päivän :(

Back to häröily O

Mun kieleen sattuu ku joku puras sitä..

[q]mku, 19.12.2006 09:57:
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id49457.html

Tämä ei ehkä useimpien mielestä tarkoita mitään ihmeellistä, mutta kyseessä on merkittävä askel kohti sellaista tilaa, johon meistä kukaan ei halua.
[/q]

Nyt vähän kiinnostais, mut linkki ei toimi

Oon edellisillan kännäilyissä telonut jalkapöydän jotenkin johonkin. Mitään muistikuvia ei oo, mutta töissä huomasin, että sattuu ihan vitusti Työkengät painaa just sopivasti siihen kipeään kohtaan

buujeah!

aivan hirvittävä olo.. eilen tuli kumottua kuppia sitte taas koko viikon edestä.. vajaan neljän tunnin nukkumisen jälkeen taas pystyssä..

pitäs tehä jouluvalmisteluja, mut nyt näyttää aika hiljaselta niitten suhteen. Pahin on se, ettei kaapissa ole ruokaa ja olisi pakko käydä kaupassa! Hyvä kun jaksaa edes keittiöön asti kävellä.. yöööögh!!!!!

[q]Sphyxia, 21.12.2006 15:35:
Epämiellyttävä tunne masussa tänään taas.
[/q]

Ja aivan sama tilanne kun tänäänkin heräsin. Hemmetin huono omatunto tiettyjen asioiden takia ... No, tänään on ainakin hieno sää täällä landella. Edes jotain.

No mmmmmmoi mikä olotila, TAAS. Lähtee vähä lapasist ja kovaa.

Sapettaa noi v*tun duunarirun***, jotka ei osaa keskustella asioista niinku aikuiset ihmiset vaa pitää kirota, huutaa ja mesota ku pahaset kakarat SAA****! Ei paljo palvelua heru tolla asenteella! *grr**toktok**senkin**dissaa*

Lompakosta alkoi löytymään eilisiä kuitteja..

Tervetuloa Helsinkiin:

Työkaverin naapurin lapset (eskarilainen ja ekaluokkalainen) olivat löytäneet puistosta/metsästä subutexia ja tarjonneet sitä työkaverin pojalle (4 v.), sanoen "Ota tästä karkkia. Se on kyllä vähän pahaa."

[q]Indiboi, 21.12.2006 11:14:
---
Ameeba^, 21.12.2006 10:00:
intti tulee, ei saa yöl nukuttuu ja lumetki sulaa :(

---

Intissä saat kyllä nukuttua ja kun lumet sulaa, niin ei ole pelkoa, että tarvii sitoo niitä hikilautoja jalkaan, joita myös suksiksi kutsutaan.
[/q]

minne lähös inttii?

Sain flunssa just ennen joulua eli eilen ja tänään on niin paska olo... vituttaa suunnattomasti!!!

noi antibiootit mitään toimi*dissaa*
kuume nousee uudelleen ja kipu kurkussa ei ota laantuakseen..

MENEE HERMOT.
v*tun angiina.

mutta ehkä tässä olisi nyt sitten se hyvä syy jäädä koko loman ajaksi tänne helsinkiin ja viettää pitkästä aikaa täysin stressitön joulu. tosin jos niin teen, vanhempani eivät varmaan puhu mulle seuraavaan kahteen kuukauteen. mutta eivätpä ne ole juurikaan pitäneet yhteyttä viimeisen puolen vuoden aikana muutenkaan, joten sama kai se on riidelläänkö nyt jouluna livenä maalla vai ihan vain puhelimessa.

liikaa *possu**poks**pökr*

Mummi raapii sekkua kynsillä ja huorittelee miniäänsä, sedät painii ja punaviini on etikkaa. Kinkku kuivaa, porkkanalaatikko vaaleeta, Kokis kesäistä, tupakka venäläistä, kahvi vanhaa ja koira pasko lattialle. Kuusi karkotti joulupukin (paha astma)
Paikallinen tukossa, etanoli metanolii, lahjaksi saamani kytkypuhelin jopa 2 vuoden kulutttua oma.
Ripuli, paperi loppu, dösät ei kulje, antaa valua, nukkumaan...

Joulu

Menin hävittämään hyvät hanskat eilen :(

Eipä muuten niin vaivaisi, mutta äipältä saadut ja äippää ei enään ole muutamaan vuoteen ollut

päätti sitte pöytäkone sanoa itsensä irti

no onneks on vielä kannettava :S

NYT-liite on taas kaikkivoipaisessa älykkyydessään repäissyt maailman parhaan ja fiksuimman artikkelin joulunumeroonsa: kirjoitetaan Terhokodista ja syöpään kuolevista ihmisistä!

Ihan kun jouluna tarvitsisi muistutuksia siitä, että joku ei ole enää täällä.

Mä olen kolme vuotta kasvattanut tota fiikusta ja nyt kun menin tyhmänä siirtämään sitä, se stressaantui ja alkoi kellastuttaa ja pudottaa alalehtiään. Ja eilen huomasin, että poikaystävä kavereineen on härvännyt jotain sillee, että yksi terve lehti oli katkennut ja yksi repeytynyyt.
Kuulostaa ehkä pieneltä murheelta, mutta kun se on mun silmäterä.

[q]Jone, 23.12.2006 15:38:
Päivän auts: Joulun ensimmäinen palovamma järjestetty kuumalla sokerilla.
[/q]

Tein ton saman pari vuot sitte. "Älä sit koske siihe se on kuumaa". Refleksin omasesti sitä vaa pisti käden alle, ku se rupes valuu.

O