päivän :(

Back to häröily O

nyt kun hammaskipu vihdoinkin eilen lopullisesti katosi ja selvisin yön ottamatta särkylääkettä, nousi kuume.*igor*
tää viikko on niin syvältä*dissaa*

Teknarin pitchi (*bitch!*) elää omaa elämäänsä eikä nauhan teosta tuu yhtään mitään.

Huomenna viikoksi kouluun, kauas kodista ja kodin mukavuuksista

[q]jeesboks, 18.12.2006 19:53:
kuumetta taas, ääntä ei lähde, kurkku on helvetin kipee ja lääkärin mukaan vielä korvatulehduskin noh toivottavasti noi antibiotit alkaa tehoomaan ja toi toinenkin lääke jos viel auttais tukkoisuuteen...
[/q]

ohhoh voi pientä, yritä nyt sit levätä ja parantuu, ei mitää hippaamisii!

petatv *senkin**senkin**senkin**senkin**senkin**senkin**senkin**senkin**senkin**senkin**senkin* ja jos kuolema heille.

Tuntuupa kurjalta taas elämä
Mä niin luulin että sä olit tosissasi. Mut kaikki oli pelkkää taitavaa leikittelyä kanssani.
En uskonut niitä varoituksen sanoja ystäviltäni, sä olit niin täydellinen.
Miksi pitikään ihastua Kaikki olikin liian hyvää ollakseen totta.
Kyllä mä nyt taas tiedän mitä on jäätävä kylmyys..

Oon ollu ihan kauhee tolle toiselle vaikka se on ollut mulle tosi kiva. Paha mieli siitä

Hyivittu mikä hälinäviikko.

Pistänpä copypasten blogistani.

RIP Esko Nikkari, sinä senkin humoristi.

Ikävä :(.

[q]kml, 19.12.2006 20:08:
Ikävä :(.
[/q]

Toistan.

Hukkasin TAAS bussikortin *toktok* ..tai no viimeks en sitä hukannu oikeesti mut nyt kyl hukkasin, ärsyttää olla tämmönen neiti hajamielisyys! KYRSII!! x/

[q]KooKie, 20.12.2006 16:50:
Mähän olinkin liian hyvällä tuulella näin joulun alla. Kiitti isi, että pidät huolen siitä, että noudatan suomalaisia perinteitä ja oon vittuuntuneen masentunut tästä lähtien.
[/q]
Juliiii juliiii!! *hali**pus*

löysin unelmieni asunnon.. mutta rahotus tökkii
lisäks ahistaa työpaikan puute ja tulevat tentit..

[q]martina, 18.12.2006 13:14:
puhelu:
minä: heippa! tilaisin yhden pizzan kotiin. :)
pizzerian heppu: pizzan?
m: juu
p: haloo, pizzan?
m: joo... siihen voisi tulla vaikka ananas, tonnika....
p: MISSÄ SÄ ASUT!!!!!!!
m: -----kadulla...?
p: ei voida tuoda sinne yhtä pizzaa!!
m: ???? ok... no hei he...
p: -tuut tuut tuut-

tyhmä pizzaheppu.... :/
[/q]

Siis what the FUCK????? Ei toi oo enää mahdollista*eiei* saitkos pizzaa sit ollenkaan?

Ahdistus ja tyhjä olo. Onneksi ylihuomenna alkaa 1.5 viikon loma ja pääsee Keski-Suomen maisemiin chillaamaan.

Tää menee just niin kuin elokuvissa (tragedia)... Muijan kans hommma jäähylle, niin eiköhän se sitten käytä seksiä aseena ja heikkona miehenä menen siihen vitun ansaan. No, nyt sitten on taas näiiiiiiiiin awkward olo. Ja icing on the cake ovat nää helvetin joulut yms. juhlat... Muutan munkiksi jonnekin vuoristoon! Mutta ehkäpä Uuden Vuoden Unityyn soolona!

Tämän $%#≈@$∞:n netti yhteyden kanssa menee hermot. Jopa 3g yhteys kännykästä toimii luotettavammin ja nopeammin kuin kiinteä 2 meganen.

kauheeeeee olo. Eilen Meccassa firman pikkujoulut. Ruoka oli täydellistä mutta viinaa oli liikaa. En edes muista milloin olisi herätessä krapulan takia oksennuttanut

[q]Late, 20.12.2006 09:33:
Tämän $%#≈@$∞:n netti yhteyden kanssa menee hermot. Jopa 3g yhteys kännykästä toimii luotettavammin ja nopeammin kuin kiinteä 2 meganen.
[/q]
koita nyt sillä lomallas välillä tehdä jotain muutakin kuin roikkua siellä netissä*vink*

O