päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- ...
- 1,566
- Seuraava »
väsyttää, ärsyttää ja illaksi töihin vaikka olisin halunnut vapaaksi.
On vaan niin..
kamala päivää*eiei*
ensin bussi myöhästöi--->myöhästyin töihiin---->sain hirveät huudot pomolta...ku ilmeisesti tänään oli just se päivää kuin viiden minuutin myöhästäminen oli itsemurhaista
kadotin mun matkakortti--->tietysti sain sakko
sain kiva kirje opettajalta ett hän hylkää mun raportti-----> 8 op laajuinen kurssi meni perseseen koska joku ei tykkää mun näkökulmaa asian*dissaa*---->sain kunnon raivarin---->sain ehdotuksen tehä raportti uudelleen kahden päivän sisällä---->nyt hakkan päätä seinään koska en pystyy arvamaan milloin voisin kerkee kaikki
mulla "musertu" sormi töis.. meni kynsi PoikkiHalkiKatki keskelt*uuh*
Teloin jalkani eilen aika pahasti *toktok* Huolestuttavia mustelmia koko sääri täynnä... ja mikä särky Voisko oikeesti koheltaa pikkasen vähemmän
vaatteiden unohtaminen narikkaan...
[q]astaroth, 21.9.2006 21:26:
---
Chare, 21.9.2006 18:36:
note to self:
---
mitä vittua?
ei kai ole sattunut mitään vakavaa?
[/q]
ei nyt sinänsä mitää vakavaa.. oli vaa aika vitun pelottava ja uhkaava tilanne josta jotenki selvittii säilyttäen näennäisen hyvät välit sen jäbän kaa. asiaa ois kyl helpottanu jos mestan baarimikko EI ois kutsunu kyttii paikalle..
Voi vittu
minullakin levoton yö. kaipuu oli kova ennen untenmaille menoa,mutta sitten unessa olikin mukana tämä minun ex. tai,minä olin hänen mukana. tosi kiva herätä
Kukaan ei kuuntele meidän striimiä :( Reilut 10 h takana :) Kohta ehkä joutuu poistuu nukkuu :D
Huomenna aamulla kasiks töihin. Rajoittaa tän illan menemisiä aika reippaasti. =(
Vittu mitä paskaa :( Luulin että viikonloppu tois kivaa vaihtelua aivan hirveälle viikolle - ja paskanletut....
:(
Ärsyttää ärsyttää ärsyttää! Tämä perhe on jotain niin raivostuttavaa! Ei pysty edes kuuntelemaan musiikkia kunnolla. Kerrostaloasunnossakin pystyy kuuntelemaan musiikkia kovemmalla kuin täällä. Joko noilla on ihan pirun herkät korvat tai sitten ne vaan on niin nihkeitä *toktok*
*tahtoo pois*
Aika paljon lukkoja ja muureja. Pitänee alkaa vähän availemaan niitä, kunhan keksii mistä ne johtuu.
Mistä ihmeestä tää olotila... Pitäs nyt heittää omalla kyynisyydellään ja peloillaan vesilintua eikä uskoa niihin *toktok*
Ja vaikken saa tekemättömäksi tämän viikon toilailuja erinäisissä opiskelijabileissä niin voisinko lopettaa tän itselleni mököttämisen ja ahdistuneena olemisen
"ehkä olisi parempi jos ei nyt nähtäisi enää, tää menee liian vaikeaksi.." VOI VITTU MITÄ URPOJA MÄKIN AINA TAPAAAN!!!
Vituttaa kuin hampaatonta oravaa jonka käpy on jäässä... Uni ei tule.
[q]Freja, 23.9.2006 22:24:
On tää ny si kans. Mä oon ollu reissussa ja tuun innoissani kotiin et "jee saan viettää illan rakkaani kanssa pitkästä aikaa", niin se lähti si kavereiden luo *eikä* vittu "JEE" tosiaankin
Vituttaa mennä taas yksin nukkumaan, luulin jo et siitä ois päässy
[/q]
Juuh...samat fiilikset*uuh*lähti paremmin baariin huiteleen kavereiden kanssa...olisin halunnut just vaan tän illan niiiin kovaa.....*grr*
Nyt en saa nukuttua, en vaan saa....ehkä sit neljän viiden aikaan*uuh*
Täti kerto että *hellokitty*kissa ei oliskan niin hyvä kissa *uuh*mut ehkä täti vaan huijas
*joo**hikoil**grr*
[q]Jiimo, 23.9.2006 20:40:
---
larzizi, 23.9.2006 13:32:
Ärsyttää ärsyttää ärsyttää! Tämä perhe on jotain niin raivostuttavaa! Ei pysty edes kuuntelemaan musiikkia kunnolla. Kerrostaloasunnossakin pystyy kuuntelemaan musiikkia kovemmalla kuin täällä. Joko noilla on ihan pirun herkät korvat tai sitten ne vaan on niin nihkeitä *toktok*
*tahtoo pois*
---
Suositellaan hyvien kuulokkeiden ostoa
[/q]
Mjoo. Kyllä sellaiset löytyy, mutta en hirveesti tykkää kuunnella kuulokkeilla Ja kun sitten nuo muut ei tajua, että en kuule niitä jos ne huutaa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- ...
- 1,566
- Seuraava »