päivän :(

Back to häröily O

[q]astaroth, 12.9.2006 04:03:
---
kuuntelen polkkaa enkä edes tajua käyttää huumeita - - ja olen kasvattamassa yhtä pitkää tukkaa kuin juhgulla[/q]

Otan osaa :|

Mä oon vähä hukas mun elämän kans...

Kaikki näyttää taas menevän päin helvettiä. Viikonloppuna synttärini meni täysin pilalle ja niiden hauskuus oli samaa luokkaa kun yleensä hautajaisissa.
Tänään olin lähdössä kouluun ja olin jo junaasemalla kun tajusin, että olin jättänyt lompakon kotiin. Intercity junilla on hieman vaikeaa matkustaa pummilla, joten ei auttanut kun mennä takaisin kotiin. Siinä meni sitten yksi kurssi vituiksi ja pahimmillaan se tarkoittaa sitä että valmistumiseni siirtyy vuodella eteenpäin*dissaa*

Alkaa tuntuu aika rusentavalta työtaakka täl hetkel

A break plz?! *uuh**senkin*

Omaan taloudelliseen tilanteeseen juuri tekemäni talousarvio ja laatimani budjetti tuleville kuukausille ennen joulua irvistelee röyhkeästi päin naamaa.

ei sit tuu unta enempää, ei vaan sit millään..
..nooh, menen vasta yhteen töihin joten eiköhän tässä sit ehdi tekeen vaikka mitä ennen sitä ja tää kääntyy päivän :) puolelle..
ehkä

-hoas ei o vieläkään tarjonnu mulle kämppää (muutto 30.9)
-opintolaina ei o vieläkään mun tilillä
-kolme antibioottikuuria ei purru mun angiinaan. Ylihuomen erikoislääkärille ja leikkaus/ties mitä paskaa tiedossa (ja varmasti lisää menee rahaakin)
-ilmotin netin irtisanomisesta 5.9, ja virallinen irtisanomispäivä onkin sit 16.10. Et haistakaa vaan paska!
-ei kiinnostais syödä tätä määrää särkylääkkeitä, mut kurkkuu turvottaa koko ajan ja tuntuu tosi niljakkaalta :(
-tili varmaan taas miinuksella.. en uskalla käydä kattoon.

oon ihan uusavuton kun pitäs tilaa uus verokortti ja laskeskella tuloja yhteen

[q]Cjet, 12.9.2006 19:40:
---
Jocular, 12.9.2006 19:38:
Omaan taloudelliseen tilanteeseen juuri tekemäni talousarvio ja laatimani budjetti tuleville kuukausille ennen joulua irvistelee röyhkeästi päin naamaa.

---

teretulemast vaa joukkoon kummaan..
[/q]

Mjoo. Kohta vois oikeesti alkaa kattomaan halvempaa kämppää. Mutta ku vihaan muuttamista, enkä oo asunu tässä ku muutaman kk.

VUOKRATAAN SIIS KARVAINEN SOHVAPAIKKA KISSOJEN TRAMPOLIININA 290 /KK.

nyt se sitten alkoi.
kaksi työkaveria kipeänä.

se siitä ajatuksesta että olisin huomenna yrittänyt päästä aikaisemmin pois*justjoo*

[q]Cjet, 12.9.2006 17:19:
[/q]

Voi kuule et ole ainoo

Vituttaa nää "vastaan sit ku jaksan tai jätän kokonaan vastaamatta" ihmiset. Et kyl jos "kommentoin" niin odotan saavani vastauksen kysymykseen. Mut enivei be what you are, fs.

[q]bubbelgum, 12.9.2006 20:15:
Tän päivän sana on pettymys.
[/q]

Joo-o. Vois lisätä että oon aika paljonkin pettynyt varsinkin muutamaan ihmiseen, ja heidän käytökseensä.

Ja sen lisäks niin kasvohan tästä vielä illan ratoks oikeen mukava vitutus päälle. *släp*

Tän päivän sana on pettymys.
Oon pettynyt muutamaan tapahtumaan, ja ihmiseen.
Ja oon pettynyt myös itseeni.

[q]Cjet, 12.9.2006 21:43:
---
sunemon, 12.9.2006 21:36:
---
Cjet, 12.9.2006 17:19:

---

Voi kuule et ole ainoo

---

Pitänee siis perustaa Susi-Hukka-Kerho tjsp..
[/q]

Jep, ei täs oo paljoo enää muuta jäljellä

[q]sunemon, 12.9.2006 21:48:

Jep, ei täs oo paljoo enää muuta jäljellä
[/q]

positiivista kuitenkin --> Kun nyt kerta irtisanoin itseni enkä lähde Barcelonaan, nii tuun sit teille hiusmalliks. Eli älä viel peru sitä mun osalta.

[q]Cjet, 12.9.2006 17:19:
[/q]

Yeah, know the feeling. Kaikki tuntuis tökkivän ja pahasti*uuh*

[q]Super-Kerttu, 13.9.2006 17:49:
Mun rahatilanne on totaalisen perseestä.. Puoltoista viikkoo pitäis viel kitkuttaa parilla kympillä. Sit tulee palkka mut siitä jääkin kuukaudeksi käyttöön huimat parisataa. Visan omistan ja vois kai sillä osittain maksaa, mut nyt jo niin karseessa Visa-kierteessä, etten tiedä miten siitä pääsee pois. Muutto ja kaikkien huonekalujen osto vei mut totaaliseen vararikkoon..*nyyh* Miten helvetissä tämmösestä tilanteesta pääsee pois?
[/q]

Visa poikki ja muutaman kuukauden armoton säästölinja.

Kulta lähtee viikoksi pois. Iku tulee...

[q]Super-Kerttu, 13.9.2006 17:49:
Mun rahatilanne on totaalisen perseestä.. Puoltoista viikkoo pitäis viel kitkuttaa parilla kympillä. Sit tulee palkka mut siitä jääkin kuukaudeksi käyttöön huimat parisataa. Visan omistan ja vois kai sillä osittain maksaa, mut nyt jo niin karseessa Visa-kierteessä, etten tiedä miten siitä pääsee pois. Muutto ja kaikkien huonekalujen osto vei mut totaaliseen vararikkoon..*nyyh* Miten helvetissä tämmösestä tilanteesta pääsee pois?
[/q]

Ei nyt millään pahalla mutta aika moni joka joutuu elää sossun tuilla, elää joka kuukaus tolla sun mainitsemalla 200e. Sillä pärjää ihan hyvin ku karsii ylimääräset turhat menot pois. Suunnittelee päiväbudjetin etukäteen, ja pitää siitä kiinni.

Eli vastaus kysymykseen miten kierteestä pääsee pois. Elä yks kuukaus oikeesti tiukilla ja jätä kaikki turha hömppä veke. Ehkä ei oo kivaa, eikä tee mieli, mut kannattaa. Saa kerta heitolla sit asiat taas kondikseen.

Tietty jos elämäntapa on sellanen et pakko saada sitä sun tätä, ja käydä siellä sun täällä, ja niistä menoista ei suostu luopumaan, edes väliaikasesti. Niin sitten voit varautua siihen että se kierre jatkuu loputtomiin...

O