päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Taika, 20.12.2006 10:40:
koita nyt sillä lomallas välillä tehdä jotain muutakin kuin roikkua siellä netissä*vink*
[/q]
Itseasiassa mä tarvitsin nettiä tarkistaakseni erään kuntosalin osoitteen. Olen menossa sinne hetken kuluttua.
vapaapäivä ja joudun tekemään kotona joulusiivouksen
[q]Late, 20.12.2006 10:52:
---
Taika, 20.12.2006 10:40:
koita nyt sillä lomallas välillä tehdä jotain muutakin kuin roikkua siellä netissä*vink*
---
Itseasiassa mä tarvitsin nettiä tarkistaakseni erään kuntosalin osoitteen. Olen menossa sinne hetken kuluttua.
[/q]
OHO.
joulun ihme on tapahtunut jo siis ennakkoon :D
heräsin liian aikaisin ja nyt ei meinaa uni tulla uudestaan...
[q]Elmiira, 15.12.2006 19:46:
En edelleenkään tiedä onko minulla töitä enää ensi vuonna.
Nyt alkaa pikku hiljaa hajottaa ihan kunnolla
[/q]
Taas sain uuden sopimuksen käteeni.
En edelleenkään suostunut allekirjoittamaan.
Se ei ollut oikeestaan edes sinne päin mitä
mulle alunperin luvatiin
Parempi tarjous vetämässä toisessa firmassa.
Mut tää odottaminen/jännittäminen/
pelkääminen tekee mut hulluksi!!!
Taitaa mennä joulukin pilalle,
koska mietin tota työjuttua 24/7
ja nään siitä jopa painajaisia. ARGH!
En pysty keskittymään mihinkään.
Auttaiskohan, jos vetäis kännit
Tuhoutuminen.
Joulu ja naiset =/
Joudun vittu lähtee käymään virroilla täs loman aikana ku unohin yhen _tekstitiedoston_ sinne *toktok*
Keuhkoahtauma roxor! Hyvää joulua mullekkin vaan. Toinen päivä ilman tupakkaa menossa *nuha**toktok* Ei saa enää koskaan polttaa, ihan hyvä asia mutta kamalaa silti.
[q]Flügel, 20.12.2006 12:27:
Loma ja porukoiden luona kotona, mut helvetti, taas olen jättänyt koulutyöt viimeiselle päivälle ja tässä pitäisi nyt sitten yhdeltä istumalta vääntää enkuks "final paper" eli 10-15 sivun raportti aiheesta Metsä Botnia Uruguayssa ja casen vaikutus yhtiön sidosryhmiin. Ei kiinnosta niin yhtään.
Ei vaan voi jättää tekemättäkään...*toktok*
[/q]
Quotaan itseäni, mutta siis vieläkin tekemässä tätä eikä loppua näy, prkl! Ottaa jo ihan vitusti päähän tämä koko homma, mut pakko on vääntää, jos haluaa päästä kurssista läpi. Vittu. Mihinköhän asti istun täällä, kolmeen, neljään, viiteen??*poks**grr*
Laturi hukassa :(
[q]Flügel, 21.12.2006 01:28:
---
Flügel, 20.12.2006 12:27:
Loma ja porukoiden luona kotona, mut helvetti, taas olen jättänyt koulutyöt viimeiselle päivälle ja tässä pitäisi nyt sitten yhdeltä istumalta vääntää enkuks "final paper" eli 10-15 sivun raportti aiheesta Metsä Botnia Uruguayssa ja casen vaikutus yhtiön sidosryhmiin. Ei kiinnosta niin yhtään.
Ei vaan voi jättää tekemättäkään...*toktok*
---
Quotaan itseäni, mutta siis vieläkin tekemässä tätä eikä loppua näy, prkl! Ottaa jo ihan vitusti päähän tämä koko homma, mut pakko on vääntää, jos haluaa päästä kurssista läpi. Vittu. Mihinköhän asti istun täällä, kolmeen, neljään, viiteen??*poks**grr*
[/q]
Toivotan onnea yritykselle, itsellä olis huomenna 3 sivun esseen kirjottelu edessä suomeks. Voisko joku kertoa miks kouluhommat jää aina viimeiseen mahdolliseen hetkeen, vaikka ne vois hyvin vääntää hyvissä ajoin?
Perjantaina vielä viimenen tentti. Ois sitä mielellään aikasemmin lähteny joulunviettoon..
Flunssafiiwis taas eipä paljo flunssarokote auttanu täl kertaa ku nyt jo pukkaa toista flunssaa melkeen kuukauden sisään pöhpöhPÖH! ihan hölönpölöä tollattiset rokotteet sanon miä!
No, pimeys masentaa.. Tekis mieli vetää itsensä kulmakiikkuun...*toktok* Ja kaiken lisäksi Unityn liput hankittu, mut en sit kai pääsekään, kun joutuu raahautuun duuniin... Jepjep! Rahaahan se vaan on, mut vittu kun on oottanu bileitä niiiiiiiiiiiiiiiiiiin vtun kauan... ARGH!*hmph*
[q]dpdrm, 21.12.2006 02:48:
---
Flügel, 21.12.2006 01:28:
Mihinköhän asti istun täällä, kolmeen, neljään, viiteen??*poks**grr*
---
%, 21.12.2006 01:42:
Voisko joku kertoa miks kouluhommat jää aina viimeiseen mahdolliseen hetkeen, vaikka ne vois hyvin vääntää hyvissä ajoin?
---
En tiedä. *toktok*
Kello on kohta kolme ja vielä pitäis vähän jaksaaaaaaaaAAaaAAaaAAAAAAARGH!
Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä pää.
[/q]Kello on 7:43. Alotin hommat eilen klo.17. Vielä ei oo tullu nukuttua. Aihe: Marketing Finnish consumer products in China. Sivuja jäljellä 7. DL tänään illalla 00:00. Ei tunnu missään.
Veteraani kuoli panssarivaunun alle itsenäisyyspäivän paraatissa Jyväskylässä!
[q]Norb, 21.12.2006 12:02:
---
_RixU_, 21.12.2006 11:51:
Flunssafiiwis taas eipä paljo flunssarokote auttanu täl kertaa ku nyt jo pukkaa toista flunssaa melkeen kuukauden sisään pöhpöhPÖH! ihan hölönpölöä tollattiset rokotteet sanon miä!
---
Eiks se rokote jeesaa vaan niihin/siihen pahempaan influenssaan? Eikä siis pikku flunssa nuhiin ja köhään Vai oonkohan tajunnu ihan väärin..
[/q]
Juups nii se kyl varmaan onki...*hih*
[q]Ameeba^, 21.12.2006 10:00:
intti tulee, ei saa yöl nukuttuu ja lumetki sulaa :(
[/q]
Intissä saat kyllä nukuttua ja kun lumet sulaa, niin ei ole pelkoa, että tarvii sitoo niitä hikilautoja jalkaan, joita myös suksiksi kutsutaan.
[q]sapeli, 21.12.2006 12:44:
---
mku, 19.12.2006 09:57:
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id49457.html
Tämä ei ehkä useimpien mielestä tarkoita mitään ihmeellistä, mutta kyseessä on merkittävä askel kohti sellaista tilaa, johon meistä kukaan ei halua.
---
Nyt vähän kiinnostais, mut linkki ei toimi
[/q]
Vastaava uutinen, en kyllä ihan ymmärrä mikä tossa on niin kamalaa?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200612205512980_uu.shtml
- « Edellinen
- 1
- ...
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- ...
- 1,566
- Seuraava »