päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]lunake, 29.7.2006 19:14:
Kaikki kamut sit päätti lähteä maailmalle viipottamaan joten jää Ihana väliin..
[/q]
Eiköhän täältä possuillekin löydy seuraa, jos vähän kyselet...
[q]Avernian, 29.7.2006 19:53:
---
lunake, 29.7.2006 19:14:
---
Eiköhän täältä possuillekin löydy seuraa, jos vähän kyselet...
[/q]
Noni tytöt ja pojat! Possuliini kaipailee Ihanaseuraa!
Ikäviä unia En saanu pitkästä pitkästä piiiiiitkästä aikaa oikein nukuttua... Mut se että mä ylipäänsä näin ikäviä unia meinaa sitä että on käsittelemättömiä asioita, ja onneks ne unet oli teemojensa suhteen aika selkeitä.
no voi helvetin kuustoista. katselin just tuossa tilitapahtumia netissä...näköjään on tullut osteltua jos jonkinmoista drinkkiä baarissa vappuna. ens kerralla jätän kyllä visan suosiolla kotiin!
[q]pirpeli, 30.7.2006 20:45:
Iski pienimuotoinen masennus. Ihan kirkkaalta taivaalta.PAM vaan.
[/q]
[q]astaroth, 30.7.2006 00:09:
loma loppui. vittu mä vihaan mun duunia :(
[/q]
2nd that...
viimeinen lomapäivä käy vähiin ennen kuin loppuu.
Oli taas niin paska päivä töissä, että tekis mieli posauttaa joku :(
Rentoa seutua tääki sit on:
"Vantaan Tikkurilassa sijaitsevassa ravintolassa ammuskeltiin varhain aamuyöllä. Ammuskelussa loukkaantui 25-vuotias mies...
...Ampumavälikohtaus sattui noin kello 2 Pub Hertas -ravintolassa, jossa oli tapahtumahetkellä noin 50 asiakasta."
Jep, jep. Lähettiin frendejen kaa himaan puol kahentoista maissa, eli hajurakoa mukavasti parisen tuntia. Ja mä ku luulin et tääl ois turvallista asua.
Monen asian summa..
[q]mikkihiiri, 9.8.2006 17:03:
Suoraan sanottuna vituttaa olla täällä Skotlannissa. Duuni on paskaa, asuinpaikkani on paskaa ja nää saatanan juntit ovat paskaa. Onneksi enää 17 aamua ja sitten karistan Länsi-Skotlannin tomut jaloistani. Turistina voinen tulla takaisin, muttei ikinä asumaan. Ei ikimaailmassa.
[/q]
Hehe, samat sanat sanoin lähtiessäni Irlannista muutama vuos sitten :)
Heräsin tuntia liian aikasiin töihin vahingossa, eikä nyt tuu enään uni :(
[q]Zeratul, 10.8.2006 17:28:
Rentoa seutua tääki sit on:
"Vantaan Tikkurilassa sijaitsevassa ravintolassa ammuskeltiin varhain aamuyöllä. Ammuskelussa loukkaantui 25-vuotias mies...
...Ampumavälikohtaus sattui noin kello 2 Pub Hertas -ravintolassa, jossa oli tapahtumahetkellä noin 50 asiakasta."
Jep, jep. Lähettiin frendejen kaa himaan puol kahentoista maissa, eli hajurakoa mukavasti parisen tuntia. Ja mä ku luulin et tääl ois turvallista asua.
[/q]
Tiksi menee kyllä kokoajan huonompaan suuntaan. Ajelin tossa entisen kämpän ohi Jokiniemessä ja bussipysäkit jne tuhottu täysin ja tagipaskaa täynnä. Ei tollasta ollu siellä sillon ku mä asuin siellä pari vuotta sitten :(
[q]Enkeli, 10.8.2006 17:18:
Ei kiitti, kyl mä pystyn tän handlaa eikä kysymyksessä ollut minä vaan kultani...
Mun kultaa ei loukkaa kukaan, p**kele!
[/q]
No tottakai mä tiiän et sä pystyt handlaa. Ja sun kultaa ei muuten loukkaa kukaan!!
[q]Jusna666, 10.8.2006 17:19:
---
Enkeli, 10.8.2006 17:18:
Ei kiitti, kyl mä pystyn tän handlaa eikä kysymyksessä ollut minä vaan kultani...
Mun kultaa ei loukkaa kukaan, p**kele!
---
No tottakai mä tiiän et sä pystyt handlaa. Ja sun kultaa ei muuten loukkaa kukaan!!
[/q]
kiitti pojjaat mut kyl mie osaan pitää ittestäni huolen
En voittanukkaan 4 millii lotossa:( 1 ja varanumero oikein :(
Näin juuri aivan ihanaa ja suloista unta... Sitten heräsin pimeässä ja kun jäin hetkeksi miettimään näkemääni se kaikki muuttuikin painajaiseksi Asiaa ei yhtään helpota se, että tiedän tästä eteenpäin aamujen muuttuvan aina vaan vaikeammiksi ja vaikeammiksi..
söin eilen mexicana-pizzan ja poltin kieleni
kaksi tappiota putkeen fudiksessa *kyynel* x( ei oo helppoo
Töissä on hiljasta ja tylsää. Ja ku on hiljasta ni aika matelee. En saa perkele ees nimilistoi tehdä, ja niitä nyt on kesäaikana PALJON. Ja nimilistojen tekeminen on siis paskinta duunia ever.
*kahvia hörps ja klubbarin lukemista*
[q]Foxmagon, 9.8.2006 00:51:
Ois ehkä ison halin tarpeessa.
[/q]
ISO niin iso että kaikki muut halit on tarkasteltavissa vaan mikroskoopilla...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- ...
- 1,566
- Seuraava »