päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Olisin niin kiitollinen jos mulla olis kamala kiire töissä. Tai edes jotain tekemistä. :/
tulin just duunista, takana 15 h töitä, ja suunaton vitutus*poks*
Just nyt vihaan tätä maailmaa sen kieroja ja paskoja asukkeja.
Nähtävästi tällänen hyväuskonen tyttö ei tässä elämässä ota muuta ku turpaan kerta toisensa jälkeen.
I hate my job... 3-vuoroperkele since heinäkuu. Viikonloput onneksi vapaita. Joo, olen koulutustani vastaavassa työssä, mutta vuorotyöt hajottaa. Viimeiset pari kk onkin tullut aktiivisesti seurattua uusia hommia.
[q]domi, 13.9.2006 23:05:
Hei oikeesti, kuka tekis noi todnäk.laskennan tehtävät. Voin jopa maksaa :(
[/q]
tahotko et mä teen?
Maksu on 5809743e mut en takaa että mikää olis oikee, mut sitähä sä et nyt vaatinukkaa..
Miksi, miksi nään tälläsii päivän pilaavia unia joita jää taas kerran miettii koko loppupäiväks, unessa käytyjä keskusteluja eräässä perheessä, tulipahan käytyä sit sielläki, vaikkakin vain unessa, ja sit herää kylmyytee ja olo on ku painajaisen jäljiltä(klo 04:23). Ennen ei edes nähnyt unia, ja viimeaikoina taas vähä välii, ja sit ne pyörii yhen asian ympärillä, näitä keskusteluja kyllä haluaisi käydä, mut pitää kai vaa tyytyä tähä ku ei todellisuudessa oo mahdollisuutta käydä näitä keskusteluja. Nyt kaduttaa taas niin paljon tekemät virheet, tekemättömät ja kesken jääneet asiat. Järjellä tehdyt lupaukset sucks ass, kuunnelkaa sydäntä LOPPUUN asti, vaikka se ei olisi oma, se ei koskaan puhu turhaan.
Olipa tosi kiva Malmin excursio
Kurkku oli taas aamulla niin kipee ettei meinannut henki kulkee Nyt vaan normi kipee. Blaah
ihmisil bygii...
Jeah. Perjantai ja töitä.. Ja sit viel monta muuta asiaa mitkä pistää näin aamutuimaan melkein tippaa silmään.
[q](14.09 08:51) Rautainen piha-aita pysäytti törmäilijän matkanteon Rauhanpuistossa Porin Käppärässä viime yönä. Törmäys oli ilmeisen kova, sillä henkilöauto puski melkein kokonaan aidan läpi. Ajaja oli häipynyt, kun poliisi saapui paikalle. Osia aitaan jämähtäneestä autosta löytyi myös keskustasta, missä menopeli oli törmännyt toiseen henkilöautoon Länsipuistossa. Tien varressa pysäköitynä ollut auto lensi törmäyksen voimasta viisi metriä eteenpäin.[/q]
Arvata voi kenen autoon se tuolla Länsipuistossa osui...hieman harmittaa.
Vituttaa kun mun on niin vaikee päästä aamulla ylös Oon lusmunnut kaikki aamuluennot tältä viikolta. Tänään piti nousta ylös 6.55, ja olinkin pistänyt herätyksen 7.55 enkä oo vieläkään päässyt lähteen ku jumitan täällä kotona..
Paskaa, paskaa, paskaa ja vähän vielä paskaa, tänne vaan kaikki! Eihän sitä täällä päin oo taas näkyny vähään aikaan !!!!!
[q]bubbelgum, 14.9.2006 14:27:
Miks pitää olla niin helvetin vaikeeta sanoa ääneen mitä ajattelee, ja kysyä niitä asioita joihin oikeesti vastauksen haluaa...
[/q]
koska se on elämä*uuh*
Ai...Töihin.....*toktok**igor**nyyh*
vaavi on perätilassa
Toivottavasti päättää nyt viellä kääntyy että ei joutuis keisarileikkaukseen mitä pelkään kaikista eniten. masentaa.
antti tuisku laulaa maikkaril :_(
[q]bubbelgum, 14.9.2006 14:27:
Miks pitää olla niin helvetin vaikeeta sanoa ääneen mitä ajattelee, ja kysyä niitä asioita joihin oikeesti vastauksen haluaa...
[/q]
Sanoisin että niihin kysymyksiin ei ehkä oikeasti haluakaan vastausta... Kyllä se kysymys sitten sieltä suusta putkahtaa kun sitä vastausta oikeasti haluaa tarpeeksi. Siihen asti ihminen kuvittelee että on parempi elää epätietoisuudessa.
S*atanan suomen mm-jääkiekko joukkue, kun ei osaa pelata :(
loppus alkoholi :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- ...
- 1,566