päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]mku,
tuo elektrooninen raha halutaan aikanaan yhdistää biometriseen henkilökorttiin, jollainen halutaan tietenkin kaikille kansalaisille.
[/q]
Ja arvatkaa kaikki vaan, onko Suomi ensimmäisenä lähdössä tohon mukaan EU:n ikuisena mallioppilaana? Tässä maassahan on paljon ns. kunnon kansalaisia, jotka ovat jo ilmoittautuneet vapaaehtoisiksi antamaan viranomaisille dna-näytteensä, koska "eihän kunnon kansalaisella voi olla mitään salattavaa".
Eihän?
[q]Enkeli, 10.8.2006 17:14:
Vois nostella tyyppei pitkin seinii....*dissaa*
[/q]
Tarviks apuu?
Päivän ruokailu
Keittopäivä,joten söin vaan salaattia koska en keitoista pahemmin tykkää.
No otin sit juustosalaattia myös ja se juusto oli jotain vahvaa kauheen pahaa juustoa,eli jäi syömättä.
Sitte siin salaatis oli viel suolakurkun paloja,en voi sietää niitä ja sit yks meni mun suuhun vahingos ja meinasin oksentaa... *pökr*
No aattelin et vedän ison sämpylän ku ne oli tuoreita, eka purasu ja suuhun tuli kauhee kumina köntsä *pökr* hyi helvetti! meinas taaks oksu lentää...
kylläpä nyt on hyvä olo,kauhee kasa purkkaa vaan suuhun et ne maut lähtis pois
7h töitä ja viel eessä ja meinaa nukahtaa.. Sit kaikki vaan on jollain joululomalla ja mä kökin duunis
treenit meni taas ihan perseelleen mikään ei onnistu ja tunrhautuu ku tietää että osaa mutta ei keskity olennaiseen ja roiskii vaan menemään *toktok*
Vedin tänää komeet lipat pyörällä. Yllätävän vähän damagee tuli näin loppujen lopkuks mut, leuassa ja poskessa kivat vekit, leuka rutisee/ratisee ja kiva päänsärky tuli työpäiväksi.
Nyt vasta muistin, että se perkeleen F1-auto tulee pyörimään pitkin Helsingin katuja SAMAAN AIKAAN, kun mä istun kattomassa Miami Viceä tennarissa!
PERKELE!
[q]sune, 10.8.2006 18:51:
Tää on niin paskaa tää elämä. En olis kyl ihan tällästä odottanu kymmennen vuotiaana, kun halusin niin olla iso ja päästä pois iskän ja äiskän helmoista.
[/q]*lohduttel* Jos se olis sitä mitä sä 10-vuotiaana odotit, sä olisit silti pettynyt, koska sä olisit saavuttanut unelman ja sulla ei olisi unelmoitavaa. Nyt sulla vois olla.*piis*
Homma kusee taas tosi kivasti Kiitos, kun lupauksia ei osata pitää ja feidataan hymyssä suin
[q]ezzy, 10.8.2006 18:22:
---
Zeratul,
---
Tiksi menee kyllä kokoajan huonompaan suuntaan. Ajelin tossa entisen kämpän ohi Jokiniemessä ja bussipysäkit jne tuhottu täysin ja tagipaskaa täynnä. Ei tollasta ollu siellä sillon ku mä asuin siellä pari vuotta sitten :(
[/q]
Ihan perussetti: kaikki paskaks vaan mikä ei oo omaa.
Loman paskin päivä.
Oma lukunsa. Paljon mutten tod tarpeeksi tähän nälkääni.*uuh*
Tuntuu pahalta kun ei osaa auttaa toista
Tajusin optimismin inhottavuuden pettyessäni jälleen kerran. Mun viesteihin ei vastattu enkä saanut selitystä. Koko päivä oli muutenkin armottoman paska, ja nyt olen herännyt ajatuksiini neljän tunnin sisään viisi kertaa ja alkais vähännoinniinku tympäsemään.
päätä särkee, väsyttää, pyörryttää
[q]Mikki, 11.8.2006 00:29:
Nyt vasta muistin, että se perkeleen F1-auto tulee pyörimään pitkin Helsingin katuja SAMAAN AIKAAN, kun mä istun kattomassa Miami Viceä tennarissa!
PERKELE!
[/q]
Eli ne ihmiset, jotka menee sitä katsomaan, ei tajua hyvän päälle :)
Mä voin kyl mennä kattoon Miami Vicee sun puolesta.
Huomen tiedos äitipuolen tyttären hautajaiset.. ei o kivoi tapahtumii.. ja varsinki ku on nuori ihminen kysees..
työnteko on perseest :( varsinki jos joutuu koko viikonlopun tehä töitä
[q]Fyraett, 11.8.2006 09:43:
työnteko on perseest :( varsinki jos joutuu koko viikonlopun tehä töitä
[/q]
rahaa se vain on;) iloista mieltä*pus*
väsyttää
- « Edellinen
- 1
- ...
- 298
- 299
- 300