päivän :(

Back to häröily O

Huoh. Tää päivä: 9-15-23.15 Ensin 9-16 koululla, ja 17.30-23.15 töissä. Ei vaan jaksas...

[q]Hyzenthlay, 27.10.2006 08:23:
Huoh. Tää päivä: 9-15-23.15 Ensin 9-16 koululla, ja 17.30-23.15 töissä. Ei vaan jaksas...
[/q]

Oon kans niin väsy et tekis mieli käpertyy tonne sänkyyn takas!

[q]BB_turone, 26.10.2006 21:42:
Netti tökkii ja pätkii minkä kerkii
[/q]

Kyllä se elämä jatkuu silti

myrsky sontsasta ei oo mitään hyötyä. Harmittaa kun en sittenkään viime syksynä ostanut niitä söpöjä kumppareita missä oli nyörit ylhäällä ja vihreitä ja valkoisia raitoja, nyt niillä olisi käyttöä (ja ne myös näyttäis hyvältä)

[q]Samu*, 27.10.2006 11:02:
Kiva oli joo keikkuu laivan kanssa, not.. Laattasimpa muuten tuolloin varmaan elämäni ekaa kertaa ilman mitään sairautta / humalaa / tms. About 19.30 maissa alkuillasta kutsui hytin WC, kun ei vain kestänyt sitä saatanallista keikutusta no more Se ilta menikin sitten siihen..
[/q]
Sinä yönä kun Estonia upposi me oltiin Saimaalla partiolippukunnan kahvelikuunarilla purjehtimassa. Sellaista myrskyä en ole tainnut sen koommin kokea, kaapinovet piti köyttää kiinni ettei tavarat lentelisi lattialle ja pöytä penkkeineen liikuskeli yksinään ympäri messiä.

nukuin pommiin enkä jaksa enää lähtee kouluun... ja toi v*tun keli*igor*

[q]Enkeli, 1.11.2006 10:55:
Sain englannin numeroksi NELOSEN! Sain kokeesta 2pistettä vailla täydet, tein aina kotiläksyt jne ja se narttu ei vaan vissiin tykänny musta ni sain nelosen. Oon niin vittuuntunu ettei tosikaan. Meen kyl heti ku oon taas koulussa ni vähän juttelee sen ihmisen kanssa... *släp*
Ja sit viel et oon kipee
[/q]

Onko arvosteluasteikka 4-10, vai kenties 0-4 tai 1-5?

Ukkokultaa ikävä..:( ei nähä viikkoon...:(

[q]Verano, 27.10.2006 11:26:
---
daffy, 27.10.2006 11:15:

partiolippukunnan
---
Mä en ihan nää sua partiolaisena :D
[/q]
Mitä, mähän oon kiltti ja tunnollinen ja aina valmiina (ties mihin)......

- paska ilma, täällä satoi eilen lunta ensimmäisen 90 vuoteen :(
- työvitutus :(
- majoitusvitutus :(

olis jo kesä ja oikee kämppä!

Eilisen :( - paniikkikohtaus sporassa. "Ahaa, kyl se siitä" on lääkärin diagnoosi ja apu kun oon puhunu *släp*. "Tuu juttelee jos tarviaa." Niinhän mie oon tehnyt mut eipä kolmesta alan ammattilaisesta kukaan oo ottanu vastuuta, edes viittiny terkemmin perehtyy syihin ja mahdolliseen hoitoapuun. Kylhän siitä selviää kun psyykkaa ittensä pois, mut jos kerta apua on pyytäny ni voisivat hieman tulla vastaan.

- työ
- työnantaja (Manpower)
- Dublin

[size=5]ja joojoo... oon kyllä evakuoitumassa pian, en aio todellakaan tänne kalseeseen helvettiin jäädä enää kauaksi kitumaan![/size]

[q]domi, 27.10.2006 13:27:
Leikkauspäivä sovittu, nyt tulee pitkä sairasloma
[/q]

voimia. *lohduttel**hali*

tentti meni vituiks (taas)

Muutenkin ihan vaivanen olo. Hampaita vihloo, vatsas jotain ihme kouristuksia ja kramppeja, toinen polvi jotenkin vituillaan ja ties vaikka toi kurkkukin pamahtais taas kipeeks. Voiskohan saada jonku armomurhan...

[q]alphamagic, 27.10.2006 13:26:
Eilisen :( - paniikkikohtaus sporassa. "Ahaa, kyl se siitä" on lääkärin diagnoosi ja apu kun oon puhunu *släp*. "Tuu juttelee jos tarviaa." Niinhän mie oon tehnyt mut eipä kolmesta alan ammattilaisesta kukaan oo ottanu vastuuta, edes viittiny terkemmin perehtyy syihin ja mahdolliseen hoitoapuun. Kylhän siitä selviää kun psyykkaa ittensä pois, mut jos kerta apua on pyytäny ni voisivat hieman tulla vastaan.
[/q]

Kissoja ikävä.

[q]nini, 27.10.2006 17:18:
Kaveri lähetti mulle tiistaina uudet ihanat farkut.. ..vanhaan osoitteeseen. *toktok* Nyt sitten pitää vaan oottaa et lähettääkö ne sieltä postista sen tänne uuteen kun ei oo sitä maksullista edelleenlähetyspalvelua :/ Ja olisin halunnut ne tänäään!! Miks vttu ne ei vois vaan antaa sitä pakettia postista henkkareilla?! huoh... ei niinku meinaakaan olla mitään lähetystunnuksia..
[/q]

Eikö sillä ole kopioo siitä osoitekortista tallessa? Siitähän sen lähetystunnuksen näkis.

Viime öinen myrsky tietää kiireistä työpäivää tänään... Mullolis ollu muutakin tekemistä töissä kuin tehdä töitä...

Palelee, väsyttää, mikään ei toimi ja alkava loma stressaa. Kaduttaa, että tuli sittenkin jäätyä Suomeen vuodenvaihteeksi.

Oli ihan ok viikonloppu, mutta nyt on jotenkin haikea fiilis. Kaipaan jotain, mutta en tiedä mitä. Lisäksi nyt on sellaista keskustelua kaverin kanssa, että en vaan jaksa tätä kaikkea nyt.

Hetkiä, jolloin vaan haluaisi kadota jonnekin.

O