päivän :(

Back to häröily O

[q]Lyylikki, 24.10.2006 21:46:
Pako on ihan liian jännittävä. Ei uskalla kattoo.
[/q]
Ha! Mietin äsken sohvalla ihan oikeasti samaa*nauru* sit ryhdistäydyin tarkoituksella ja katsoin sen loppuun. Rankka ilta.

Miäletön ikävä Saksaan! *nyyh**nyyh* Tahon takas sen elämän mikä mul oli vielä vähän aikaa sitten!

[q]Morrowe, 24.10.2006 22:19:
selkälihakset AIVAN jumissa
[/q]

mul ei olekaan kuin selvä VÄHÄN jumissa, ja pakarat MYÖS.
eilisestä treenistä nääs
päivän :)

VITUN DUUNI *toktok**grr**senkin*

[q]xl8r, 10.1.2007 07:42:
Viime öinen myrsky tietää kiireistä työpäivää tänään... Mullolis ollu muutakin tekemistä töissä kuin tehdä töitä...
[/q]

:D

Heikko olo. En tiiä miks

Tarkkuus tenttikirjoja lainatessa ois aika pop *toktok* Onneks en ehtinyt alkaa lukemaan koko kirjaa...stressinpoistokeinot ois nyt erittäin kova sana

Hirvee projekti lankes duunissa niskaan..

[q]jesus, 25.10.2006 09:56:
Heikko olo. En tiiä miks
[/q]

No mut toihan on oikeestaan ihan hyvä - jos ei tiedä miks on heikko olo ni sit pitää käyttää kaikki mahdolliset konstit siitä toipumiseen. Eli toisin sanoen kunnon hemmottelua! Lämpöä, rentoutumista, hyvää ruokaa, vitamiineja, hyvää seuraa... Noiden jälkeen pitäis kyl heikotuksen kuin heikotuksen lähteä.

parin tunnin yöunet :(

[q]Annakins, 21.4.2009 15:44:
Näköjään viestiin vastaaminen on eräille niin kovin vaikeaa
[/q]

Samaa mieltä! Ja sitten on vielä ylipäätänsä vaikeata laittaa viestiä vaikka ite ei oiskaan semmoista laittanut mutta haluaisi olla yhteyksissä toiseen ja toivoisi sitä vastakaikua, ja vitut! *senkin**dissaa**grr**hmph*

Pako on ihan liian jännittävä. Ei uskalla kattoo.

Kävi ilmi, että perjantain aikataulu tulee olemaan aika tiukka. Kolmelta koulusta, viikonlopun tavaroiden pakkaus, ajattelua, kaikkien tärkeiden papereiden muistaminen, kololle etsimään&pakkaamaan kaikki ruuanlaittoon tarvittavat välineet & saatavilla olevat ainekset. Viideltä pitäisi olla Turussa (~puolen tunnin ajomatka) ostamassa tukusta kaikki ruoka-aineet. Myös tukussa tulee kohtuullinen kiire, kun sitten pitäisi taas olla seuraavassa paikassa tekemässä ko. ruoka-aineista ruokaa "muutamalle" kymmenelle ihmiselle.

Jos olen fiksu, niin pakkaan huomenna valmiiksi, mutta tiedän jo nyt, että se jää kuitenkin perjantaille. Lisäksi pitäisi jostain vielä saada hankittua kyyti Turkuun - joka suostuu odottamaan sen aikaa kun olemme tukussa (menee ihan kivasti aikaa) - sekä kyyti Turusta jonnekin korpeen.

*toktok*

nyt just tällä hetkellä aivan älyttömän

[q]Zenni, 25.10.2006 19:25:
Nein! Mua vaan vituttaa kun netti ei toimi kunnolla :P
[/q]
Höpö höpö, senkin masentunut. Mee nukkumaan ja yritä huomenna uudelleen.

[q]domi, 25.10.2006 19:30:
Mene.
[/q]

Jos mä voin kattoo Simpsonit eka?

[q]Zenni, 25.10.2006 19:25:
---
domi, 25.10.2006 19:23:
Mut sähän oot masentunut, mut vain kiellät sen.

---

Nein! Mua vaan vituttaa kun netti ei toimi kunnolla :P
[/q]
Eli sä et käy kouluu koska venaat millon sun nettis alkaa skulaa?:D
..huolestuttavaa..
Tilaan sulle mölde psykiatrin ketä antaa sulle lääkkeeks 10h päiväs wowia.:D

Ei oo kainalorakasta. Eikä muutakaan.

[q]Zenni, 25.10.2006 20:39:
---
Ober, 25.10.2006 20:33:
Eli sä et käy kouluu koska venaat millon sun nettis alkaa skulaa?:D
..huolestuttavaa..