päivän :(

Back to häröily O

Hmm, stressiä.

Olen jollain ihmeen tavalla onnistunut hommaamaan itselleni kunnon räkätaudin näin koulujen alkamisen kunniaksi. Sen lisäksi eräs idiootti bussikuski sattui tänään olemaan myöhässä seisottaen meikäläistä ainakin 20minuuttia bussipysäkillä - yllättäen juuri pahimman sademyräkän ollessa kohdalla.

Kesä on nyt siis virallisesti ohi, joten ensimmäisten syyssateiden kunniaksi piti toki hommata oikein syysflunssakin

aina ei voi voittaa

Ahdistaa...

jeesus krist naiset ovat vaikeita... sanoo yhtä, ajattelee toista. oisko hyvä jos vittu vaan sanois mitä ajattelee

Julkinen terveydenhuolto. *toktok* No ei periaatteessa pitäisi valittaa kun se on suomessa kuitenkin "suht" ilmasta ja aika etuoikeus moneen muuhun maahan verrattuna. Mutta ei se vaan oikein silti toimi. Ainakin nyt tuntuu siltä.

No happy thoughts today. It's raining, outside the house and inside myself..

Viime yö meni riidellessä ja nyt on huonot fiilikset + kauhee väsy Pitäis hoitaa kaikki asiatkin tänään.....

joudun lähtee vuorokaudeks metsään, -joo siis myös yöksi

Mä en jaksa olla koko ajan jotenkin kipeenä...

"Miksei mulle ole kerrottu tästä, miksei mua ole informoitu, miksen ole saanut olla mukana päätöksessä, miksei minua ole haluttu kuulla, miksei minun kommentteja oteta huomioon, miksi olette tehneet näin huonoja päätöksiä, miten ajattelitte hyvittää minulle sen, että ette ole kuulleet minua, miten minä voisin tehdä elämänne vielä vähän vaikeammaksi?"

- No kuule, ARVAAPA, miksei sulta ole kysytty mitään!
Liittyiskö tohon sun asenteeseen jotenkin? Mutta kiitos, tosi kiva, että saadaan kärsiä susta nyt jälkikäteen ja olet ottanut asiaksesi pilata jokaisen päivämme jankkaamalla samaa paskaa. Mielipiteesi eivät merkkaa meille yhtikäs mitään. Yritä elää sen kanssa.

Pyykit jäi pesukoneeseen yöx*hmph*Pesulasta meni sähköt pois klo 21 ja kone ei ollu viellä lopettanu...ja nyt pyykit kiikissä siellä aamuun asti*eiei*

Auton jarrulevyt ja jarrupalat on kuulemma ihan finito, runsas milli jäljellä paloista. En halua edes tietää kuinka kalliiksi tämäkin huolto tulee.

Samaa paskaa...eri päivä

Mikä v****u mun kämpässä haisee? Ihankun ois roskis viemättä, sellanen snadisti mätä haju mutta siis olen siivonnut, ei oo mitään pilaantunutta ruokaa missään, täällön ihan siistii Tää haju on ollut jo pari vkoa ja aika ajoin sen huomaa.. siis missä vika????

[q]Söpö-Katja, 16.8.2006 16:22:
Mikä v****u mun kämpässä haisee? Ihankun ois roskis viemättä, sellanen snadisti mätä haju mutta siis olen siivonnut, ei oo mitään pilaantunutta ruokaa missään, täällön ihan siistii Tää haju on ollut jo pari vkoa ja aika ajoin sen huomaa.. siis missä vika????
[/q]

viemärit?

töitä, töitä ja töitä, eikä yhtään huvituksia*nyyh*

[q]-Santtu-, 16.8.2006 16:24:
---
Söpö-Katja, 16.8.2006 16:22:

---

viemärit?
[/q]

Mut tää haju on siis keittiössä, mutta ei oo viemärinhajua, vaan sellasta mätää hajua.. eka luulin, että se tulee naapurista, mutta tuskin.. oiskohan mulla kuollut jonnekin jääkaapin taakse joku hiiri?

Ihan paskana*uuh**poks**poks*

[q]Söpö-Katja, 16.8.2006 16:25:
---

Mut tää haju on siis keittiössä, mutta ei oo viemärinhajua, vaan sellasta mätää hajua.. eka luulin, että se tulee naapurista, mutta tuskin.. oiskohan mulla kuollut jonnekin jääkaapin taakse joku hiiri?
[/q]

onpas outoo..ehkä siellä mätänee tosiaan jotain jossain minne et nää
kutsu talonmies tai joku vastaava apuun, tai kysy muilta talon asukkailta jos nekin haistaa jotain jos se sittenkin tulis naapurista..

O