päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Huono päivä heti aamusta alkaen. Epämukava olo ilman suurempia syitä. Huomaa YRITTÄVÄNSÄ ajattelevan positiivisesti, mut ei se aina taidakaan onnistua. Huomaa muistelevan ja ikävöivän menneitä.
ex-kämppis
mä tahtoisin mun kellarin jo tyhjäksi mut eeeei hän ei osaa hakee sieltä sohvaansa ja 40932+75043 muuta tavaraansa pois vaikka oon sanonu siitä jo lukuisia kertoja että tarviin sen jo omaa käyttöö kun on vauva tulos niin pitäis saada omia tavaroita sinne et saa vauvan tavarat asuntoo mahutettuu. huoh.
[q]Zenni, 25.9.2006 03:21:
Vitsit et voi olla tyhjä olo.
[/q]*hali*
Jep jep.
Ei taida olla mun päiväni nyt. Eikä kyllä taida olla vielä vähään aikaankaan.
Ehkä sitten 30.11.
Toivossa on hyvä elää. I hope.
[q]Sallakat, 25.9.2006 11:29:
aaarrrrgh lounasravintola. Kun syö samassa paikassa yli puoli vuotta edes pari päivää viikossa niin alkaa tökkimään, pahasti. Varsinkin jos ruoan taso ei maineesta/yleisymmärryksestä huolimatta ole mitenkään päätä huimaava!
O inhottavaa katsoa joka viikon alussa lounaslistaa netissä ja kaikesta muka-variaatioista huolimatta olla silti löytämättä mitään hyvää tai mielenkiintoista syömistä.
[/q]
Näin on. Nimim. samassa lounasmestassa 4krt/vko kahden vuoden ajan.
Päivä alkoi aivan loistavalla mielellä,
mutta nyt jo tuli surkea olo...*uuh*
Nyt alkaa näyttää jo aika iloisesti siltä, että mun valmistuminen siirtyy puolella vuodella melko pitkälti itsestäni riippumattomista syistä. Sormet ristiin, että asia vielä korjaantuisi, mutta ei ole mitään takeita. Miten tää koulun systeemi voi olla tällainen *uuh**nyyh*
en löyä puolikaa mun tavaroita ku muuttolaatikot on tiellä ja muutenki pääsis jo muuttaa ettei ois näin sotkusta
Tää on niin tätä.
Kun menee liian lujaa, ei ehdi pysähtyä miettimään. Olen nyt koululla ja lupauduin puolen päivän jälkeen menemään töihin. Pointti vaan on se, että olen täällä nyt turhaan, koska kurssi jolle tulin onkin vasta iltapäivällä.
Ja taas kauhee säätö...
Mä en tee kohta enää mitään!! *toktok*
(ja rästitehtäviähän ei voi tehdä, sillä kaikki materiaalit on kotona *justjoo*)
Viime yön huonot unet alkaa tuntua... Olo on kuin humalassa ja päänsärky hiipii kimppuun...
Unettomuus ei vaan sovi mulle lainkaan
Harmittaa taas oma käytös tän viikonlopun osalta. Ois voinu tehä muutaman asian vähän eri tavalla ni olis asiat paljon paremmin. Mut turha sitä täs enää on itkeä. Oma moka.
Koskahan sitä saa itteesä sen verran niskasta kiinni et vois olla yhen viikonlopun edes kunnolla ja säästää samalla miljoooooona euroa *toktok*
DoNiin!! Tuli sitten erottua vaimosta viikonloppuna! Jotenkin ahdistaa IHAN sikana, mutta toisaalta se on helpotus kun sitä ollaan yritetty ja yritetty niiiiin kauan!
Mutta toivottavasti tää nyt on oikea ratkaisu. Ärsyttävää kun sitä ei tiedä kukaan. Miksi elämään ei oo olemassa cheatcodeja!! *paina F10 ja H, niin saat suoraan oikean elämänkumppanin* *Paina F10 ja K, niin saat suoraan elämäsi työpaikan*
Aargh!!
Vituttaa!!!!
Mutta toisaalta onneksi kämppä järjestyi helposti keskustasta, vaikka sitä ei uskoisi, helsingissä kun ollaan.
Olen jonottanut jo 2,5 tuntia Vattenfallille. "Olette edelleen jonossa, palvelemme mahdollisimman pian"-viesti on tullut harvinaisen selväksi
[q]Burncycle, 25.9.2006 17:12:
DoNiin!! Tuli sitten erottua vaimosta viikonloppuna! Jotenkin ahdistaa IHAN sikana, mutta toisaalta se on helpotus kun sitä ollaan yritetty ja yritetty niiiiin kauan!
Mutta toivottavasti tää nyt on oikea ratkaisu. Ärsyttävää kun sitä ei tiedä kukaan. Miksi elämään ei oo olemassa cheatcodeja!! *paina F10 ja H, niin saat suoraan oikean elämänkumppanin* *Paina F10 ja K, niin saat suoraan elämäsi työpaikan*
Aargh!!
Vituttaa!!!!
Mutta toisaalta onneksi kämppä järjestyi helposti keskustasta, vaikka sitä ei uskoisi, helsingissä kun ollaan.
[/q]
Voimia sulle kohtalotoveri. Ite olin täysin samassa tilanteessa heinä-elokuun vaihteessa. Välillä on menny hyvin, välillä vitun huonosti. Meillä kans oli suhde pitkälti toista vuotta katkeamispisteessä ja vaikka yhteisymmärryksessä erottiin niin onhan se helvetin iso juttu. Varsinkin kun on tosiaan tottunut elämään ja olemaan jo todella pitkään sen kumppanin kanssa.
Kyl se siitä!
väsyttää taas vaihteeks aivan älyttömästi. yhtään helpota että olis vinopino koulutehtäviä tekemättä
[q]larzizi, 11.10.2006 08:40:
---
Nacu, 11.10.2006 08:36:
Tää on niin tätä.
Kun menee liian lujaa, ei ehdi pysähtyä miettimään. Olen nyt koululla ja lupauduin puolen päivän jälkeen menemään töihin. Pointti vaan on se, että olen täällä nyt turhaan, koska kurssi jolle tulin onkin vasta iltapäivällä.
Ja taas kauhee säätö...
Mä en tee kohta enää mitään!! *toktok*
(ja rästitehtäviähän ei voi tehdä, sillä kaikki materiaalit on kotona *justjoo*)
---
Sit ei muuta kun kotiin takaisin nukkumaan (tai tekemään jotain tekemättömiä asioita) ja iltapäiväksi töihin :)
[/q]
Vaan entäs se kurssi? Siitä ois tänään preppausta kun perjantaina tentti. Ja tuo sisäinen laskentatoimi ei oo mulle se helpoin juttu...
Mutta kotiin tästä menen nyt kuitenkin. Ja jos olen oikein reipas niin jumpalle klo 10.00. Kerrankin kun ehtii (ja on turhaan hereillä)*jiihaa*
Hajottaa vaan tää oma tyhmyys. Kun tuntuu, että kaikki asiat on yhtä suurta mössöä. Sitten tapahtuu tällasia mokia ja kun ei voi olla kahdessa paikassa yhtä aikaa niin tekee hallaa itselleen tavalla tai toisella.
Väsyttäny koko päivän. Kiva yrittää töitä tehdä kun pilkkii koko ajan. Ja vielä pitäis koittaa muita hommia tehdä.
[q]Fyraett, 25.9.2006 18:07:
---
sune, 25.9.2006 16:49:
Koskahan sitä saa itteesä sen verran niskasta kiinni et vois olla yhen viikonlopun edes kunnolla ja säästää samalla miljoooooona euroa *toktok*
---
Toi onnistuu vaa sillon ku ei oo rahaa .D
nimim. kokemusta on!
[/q]
Mä oon niin pro et saan tuhlattua vaikkei oikeesti oo ees rahaa!
Kurkku toooosi pipi eilisten juhlien jälkeen. Enkä muutenkaa oo noussu koko päivänä ja tekee hirveesti mieli namia ja halia ja ja.. Niin.
En oo saanut mitään fiksua aikaiseksi koko päivänä, tenttikirjat makaa tossa pöydällä edelleen avaamattomina. Ja sen lisäksi oon ollut nihkeä, kiukutteleva ja ärsyttävä ihan syyttä suotta.
*toktok*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- ...
- 1,566
- Seuraava »