päivän :(

Back to häröily O

Oon taas kipeä, varmaan kymmenennen kerran tänä vuonna!!
Nyt on jopa oikein muutakin oireita kuin kohonnut lämpö - yskittää ja nenä on tukossa. Harmi sinänsä, koska olen tämän vuoden puolella ostanut niin monta pulloa Nasolinia, ettei ne apteekissa enää myyneet sitä mulle Siihen kuulemma jää koukkuun, jos sitä käyttää pitkiä aikoja. Nyt mä sit vieroittelen itseäni siitä täällä, ehkä tämä "flunssa" onkin vain kauheat reflat Onneks anto mulle hyvän vinkin et jos oikein rupee tekeen mieli vetää niin kantsii suihkauttaa keittosuolaliuosta onteloihin Huh huh.

Kävin aamulla vessassa, käänsin vesihanaa pestäkseni kädet ja siitä kraanasta lähti syvälle mun vasemman peukunkynnen alle kunnon pala superterävää teräskuorta... aiai. Heräs ainakin nopeeta jos ei muuta.

[q]ottonivus, 2.7.2009 17:44:
Pankkikortti kopioitu ja tili tyhjennetty*eiei* Ihan hiukan kyrsii ja närästää prkl.
[/q]

Miten tää käytännössä tapahtuu?
What goes around comes around - rosmolle tuo kostautunee hyvinkin pian.

[q]
Ei tuo kemiallinen uni kyllä houkuttele, liian paljon ennakkoluuloja kyseiseen asiaan. Ennen minulla olikin oikein, ehkä liiankin, hyvät unenlahjat. Tuli nukuttua sikeästi, putkeen ja pitkään. Nykään on hieman toinen ääni kellossa. Lääkärissä kävinkin, tosin pitkän sairastelun johdosta. Jotain kyllä löytykin, mutta ei ihan liippaa ko. aiheen läheltä.

Itse olen yrittänyt monasti reipasta/hidastempoista liikuntaa ennen nukkumaanmenoa, tosin aivan päinvastaisella kokemuksella. Sen jälkeen tuppaa valvomaan vielä sen 2-3h helpostikin.

[/q]

Kyllä siis mullakin se liikunta piristää suorituksen jälkeen, mutta jos sä liikut päivällä sen jonkun reilun tunnin itsesi lähes paskaksi, niin kyllä sitten illalla pitäisi sen unen tulla helpommin.
Ja jo se liikkuminenkin syventää unta sen verran, että vähemmällä yöunella pärjää paremmin.

Sitten yks konsti on mitä mä vielä käytän: laitan herätyksen jo illalla valmiiksi, joten mun ei useaan tuntiin tarvitse katsoa kelloa ennenkuin nukahdan eikä näin ollen tarvitse stressata siitä, paljonko se kello oikein taas on.

Mä en tuosta "kemiallisesta unesta" oikein tiedä, Imovanethan ovat nukahtamis/ahdistuslääkkeitä.. ja todella pienellä annostuksella en ole huomannut unenlaadussani mitään eroa normaaliuneen. Eikä se tarkoita, että sun tarvis niitä jokapäivä syödä vaikka reseptin hankkisitkin, varmaan sekin helpottais stressiä kun sais edes sillon tällöin nukuttua hyvin ja valvoessakin tietäis, että apu on lähellä jos uni ei millään tuu ja aamulla pitäis jaksaa.

[q]Wolverine, 13.3.2008 18:33:
---
sativa, 13.3.2008 17:27:
.....

---

ei kukaan täysjärkinen kuuntele YÖ-yhtyeen tuotantoa et älä luokittele normaaliks sen perusteella.
[/q]

*tirsk**iloinen*

Oksettaa ja väsyttää...
Ja viimeinkin kun ajatteli pääsevänsä nukkumaan menen omaan huoneeseeni, ja huomaan peittojen järjestyksestä että samassa solussa asuva tyttö on "NUKKUNUT" sängyssäni pe-la erään pojan kanssa! *poks**hmph* ... Mikä ihmisiä vaivaa...

T: Lakanoiden tuulettaja

Ollu nii järjetön koulustressi viimeaikoina, että en meinaa saada nukuttua, herään tosi aikasin vaikkei edes tarvittis ja hermo menee ihan pienimmästäki jutusta. Meinasin saada aamulla itkupotkuraivarin, kun en löytänyt mun mustaa paitaa... o_O Ei tämä stressi sovi ihmiselle. No, onneks oon ollu sentäs terve enkä kerran kuus kipeenä, mitä olin työskennellessäni epämieluisassa ja kiireisessä duunipaikassa.

Masentaa vaan ihan käsittämättömän paljon niin moni juttu. Just tämmöisellä surullisella fiiliksellä lähtisin normaalisti monen tunnin kävely/haahuilulenkille kelaileen, mutta olempa pienessä flunssassa joten annan vitutuksen maksimoitua junnaamalla sisällä yksin koko päivän, jo toinen putkeen. Melkein tekis mieli vetää pienet gänät, mutta en oo elämäni aikana kertaakaan dokannut yksin himassa joten en uskalla nytkään. Jaksaiskoha sitä baariin, hmmm.

[q]Arsk4_, 19.11.2009 22:53:
---
aiduu, 17.11.2009 14:18:
http://www.vartti.fi/artikkeli/040b4422-7790-43d8-b2dc-5be912e35af7

:((((((((((((((((((((((((((((((((((((

---

Siis mitä helevettiä!?!? Ei voi ymmärtää tommosta
[/q]

Mun täytyy nyt kyllä sanoa, että vaikka tajuan miten inhottavasti ja moraalittomasti kyseistä ilmaista mehua jakavaa naista oli kohdeltu, niin kyllä mua naurattikin tää artikkeli. Ja olis naurattanu ainakin viimeistään jälkeenpäin, jos olisin ite ollu kyseinen maskotti.

Toivottavasti sille ei käyny pahasti kummiskaan.

E. Tais olla tuo eka hymiöjono näin jälkeenpäin ajateltuna sarcasmia.

[q]kinderi, 15.12.2009 16:55:
Ihan järjetön hammassärky, panacodin kanssa ollaan taas ihan parhaita kavereita<3
[/q]

Mihin lääkkeisiin ne antaa reseptin hammaslääkärillä? Kauan on välillä vaivannu yks hammas(/hampaita?), enkä oo jotenkin "muistanu" varata aikaa. Tuskin pelkkä poraus riittäs...

[q]Freja, 8.2.2010 15:42:
alle kuukauden käytössä olleet farkut ovat jo löysät eivätkä istu kunnolla.

Vittu just ostin ne! Mul ei ois oikeen rahaa laittaa 80e tost noi vaa jälleen uusiin farkkuihin joissa tuntisin oloni hyväksi.

Oon vittu lörppähousu sitten ainakin seuraavan kuukauden.
[/q]

Onko sulla ompelukone? Ite oon kova kaventeleen housuja, tosin aina on pieni riski että haarukkaan muodostuu niin kutsuttu 'camel toe', mutta useimmiten selviää ilman.

Eilen teki sama kaveri oharit about kolme kertaa (kiva, että muutat mieltäsi ilmoittamatta minulle). Sit menin semmosen ystäväpojan perässä baariin ja sen kaverin uusi nainen, jonka näin ekan kerran, oli aivan naurettavan mustasukkainen. Loppupeleissä en olis saanut enää puhua mun kaverille mitään, kun se muija lähetti semmosii häränsilmii että oksat pois. En oikein osaa käsittää, koska yritän aina suhtautua ihmisiin positiivisesti ja juttelin kaikkien kanssa tasapuolisesti.
Lisäks siinä samassa baarissa oli muutenkin niin tosi vittumaisia ihmisiä... Kerääntyy jatkuvasti paskaa niin paljon niskaan, vaikka mitään en ees tee, että ei olis ihme jos vielä pimahdan ja pamautan seuraavaa mulkkua turpaan.

E. En kyl oikeesti harrasta / kannata tommosta alkukantasta menoo.

E2. Onneks mun päivää piristi ees vähä ihan käsittämättömän epäonnistunut tatuoinnin suunnittelu. En kerro, että mitä tosta piti tulla, mutta lopputulos näyttää kahdella jalalla kävelevältä sudelta, jolla etutassut sojottaa eteenpäin kuin unissakävelijällä. Kuukin on taustalla.

Oon töissä kansallisella hampurilaisketjulla ja mua v*tuttaa yli kaiken mun esimieheni, mua muutaman vuoden vanhempi female. Aiemmin hän oli vain vuoropäällikkö, jolloin tulimme ihan hyvin toimeen, mutta nykyään ravintolapäällikkönä hän on ottanut minut silmätikukseen.

Jatkuvaa huomauttelua, valittamista, pätemistä asioista, josta hän ei kellekään muulle valita.*senkin*

Minä en saa käyttää hajuvettä, silti esimieheni kaveri, vuoropäällikkö, haisee usein kuin rankkitynnyri. Hänelle asiasta ei huomauteta, minun muutama suihkaus tekee esimieheni pään kipeäksi?

Yhdellä on kielikoru, yhdellä smiley. Itse jouduin luopumaan minimaalisen pienestä huulilävistyksestäni. Sama hygieniariski kaikki reiät ihossa on? Ja imagokysymys, näkyyhän se smileykin varsin hyvin. En kuitenkaan jaksanut vääntää ja kääntää vaikka mieli teki.

Myönnän, en ehkä aina jaksa noudattaa sääntöjä niin kirjaimellisesti mutta ei tee niin itse omistajakaan - viisas pääsee vähemmällä ja nopeus on valttia pikaruokapaikoissa.

Tänään sain huudot siitä, kun wrappia tehdessä en levittänyt majoneesia lätylle (omistajakin tekee näin, huomattavasti nopeampaa ja ei varmasti vaikuta makuun mitenkään). Se, että muut tekevät VÄÄRIN eivät kuulemma oikeuta siihe, että itsekin voin niin tehdä.
Sit se kyttää aina salaa mitä mä siellä teen, kai mä nyt hei osaan "kaiken" kun oon ollut siellä 1,5 vuotta töissä eikä työssäni oo entisellä pomolla ollut ikinä valitettavaa
Muutenkin hoidan hommani ja palvelen asiakkaita ystävällisesti ja tehokkaasti, mutta kas vain montako vuoroa olin ensi viikolle saanut ; NOLLA! Piristi kyllä päivää niin totaalisesti kun muutenkin uin taloudellisessa ahdingossa. Huoh.

Pitäis varmaan vetää rastat pois ja ruveta kuuntelemaan YÖTÄ niinkuin normaalitkin ihmiset ja tulla hyväksytyksi!

hommii vaan niinpaljo rästis et hirvittää

tahtoo kaikkuun, muttei pääse :(

En jaksa.

flunssa :(

mensuunituulet puhaltaa, käsittämätön vitutus ja maha kipee kaveriki pettänyt luottamuksen about kolmannen kerran, joten se on vähän sille niinkuin good-bye...meen varmaanki sitten yksin dokaan jonnekin ku ei täällä kuumas kämpäs jaksa olla

Huolestuttaa niin perkeleen paljon, kun näin itsetuhoisuuteen taipuvaa ystävääni tänään... Voimia niin sydämen täydeltä hänelle!! *sydän*

O