päivän :(

Back to häröily O

inhottaa lähtee töihin... masentaa ja ahdistaa liikaa... haluis vaan jäädä kotiin rentoutuu jonkun kaverin kanssa.

ei taasKaan uNeLmakotia...

Homma meni näin: Netistä löysin ihanan kämpän johon sovin näytön, näytössä oli vain minä ja nuori poika, kämppä oli aivan LOISTAVA! mun uneLmakoti. Välittäjä sanoi että soittaa parin tunnin päästä molemmille, ja sellainen mutu jäi että olisin ollut vahvoilla... Noh.. Odottelin sen pari tuntia täristen.. Välittäjä soittaa ja kertoo että kämpän omistaja ei nyt kuitenkaan laita asuntoa vuokralle koska odottaa jotain sukulaistyttöä joka ehKä siihen syksyLLä tulossa! Mä oLin TOSI pettynyt ja väLittäjä käänsi veistä haaVassa sanoen eTTä jos se tyttö ei tuLisi olisi erittäin hyvät mahDoLLisuudet... OK. Kiitti.
Ymmärrän omistajaa että tottakai mielellään sukulaisen siihen ottais mut miks pitää ensin laittaa kämppä nettii ja välittäjä tekee turhaa duuNia ja meiKäLäiset pääsee kattoon ja jäNNiTTään et saisko viHdoinn uneLmien kodin ni...... prkL saas näHdä et koska kouluista tuLee viimeset tiedot et pääseekö opiskeleen... siiTä varmaan riippuu asunnon kohtalo...

pesin matkapuhelimen vaatteiden kera.

[q]Super-Kerttu, 13.9.2006 17:49:
Visan omistan ja vois kai sillä osittain maksaa, mut nyt jo niin karseessa Visa-kierteessä, etten tiedä miten siitä pääsee pois.
[/q] Eikös luottokorttiluotto ole aika korkeakorkoinen? Jos on todella suuri velka, niin kannattaisi varmaan yrittää korvata Visaluotto halvemmalla velalla. Sen jälkeen poikkasta Visa ja aloittaa ankara säästökuuri.

Miks pitää olla niin helvetin vaikeeta sanoa ääneen mitä ajattelee, ja kysyä niitä asioita joihin oikeesti vastauksen haluaa...

[q]Wagner, 15.9.2006 05:18:
---
Super-Kerttu, 13.9.2006 17:49:
Visan omistan ja vois kai sillä osittain maksaa, mut nyt jo niin karseessa Visa-kierteessä, etten tiedä miten siitä pääsee pois.

---
Eikös luottokorttiluotto ole aika korkeakorkoinen? Jos on todella suuri velka, niin kannattaisi varmaan yrittää korvata Visaluotto halvemmalla velalla. Sen jälkeen poikkasta Visa ja aloittaa ankara säästökuuri.
[/q]

Itse tein juuri tuon, kun oli visa ja masteri tapissa...todella ärsyttävää, kun noin päästää käymään.

V***TTAA NIIN P*******STI ETTEI MITÄÄN RAJAA!!!!!!!! *GRR* *GRR* *GRR* *DISSAA*

[q]mariq, 15.9.2006 10:04:
Nousin väärällä jalalla eli sillä, joka oli taas myöhässä
[/q]

Tää sai jostain syystä naurahtamaan.

[q]NaSu*, 10.6.2009 06:21:
.... koko setti...
[/q]

Imo aika jäätävää toimintaa :(
Kyllä se kämppä sielt viel löytyy :)

[q]Sensuurikalastaja, 10.6.2009 06:34:
---
NaSu*, 10.6.2009 06:21:
.... koko setti...

---

Imo aika jäätävää toimintaa :(
Kyllä se kämppä sielt viel löytyy :)
[/q]

EiKöhän, tällä on joku suurempi tarkoitus..... Kai....
mut todeLLa ihmetyttää! eniten vituttaa se et 3 samanlaista kämppää mennyt ohi
vieLä parempaa odoteLLes

Nousin väärällä jalalla eli sillä, joka oli taas myöhässä

[q]Fyraett, 14.9.2006 21:23:
---
UnityF, 14.9.2006 21:16:
vaavi on perätilassa
Toivottavasti päättää nyt viellä kääntyy että ei joutuis keisarileikkaukseen mitä pelkään kaikista eniten. masentaa.

---

Auttaiskohan pari kuperkeikkaa tms :(
[/q]

Toivottavasti, onneksi on viellä muutamia viikkoja aikaa kun se voi kääntyy itte kun nyt se on sillee että varpaat melkein suussa-asento. Mä niin toivon luonnollista synnytystä, pitää toivoo parasta. <3

Barona

Sonera

Nettiyhteys poikki duunis kolmatta päivää.. Paska alkaa valua niskaan kun ei voi oikeestaan tehdä mitään ja työpöytä alkaa olla post-it -lappujen peitossa Eli ens viikol onkin sit tuplasti hommia

elixiria

On vaan paha olla. Jotenkin tuntuu että lähiaikoina on tullut vaan koko ajan vastoinkäymisiä eteen. Ja alan vähitellen kyllästyy siihen.

Mut kaikkein pahinta on se, että en oo varma onko kaikki tapahtunut oikeesti vaan ihan sattumanvarasesti, vai hakeudunko mä jotenkin itse niihin tilanteisiin jotka sitten aiheuttaakin pahaa mieltä ja oloa...

No, oli miten oli, niin vois siltikin loppua jo tää jatkuva huonojen uutisten putki, ja välillä tulla jotain kivaa eteen.

Sonera

Nettiyhteys poikki duunis kolmatta päivää.. Paska alkaa valua niskaan kun ei voi oikeestaan tehdä mitään ja työpöytä alkaa olla post-it -lappujen peitossa Eli ens viikol onkin sit tuplasti hommia

perkele soitin hajos autosta*grr*

[q]Jusna666, 16.9.2006 07:10:
Joku setä päätti olla nokkela ja vaihtaa kaistaa suoraan eteen.
Etukulma paskana, uuteen vanteeseen naarmuja ja ajokausi todennäköisesti loppui siihen.
Nyt vituttaa niin paljon ettei veri kierrä. Jos parin viikon päästä availis puhelimen jos ois sitten jo sen verran piristyny että pystyy puhumaan ihmisten kanssa.
Miksei se voinu olla vaikka pahaa unta..?

Nyt se itkee parka tuolla parkkiksella kylmissään, eikä kukaan tiedä koska se on taas ehjä..
[/q]
Voi kusivittu!!!!!!!!!!!111

Yhyy, hajoon! Huomenna housenation ja mulla iha kauhee olo nyt, tuntuu että ois tulos kipeeks Ja univelkaaki on ainaki viis kiloo!

O