustoa, mutta sitten kun maistoin sitä niin *poks*. Kamalan makusta ja nyt ne pitää nyppiä pois sieltä salaatista. Yhyy.
[/q]
Mäkin oon huomannut, että joissain asioissa ei vaan kannata tinkiä. Toi on yks :/
Ei oo ihmisten aika herätä.
oon jotenki unissani kai tyrinyt ylähuulen ja siinä
olevan lävistyksen.. se on nyt ihan paisunut ja
kipee :/
+ duunin pankkiautomaatti ei toimi ja mulla ei oo
yhtään käteistä mukana.
hyvin alkanut päivä taas
edit: ja kahviautomaattikaan ei toimi täällä tänään :D
Mul on aivan kaamee krapula!
...ja taas mennään alamäkeä..
Paska reissu mutta tulipahan tehtyä *toktok* tyhmä minä, tyhmä .
Nyt sitten taas vollotetaan viikko ja mietitään et kuinka vois unohtaa kaiken Mä meen peiton alle maailmaa piiloon ja kurkkaan sieltä vasta ens vuoden puolella.
oli eilen rankimmat kiipeilysessiot aikoihin ja nyt on koko yläruumis aivan tukkeessa. hyvä, että sai ittensä sängystä kammettua ylös:P
[q]martina, 30.12.2006 21:57:
[angst] kulunut vuosi on ollut kaikinpuolin perseestä, ja päin persettä se näköjään päättyykin. [/angst]
[/q]
w00h00!
Your laminated club membership card will be mailed to you in 2-4 weeks. ;)
Jes! Mokasin!
vielä huomisen suunnitelmat tosi epäselvät.. pahinta kaikesta on se, ettei ehkä pääse juhlii läheisimpien ihmisten kaa. koska muut ihmiset on suunnitellu niitten varalle yllättäen muuta, jota ne ei kykene peruu..
toisekseen painaa tentit päälle.. tosi tosi kiva ku haluis bilettää huomen, mut toisaalt mieles se, et pitäs maanantainaki kyetä opiskelee.. ja tentit plus viina ei vaa sovi yhtee..
Tiputin sitten aivan sattumalta ja vahingossa mun tärkeimmät ja kalliimmät työvälineeni lattialle ja vituikshan ne meni... *eikä*
[q]Jusna666, 31.12.2006 08:21:
uudenvuoden aatto ja työvuoro VAIN 18,5 tuntia pitkä.
Menee tosi "nopeesti" pienessä flunssassa..
[/q]
HEY EI VÄLIÄ!! SAME HERE! <3
http://i128.photobucket.com/albums/p191/Furmilo/002.gif
[q]ALIEN, 31.12.2006 08:57:
--- Söpö kuva ----
[/q]
No hei... ei täs mitää hätää enää. 16 tuntii jälellä!
[q]Jusna666, 31.12.2006 08:59:
---
ALIEN, 31.12.2006 08:57:
--- Söpö kuva ----
---
No hei... ei täs mitää hätää enää. 16 tuntii jälellä!
[/q]
ihme vuoro kyl mut sähän ehdit viel juhlii (`?)
mä oon vasta menossa nuq ja lopetan työt sit kun nää tän alan ihmiset menee nukkuu tai vetää yhtä silmää Japaniin ja toista Egyptiiin @ jatkot :D
kävin tossa partsilla ja ulkona on toooodella pimeetä ja jäistä ja harmaata... niin ne lumet suli...
pöh!!!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- ...
- 1,566
- Seuraava »