päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- ...
- 1,566
- Seuraava »
ärsyttää ku kokoajan tuntuu et menee 3 vuotta ihan hukkaan tääl..itsensä ja kaiken muunkin kannalta :/
En saa ikinä mitään aikaseks, oli asia sitten mikä hyvänsä.
Hajottaa.
Onpas huono olo. Rintaan/ylävatsaan painaa ja heikottaa :(
Mä sain viimeseltä sen syysflunssan, joka on ollu kaikilla tutuilla ja pitäis lähtee illalla viel viihteelle (aika hissuu).. Ei oo kivaa
Ei helevettelähinen sentähän *toktok*. Homaa kusee. Pahasti.
a) En vaan osaa
b) Kun teette remppaa, ottakaa selvää asioista huolella ja etukäteen. Internet on ystävä.
c) Älkää luottako liikaa siihen, miten muut luulevat asioiden olevan
d) Ottakaa selvää asioista
Enempää en nyt avaudu. Saatte ihan itse arvailla kuinka keskelle kämmentä se peukalo on meikäläisellä.
No mutta. Jos nyt sen verran kehtaan tässä topikissa lohduttautua, että
a) rahalla selviää tästäkin tilanteesta
b) vitut minä standardimitoista
Mut kyllä silti vähän vituttaa, taas saa odottaa kolme viikkoo mittatilaustavaraa.
ihan hirvee nälkä ja vast 45min päästä on ruokis, ja kaiken kukkuraks siel on jotai kalaa ruuaks ni joutuu sortuu eväisiin eli leipään...*toktok*
note to self:
ens kerral ku oot jossai normiräkäläs ja sellanen tatuoitu äijä tulee pummiin sult röökii ni anna vaikka sun vika rööki sille. se äijä saattaa nimittäin olla vaikka hell's angelsien presidentti joka ei tykkää kieltävistä vastauksista.
viimeistään siinä vaiheessa kun se äijä nostaa paitaansa, esittelee koko vatsan kokoista jengitatuointiaan ja hymyilee sulle viekkaasti on aika antaa se rööki. itseasias sillon on tavallaan jo vähän myöhästä..
Oon jotenkin hienosti onnistunut satuttamaan varpaani
*huoh* Asumuseroa ollaan tekemässä poikaystävän kanssa, mut seurustelusta ei puhuttu ollenkaan, että päättyykö se vai mitä ja nyt sit aamulla heräsin kun se oli tullu dokaamasta jäljet kaulassa.
Vittu että on paska olo ja olen ihan paskana.
Tänää siitä ei oo näkyny vilaustakaan ja en tiiä missä mennään.
Hyvin yksinkertasesti, tuntuu että tässä elämässä ei oo tällä hetkellä mitään järkeä... Eli miks mä sitten edes elän sitä?
Tosi heikko olo. Tuntuu siltä kuin jalat vois minä hetkenä hyvänsä lähteä alta *pökr*
Masu sekasin, vähä niinku lipulinpoikasta.. *nauru**sars**justjoo**hikoil**poks*
[q]bubbelgum, 22.9.2006 02:34:
Hyvin yksinkertasesti, tuntuu että tässä elämässä ei oo tällä hetkellä mitään järkeä... Eli miks mä sitten edes elän sitä?
[/q]
Joskus kun multa tuntuu tuolta niin palautan mieleeni sen että aina ei ole tuolta tuntunut, ja tiedän että aina ei tule tuolta tuntumaan.
flunssa iski muhun..*uuh*
[q]Nitta, 22.9.2006 15:50:
---
Avernian, 21.9.2006 15:39:
Onpas huono olo. Rintaan/ylävatsaan painaa ja heikottaa :(
---
Närästystä tai stressiä mahdollisesti?
[/q]
Jompi kumpi voisi olla. Ikinä ennen ei ole mulla kyllä närästystä ollut.
Saatana kun taas sattuu niin pirusti*grr* ei kärsi taas yhtän kävellä ylimääräistä*uuh*
[q]Avernian, 22.9.2006 15:57:
Jompi kumpi voisi olla. Ikinä ennen ei ole mulla kyllä närästystä ollut.
[/q]
Siispä parannuskeinoksi sopivasti mukavaa tekemistä Viikonloppuresepti = ei koulutehtäviä
Taisin nousta väärällä jalalla
[q]Nitta, 22.9.2006 15:58:
Siispä parannuskeinoksi sopivasti mukavaa tekemistä Viikonloppuresepti = ei koulutehtäviä
[/q]
No ei kyl pysty, muuten pitää tehä koko viikon kotitehtävät maanantai-iltana, kun palautuspäivä on tiistai.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- ...
- 1,566
- Seuraava »