päivän :(

Back to häröily O

http://www.kulkukoirat.com

Vetää mielen aika matalaksi.

Olen kipeä. Yhtäkkiä vain iski kurkkukipu pe-la-yönä. Eilen sitten vain kurkkukipua ja vähän niiskuttamista. Tänään aamulla... Nenä täysin tukossa, väsymys, voimaton olo, koko kropan kattava lihassärky. Inhoan kipeänä olemista. Varsinkin kun eilen ja tänäänkin olisi tehnyt niin mieli lähteä tanssimaan. Vaan enpä sitten lähteny. :(
Inhottavin olotila on kun ei jaksa edes kauppaan. Mieli tekisi ulos, mutta ei jaksa.
Iltaa kohden olo on piristynyt mutta järki käskee olemaan kotona. Kipeänä olo vangitsee kotiin, sellainen olo tulee joka kerta. Kotona vankina vaikka ei oikeasti olekkaan. Inhoan tätä! Kavereilla oli tänään krapula ja valittivat sitä. Olisivat onnellisia, se loppuu yleensä iltaa mennessä ja viimeistään huomenna on ohi. Tämä ei toivon mukaan jatku useampaa viikkoa.

Lisäksi nyt on niska tosi kipee kun se jäbä piti mua lukolla pään ympäri

[q]Steven Hoaks, 13.8.2006 20:06:
Jos tunnet sitä yhtään niin tiedät että se varmaan nauraa koko asialle jos mainitsen jotain tollaista
[/q]

No sitten siitä voi varmaan ilmoittaa viranomaisille? So not, jos pistää välit poikki sen seurauksena. Ei kuulosta kummoiselta kaverilta muutenkaan.

vittu, huomen pitää ettii opiskelupaikkaa... säätö

[q]Epailija, 13.8.2006 20:09:
---
Steven Hoaks, 13.8.2006 20:06:
Jos tunnet sitä yhtään niin tiedät että se varmaan nauraa koko asialle jos mainitsen jotain tollaista

---

No sitten siitä voi varmaan ilmoittaa viranomaisille? So not, jos pistää välit poikki sen seurauksena. Ei kuulosta kummoiselta kaverilta muutenkaan.
[/q]

Joo vahingonteosta rikosilmotus ellei kaveri korvaa.

[q]Steven Hoaks, 13.8.2006 20:14:
Kämppiksen broidi Joten en sanois kaveriks... Oma sanavalinta nyt oli vähän hämärä
[/q]

No sittenhän kynnyksen rikosilmoituksen tekemiseen pitäisi olla vieläkin matalammalla.

tulipa paska olo, oikeasti paska olo ton leffan jälkein (unelmien sielunmessu)

huh

Harmittaa niin vietävästi et olin eilen niin laiska etten jaksanu kanniskella tietokonetta autoon kun lähdin tänne maalle :/ Tosin lohduttaudun sillä, ettei mulla ois vielä ollu mitään uusia hienoja pelejä pelattavaksi uudella koneella et sinänsä et kauheasti menettäny.

[q]Rubicon, 13.8.2006 21:47:
Ihan paskana*uuh**poks**poks*
[/q]

jepp.paskaa sataa niskaan kuin ollessa sisällä 180astetta käännetyssä huussissa.*pökr**poks**uuh*

Vittuku jääkaappiin ei mahdu juotavaa :( Ei pysty juomaan lämmintä siduu...

Jatkot on pelseestä ellei oo kylmää juomaa. Onneks on jääpalat toki

[q]Steven Hoaks, 13.8.2006 17:02:
Idiootti kaverin piti vähän ruveta kännipäissään tappelee ja sivussa sitten reppu lens mäkeen ja kameran linssi paskaks 600e romuna... Ja kamerakin meni joka nurkasta naarmuseks... ETTÄ KIITTI IHAN VITUSTI!!
[/q]

Tällaisia tilanteita varten kannattaa ottaa kalliille tavaroilleen arvotavaravakuutus.

Kannattaa muuten huomauttaa tälle kämppiksen broidille siitäkin, että pudotettu kamera on aina pudotettu kamera. Vaikka rungosta ei näennäisesti olisikaan mennyt mitään rikki, niin käytännössä juuri ton pudotuksen takia se saattaa myöhemmin laueta käsille tavalla tai toisella.

Meni viikonloppusuunnitelmat uusiksi

[q]SyndroDome, 25.4.2008 23:17:
Noh noh? Mitä se kiukkuaa
[/q]
No oli ihan kamala päivä. Oli se Annan oikeudenkäynti ja olin siellä...*uuh* Mut onneks se on nyt ohi, enkä toivottavasti nää sitä hirviötä enää ikinä ainakaan vapaana tai elossa.

Maanantai
Kiire

Nyt ei pysty kyl tähän yhtään

Nenän iho rikki. Yskittää, niistää pitää koko ajan. Kuumetta vaivaset 37.2. Ei haluaisi vain istua kotona, mutta järki sanoo että yritä parantua nyt rauhassa. Huomenna kuitenkin pakko mennä koululle sinne pirun kesän valinnaiskurssille. Argh. Ärsyttää olla kipeä!

miksi maailma ei pyöri mun ympäriläni? Miksi?
Miksi minä joudun sopeutumaan muiden aikatauluihin, eivätkä he minun. Olisi niin paljon helpompaa..

Hammaslääkäris tänää: piti korjata vaan vähän vanhaa paikkaa-> vanhan paikan alta löyty pelkkää ilmaa -> hammas "sortui" -> pora osui hermoon -> lisää piikkiä -> nyt koomassa kotona

mä niiiiiin vihaan hammaslääkäris käyntii

Harvinaisen [o]huono[/o] paska päivä ollut tänään

[q]Kanelli, 14.8.2006 15:22:
miksi maailma ei pyöri mun ympäriläni? Miksi?
Miksi minä joudun sopeutumaan muiden aikatauluihin, eivätkä he minun. Olisi niin paljon helpompaa..
[/q]

Tee jutut yksinäs, niin ei tarvi sopeutua.

O