päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,533
- 1,534
- 1,535
- 1,536
- 1,537
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Päätä särkenyt jo tiistaista asti ja mitkään särkylääkkeet ei auta!
Voi kun tuo meidän Arttu-kisu parantuisi jo, alkaa uuvuttamaan kun pitää herätä aikaisemmin antamaan sille lääkkeitä ja ruokaa ruiskulla, ja nukkumaankin olen päässyt tällä viikolla joka päivä normaalia myöhemmin samasta syystä.
Huomenna taas tentti..Enkä ole vielä aloittanutkaan lukemaan..*igor*
Tää on kyl päivän :(((((((((((((((((((((((((((((( mut näissä fiiliksissä ei oo kyl kiva lähteä viikon mittaiselle työreissulle. Katotaan, onko enää duunia tallella kun palaan.....
VOI VITTU.
Pirun netti ei toimi vielläkään. Nyt on verkkokortti olemassa, mutta kone ei nää meiän langatonta*grr*
koko päivä oli helvetin jees, kiitos kreetalle ja mikolle seurasta ja päivän piristämisestä.
Mut nyt on jotenkin vaan niin paska/väsyny/huono/ahdistava olo..
Ootin eilen mailia. Sitä ei tullu.. WHY?! No joo ehkä ihan hyväkin, ettei tullu, kun ei ollu nettii toiminnassa. Duunissa en oikeen taas pysty rupee kirjottelee mitään yksityistä
---
Työkkäri lämmäs 2 kk karenssin....että näin...rahaa tulee siis ens kerran Joulukuussa. KIITOS MOL JA METALLILIITTO!!!! Perkele! *toktok*
---
Jeh, mä sain 3kk. Ois varmaan pitäny myydä muksut ni ois voinu jatkaa töissä.
Kyllä nää systeemit vaan toimii ja hienosti tässä maassa.
3kk pamahti tännekin kiitos kusipäisen työnantajan lausunnon. Tässä sitä sitten ollaan ja ihmetellään millä maksellaan asuntolainaa yms...alkaa olla pinna siinnä kunnossa muutenkin kiitos koko tämän vitun vuoden ettei mitään rajaa eikä määrää....
Työkkäri lämmäs 2 kk karenssin....että näin...rahaa tulee siis ens kerran Joulukuussa. KIITOS MOL JA METALLILIITTO!!!! Perkele! *toktok*
Jeh, mä sain 3kk. Ois varmaan pitäny myydä muksut ni ois voinu jatkaa töissä.
Kyllä nää systeemit vaan toimii ja hienosti tässä maassa.
Tää on sellanen :( / :) - juttu
Oon kipeenä mikä on tietty mälsää. Olin viimeviikollakin kipeenä ja tauti uusi damin matkan jälkeen(onneks siellä olin terveenä). Toisaalta oon saanu paljon aika ajatuksille ja saan paljon aikaa vahtia kissaa. Kissa sairastu mun flunssaan ilmeisesti sunnuntaina(tää on pelkästään :( - juttu). Onneks silläkin tuntuu menevän kaikki ihan hyvin nyt
Saikkua vihdoin.... mut nii, eihän yrittäjä ehdi/voi sairastella. Perseestä tämä.
---
Työkkäri lämmäs 2 kk karenssin
---
Etkö ottanut työpaikkaa vastaan vai irtisanoitko ittes vai mitä ?
Lopetin koulutuksen sairauteen vedoten, oli kaikki mahdolliset saikkulaput ym ym...mutta EI!! Karenssin löi silti...paska laitos sanon mä!!!
Menin sit viel eilen "yhdelle" hotellin baariin yhen frendin kanssa. Ei mitään käsitystä mihin aikaan könysin sieltä pois mut ainakin pari tuntia oltiin siellä pilkun jälkeen, koska se tuntee ne kaikki. Nyt on darra ja tänään pitäs koko päivä istua kokouksissa.
Mut oli silti :DD -ilta.
sami *sydän*
jäin sit junasta
Mazda
Kaikki taas..
[avautuil] .... voihan vitun vitun vitun vitun vitun vitun VITTU. :( [/avautuil]
Piti keittää kahvia, mutta hoidin homman vähän puolitein mikä ei oo yhtään mun tapasta, mikä oudosti harmittaa :P
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,533
- 1,534
- 1,535
- 1,536
- 1,537
- ...
- 1,566
- Seuraava »